Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи); Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи); Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). від Виконавчий комітет Ужгородської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-013099-a
Id Tender b48b0ccfd3ec4430bdeb29ced731ca38
План UA-P-2025-11-19-013424-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 15:38
Остання зміна 28.11.2025 17:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 082 497 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 15:37 до 27.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 15:37
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 15:37
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00
до 28.11.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 16:22
до 04.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.11.2025 16:23
-
Період уточнень
з 19.11.2025 15:37 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 15:37 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00 до 28.11.2025 16:23
Період кваліфікації
з 27.11.2025 09:00 до 28.11.2025 16:23
Основні параметри
Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи); Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи); Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ), код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород, код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги (з особливостями), закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178; застосовані критерії оцінки – ціна.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
886 191 грн.
Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
886 191 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4431,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Дата постачання по
31.12.2025 15:32
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 7 (семи) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ), код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород, код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги (з особливостями), закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178; застосовані критерії оцінки – ціна.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Пропозиція:
881 613 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
196 306 грн.
Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
196 306 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
982,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова,3
Дата постачання по
31.12.2025 15:32
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 7 (семи) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ), код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород, код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги (з особливостями), закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178; застосовані критерії оцінки – ціна.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Пропозиція:
190 202 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мандзюк Вікторія Віталіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Khimich Victoria Vitalievna
Електронна пошта
Телефон
+380312617059
Факс
+380312617059
Замовник
ЄДРПОУ
04053699
Назва (англійською мовою)
Executive Committee of Uzhhorod City Council
Повна назва
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Executive Committee of Uzhhorod City Council
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Ужгород
Адреса
площа Поштова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 16:22 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 09:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 16:22
Довідка НАЗК
28.11.2025 16:22
Повідомлення про рішення
27.11.2025 16:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 15:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ФОП "Бігунець Антоніна Василівна", код – 3336800524 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Відповідно до підпунктів 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копію аналогічного договору з копіями документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання та довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором. Учасником надано копію аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації за №64/24 від 05.08.2024 року, укладеного з Замовником – Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради, при цьому у довідці зазначено Замовник - Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради, 89640, Україна, Закарпатська обл., селище міського типу Чинадійово, вул.Волошина, будинок 41, код ЄДРПОУ 43997225, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1; 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. підпункти 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації; 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати документи відповідно до вимог підпунктів 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації.
Створено
27.11.2025 16:14
Надати до
28.11.2025 16:14
Лот № 2 Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 16:23 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 09:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 16:23
Довідка НАЗК
28.11.2025 16:23
Повідомлення про рішення
27.11.2025 16:17
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 15:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ФОП "Бігунець Антоніна Василівна", код – 3336800524 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Відповідно до підпунктів 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації, учасник надає копію аналогічного договору з копіями документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання та довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором. Учасником надано копію аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації за №64/24 від 05.08.2024 року, укладеного з Замовником – Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради, при цьому у довідці зазначено Замовник - Відділ освіти, молоді та спорту, у справах дітей та культури Чинадіївської селищної ради, 89640, Україна, Закарпатська обл., селище міського типу Чинадійово, вул.Волошина, будинок 41, код ЄДРПОУ 43997225, що не відповідає вимогам підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1; 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. підпункти 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації; 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати документи відповідно до вимог підпунктів 3.1.,3.2. пункту 3 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації.
Створено
27.11.2025 16:15
Надати до
28.11.2025 16:15
Угоди
UA-2025-11-19-013099-a-b1
Очікує підписання
881 613 грн.
881 613 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Лот 1 Поточний ремонт кабінетів 4-го поверху Виконкому Ужгородської міської ради (УДКСУ) (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053699

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Повна назва
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3336800524

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-11-19-013099-a-b2
Очікує підписання
190 202 грн.
190 202 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Лот 2 Поточний ремонт санвузла 2-го поверху Ужгородської міської ради пл. Поштова, 3 у місті Ужгород (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053699

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Повна назва
ФОП "Бігунець Антоніна Василівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3336800524

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 082 497 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380312617059
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 082 497 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 09:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380312617059
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності