Показати схожі тендери

Закупівля Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) від МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-011540-a
Id Tender 38e89bd353da4d0096759f7c1ad470cb
План UA-P-2025-11-19-010116-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 14:51
Остання зміна 12.12.2025 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 606 337 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 14:50 до 27.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 14:50
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 14:50
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 10:00
до 03.12.2025 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 17:24
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 17:24
до 12.12.2025 14:38
Період уточнень
з 19.11.2025 14:50 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 14:50 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 10:00 до 03.12.2025 17:24
Період кваліфікації
з 27.11.2025 10:00 до 03.12.2025 17:24
Основні параметри
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 606 337 грн.
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Назва предмета закупівлі
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 606 337 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8031,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01021, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Грушевського, 7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БІВЕРС"
Пропозиція:
1 554 382 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Носовська
Електронна пошта
Телефон
+380675935889
Сайт:
https://moz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00012925
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Лот № 1 Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Період вимог/скарг з 03.12.2025 17:24 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 10:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 17:24
Довідка НАЗК
03.12.2025 17:24
Повідомлення про рішення
02.12.2025 12:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника - ТОВ «БІВЕРС» (код ЄДРПОУ 39483377) кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від Учасника підтвердити кваліфікаційні критерії, шляхом наданням підтверджуючих документів: 1) згідно з підпунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати: «У цій закупівлі Замовник вимагає підтвердити наявність в Учасника матеріально-технічної бази та обладнання: - складського приміщення, яке є у власності Учасника чи використовується Учасником на договірних засадах з наданням сканованих копій підтверджуючих документів на таке приміщення (договір купівлі-продажу, договір оренди, договір суборенди, оформлений відповідно до чинного законодавства); - обладнання для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) з наданням сканованих копій документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням, зазначеним у довідці; - ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації». Зазначена ліцензія повинна бути чинна на момент розкриття тендерних пропозицій; - протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг; - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану в Державній службі надзвичайних ситуацій на складські приміщення; - діючий(-і) дозвіл(-оли) або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зварювальні роботи, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адрес відповідно до даного оголошення, де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів». 2) згідно з підпунктом 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати: «Замовник вимагає підтвердити наявність в Учасника таких працівників: - скан-копії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2.» 3) згідно з підпунктом 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати: «Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку за формою 4 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 4, Учасник має надати скан-копію аналогічного (них) за предметом закупівлі договору (рів), але не менше одного договору, виконаного у повному обсязі, з усіма додатками до нього (них) та скан-копію (скан-копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого (таких) договору (договорів) у період з 2022-2025 роках, а саме, довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), або в разі наявності інформації про аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та виконання такого договору(договори) в електронній системі закупівель, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) зазначає в довідці за формою 4 інформацію про ID номер закупівлі (закупівель), за якою (якими) Учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір (договори) за умови розміщення замовником звіту (звітів) про виконання такого договору (договорів) та посилання на таку закупівлю (закупівлі) в електронній системі закупівель підтвердженого досвіду виконання (https://prozorro.gov.ua)». 2. Опис виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 1) скановані копії підтверджуючих документів на складське приміщення (договір купівлі-продажу, договір оренди, договір суборенди, оформлений відповідно до чинного законодавства); 2) скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); 3) ліцензія на використання програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації»; 4) протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту; 5) декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану в Державній службі надзвичайних ситуацій на складські приміщення; 6) діючий(-і) дозвіл(-оли) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зварювальні роботи, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів. В графі місце виконання робіт повинно бути зазначено або адрес відповідно до даного оголошення, де будуть проводитись відповідні роботи або вираз «на об’єктах замовників згідно укладених договорів»; 7) скан-копії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 8) довідка за формою 4 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 9) скан-копія/ї аналогічного (них) за предметом закупівлі договору (рів), але не менше одного договору, виконаного у повному обсязі, з усіма додатками до нього (них) та скан-копію (скан-копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого (таких) договору (договорів) у період з 2022-2025 роках, а саме, довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або в разі наявності інформації про аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та виконання такого договору(договори) в електронній системі закупівель, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) зазначає в довідці за формою 4 інформацію про ID номер закупівлі (закупівель), за якою (якими) Учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір (договори) за умови розміщення замовником звіту (звітів) про виконання такого договору (договорів) та посилання на таку закупівлю (закупівлі) в електронній системі закупівель підтвердженого досвіду виконання (https://prozorro.gov.ua)». 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1) скановані копії підтверджуючих документів на складське приміщення; 2) скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування обладнанням; 3) ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5; 4) протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту; 5) декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану в Державній службі надзвичайних ситуацій на складські приміщення; 6) діючий(-і) дозвіл(-оли) або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зварювальні роботи, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів; 7) скан-копії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 8) довідку за формою 4 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження інформації, наведеної у вказаній довідці надати скан-копію/ї відповідного аналогічного/них за предметом закупівлі договору/рів з усіма додатками до нього/них та копію/ії документа/тів, що підтверджує/ють виконання такого/их договору/ів у повному обсязі або інформацію про ID номер закупівлі (закупівель).
Створено
02.12.2025 12:36
Надати до
03.12.2025 12:36
Договір
UA-2025-11-19-011540-a-b1
Підписаний і діє
Номер
430
1 554 382 грн.
1 295 318.33 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Номенклатура
Побудова системи блискавкозахисту на об’єкті: Адміністративні будівлі МОЗ за адресою вул. Грушевського, 7, м. Київ (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00012925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІВЕРС"
Повна назва
ТОВ "БІВЕРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39483377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 14:38
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 606 337 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 10:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380675935889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 606 337 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 10:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380675935889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності