Показати схожі тендери

Закупівля 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень) від Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-006837-a
Id Tender 214d9c3288cb439ea5ed203386de8c17
План UA-P-2025-11-17-021884-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 12:14
Остання зміна 05.12.2025 14:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 501 114 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 12:12 до 27.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 12:12
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 12:12
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 18:00
до 05.12.2025 14:11
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 14:11
до 11.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.12.2025 14:11
-
Період уточнень
з 19.11.2025 12:12 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 12:12 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 18:00 до 05.12.2025 14:11
Період кваліфікації
з 27.11.2025 18:00 до 05.12.2025 14:11
Основні параметри
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 501 114 грн.
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень)
Назва предмета закупівлі
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень)
Очікувана вартість
2 501 114 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12505,57
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04050, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Герцена, 31
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за договором здійснюється Замовником в національній валюті-гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані послуги по кожному видатковому документу на послуги (акт виконаних послуг) протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання послуг;
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЛІМБУД К"
Пропозиція:
2 501 114 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 12:14
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
19.11.2025 12:12
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Петрівна Єршова
Електронна пошта
Телефон
+380444839064
Замовник
ЄДРПОУ
38518118
Повна назва
Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Герцена, буд. 31
Кваліфікація
Лот № 1 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту 1-го та 5-го поверху приміщень)
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:11 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 18:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:11
Повідомлення про рішення
05.12.2025 13:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Ст. 29 ЗУ Про публічні закупівлі, та вимог пункту 40, Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "КЛІМБУД К", було виявлено наступні невідповідності: Відсутність документів, а саме: Учасником-переможцем в складі пропозиції, не надано документів згідно Додатку 1 тендерної документації, а саме: 1 Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить відомості про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.3. Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. 2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей. 4. Інформація про субпідрядників/співвиконавців (у випадку закупівлі робіт або послуг): Учасник повинен надати довідку про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів). Для підтвердження інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців, учасник повинен надати лист-згоду від субпідрядників/співвиконавців про їх залучення із зазначення ідентифікатора закупівлі, а також надати на підтвердження витяг/виписку з ЄДР та ліцензію (у разі якщо для робіт, до яких залучається субпідрядник/співвиконавець потрібна ліцензія). 5. Перелік інших документів та/або інформації, які надаються у складі тендерної пропозиції: - Документи, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (один із зазначених документів): протокол або виписка з протоколу засновників, розпорядчий документ (наказ про призначення, про надання права підпису тощо), довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (службової) особи або представника учасника на підписання документів; - Статут, або інший установчий документ (зі змінами у разі їх наявності), або інформацію про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для юридичних осіб). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту надається рішення засновників про створення такої юридичної особи; - 6. Інша інформація: 6.1. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, який зроблений в центрі (бюро) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро), або зроблений перекладачем та завірений нотаріально. 6.2. У разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 6.3. У разі, якщо учасник не повинен складати та/або надавати відповідно до норм чинного законодавства документи (матеріали та інформацію), які вимагаються у тендерній документації, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів (матеріалів та інформації). Учаснику-переможцю необхідно завантажити всі необхідні документи пропозиції;
Створено
02.12.2025 20:18
Надати до
03.12.2025 20:18
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 501 114 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 18:00
Замовник:
Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380444839064
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 501 114 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 18:00
Замовник:
Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380444839064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності