Показати схожі тендери

Закупівля Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування) від Зимноводівська сільська рада.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-19-013107-a
Id Tender 7d4096a289d6483ea730006b1f259676
План UA-P-2025-11-19-008613-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.11.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 203 403 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
У процесі реалізації проєкту у межах «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» по об’єкту: «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області (Коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-004483-a виникла об’єктивна потреба у виконанні додаткових робіт. Відповідно до п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. При підготовці обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13. п.п. 8 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уповноважена особа керується рішенням Виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради №260 від 06.11.2025 «Про договірні зобов’язання по об’єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області (Коригування)» та рішенням Зимноводівськї сільської ради № 2809 від 21.08.2025 р. «Про затвердження перерахованої проектно-кошторисної документації «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області (Коригування)», проектно-кошторисною документацією, якими підтверджено підстави для прийняття рішення про здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування)
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81513, Україна, Львівська область, с.Суховоля, вул.Шкільна
Дата постачання по
31.12.2025 15:32
Документи закупівлі
19.11.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гнатишин Назар Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322952207
Факс
+380322952207
Сайт:
http://zymnavoda.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04372282
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Поштовий індекс
81110
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Зимна Вода
Адреса
вул. Шухевича, 83
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-19-013107-a-b1
Підписаний і діє
Номер
34-03/2024 LV04A_06_P
31 203 403 грн.
26 002 835.83 грн.
З ПДВ
Підписано
19.11.2025
Строк дії договору з
19.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування)
Номенклатура
Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зимноводівська сільська рада
Повна назва
Зимноводівська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04372282

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "ВІР -Західбуд"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34814293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000117
Дата створення проекту
24.11.2025 16:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:47
Дата публікації висновку про результати
10.12.2025 17:42
Дата завершення усунення порушень
25.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 023-98-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 56 UA-2025-11-19-013107-a 19.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Зимноводівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 34-03/2024 LV04A_06_P від 19.11.2025 вартістю 31 203 403,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 02.12.2025 та 08.12.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 27.11.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо причини неоприлюднення договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі та відсутності в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив у машинозчитувальному форматі договір про закупівлю (з додатками) та підсумкову відомість ресурсів 02.12.2025 – на дев’ятий робочий день з дня укладення договору (19.11.2025), чим порушив строки, установлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (протягом трьох робочих днів з дня укладення договору). Крім того, Замовник не оприлюднив інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (підсумкова відомість ресурсів), чим порушив вимоги частини першої статті 41 та пункту 10 статті 10 Закону. Під час моніторингу на запит Держаудитслужби Замовником в електронній системі закупівель 08.12.2025 опубліковано підсумкову відомість ресурсів в частині зазначення інформації щодо країни походження товару.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.12.2025 00:00
Дата публікації
10.12.2025 17:42
Документи висновку
10.12.2025 17:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Про надання інформації щодо усунення порушень На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-11-19-013107-а ДАСУ від 10.12.2025 щодо моніторингу ID UA-M-2025-11-24-000117, подаємо наступну інформацію: 1. Щодо усунення порушення про відсутність інформації про ціни на матеріальні ресурси, країни походження товару та оприлюднення інформації у машинозчитувальному форматі про закупівлю відповідно пункту 10,11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), повідомляємо наступне: на виконання вимог ДАСУ, Замовником повторно оприлюднено на авторизованому майданчику всі додатки до договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) у машинозчитувальному форматі. 2. З уповноваженою особою замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноваженій особі рекомендовано пройти курс навчання у сфері публічних закупівель для підвищення кваліфікації. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар ГНАТИШИН
Дата публікації
11.12.2025 12:42
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надананн пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об'єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-19-013107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Підстави оприлюднення договору про закупівлю робіт (договір підряду) та всіх додатків до нього у форматі PDF, а також неоприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.11.2025 10:52
Орган перевірки
03.12.2025 00:00
Документи повідомлення
27.11.2025 10:53
-
Відповідь
пояснення
Про надання пояснень У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області (Коригування)», ID закупівлі UA-2025-11-19-013107-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Держаудитслужбу, надаємо такі пояснення. 1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість Щодо визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних характеристик керувалися наступними документи: 1.Кошторисна документація (Зведений кошторисний розрахунок загальний). 2.Кошторисна документація (Зведений кошторисний розрахунок на додаткові роботи після коригування); 3. Відомість обсягів робіт до очікуваної вартості (інвесторської на додаткові роботи). 3.Експертний звіт (коригування). 4.Проектна документація загальна. Усі вище перелічені документи до пояснення додаються. 2. Підстави оприлюднення договору про закупівлю робіт (договір підряду) та всіх додатків до нього у форматі PDF, а також неоприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси. Договір про закупівлю робіт та всі додатки до нього були оприлюднені в електронній системі закупівель у форматі PDF відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо неоприлюднення відомості ресурсів повідомляємо: Інформацію щодо відомості ресурсів, а також об’єктні та локальні кошториси було додатково підвантажено до електронної системи закупівель. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар ГНАТИШИН
Рішеня
02.12.2025 13:02
Замовник
Документи повідомлення
02.12.2025 13:02
-
02.12.2025 13:03
-
02.12.2025 13:03
-
02.12.2025 13:03
-
02.12.2025 13:03
-
02.12.2025 14:19
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-19-013107-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання під час укладання договору про закупівлю робіт (договір підряду) № 34-03/2024 LV04A_06_P від 19.11.2025 вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині зазначення в інформації про ціни на матеріальні ресурси інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.12.2025 16:07
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 16:08
-
Відповідь
пояснення
Про надання пояснень На виконання запиту в межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування) (ID: UA-2025-11-19-013107-a) повідомляємо наступне: під час укладання договору підряду № 34-03/2024 LV04A_06_P від 19.11.2025 у кошторисній документації є інформація про матеріальні ресурси із зазначенням країни походження товарів за кожною номенклатурною позицією, відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Для забезпечення повноти відображення інформації в електронній системі закупівель у складі відповіді на запит моніторингу додатково завантажено відповідні кошторисні документи, що містять дані про країну походження матеріальних ресурсів. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар ГНАТИШИН
Рішеня
08.12.2025 15:32
Замовник
Документи повідомлення
08.12.2025 15:33
-
08.12.2025 15:36
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснень На виконання запиту в межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування) (ID: UA-2025-11-19-013107-a) повідомляємо наступне: під час укладання договору підряду № 34-03/2024 LV04A_06_P від 19.11.2025 у кошторисній документації є інформація про матеріальні ресурси із зазначенням країни походження товарів за кожною номенклатурною позицією, відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Для забезпечення повноти відображення інформації в електронній системі закупівель у складі відповіді на запит моніторингу додатково завантажено відповідні кошторисні документи, що містять дані про країну походження матеріальних ресурсів. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар ГНАТИШИН
Рішеня
08.12.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснень На виконання запиту в межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об'єкту "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області" (Коригування) (ID: UA-2025-11-19-013107-a) повідомляємо наступне: під час укладання договору підряду № 34-03/2024 LV04A_06_P від 19.11.2025 у кошторисній документації є інформація про матеріальні ресурси із зазначенням країни походження товарів за кожною номенклатурною позицією, відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Для забезпечення повноти відображення інформації в електронній системі закупівель у складі відповіді на запит моніторингу додатково завантажено відповідні кошторисні документи, що містять дані про країну походження матеріальних ресурсів. Перший заступник сільського голови Уповноважена особа Назар ГНАТИШИН
Рішеня
08.12.2025 15:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 203 403 грн.
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 203 403 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Зимноводівська сільська рада
Контактний телефон:
+380322952207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності