Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із заправки та відновлення картриджів від Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-006620-a
Id Tender f71e71e27ce94e399d16eb96a0987605
План UA-P-2025-11-17-000490-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.11.2025 12:10
Остання зміна 28.11.2025 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
356 978 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 12:10 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 12:10
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 12:10
до 24.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.11.2025 13:15
-
Період уточнень
з 19.11.2025 12:10 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 12:10 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 13:15
Основні параметри
Послуги із заправки та відновлення картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
356 978 грн.
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
356 978 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1784,89
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 12:46
Закінчення аукціону
27.11.2025 13:15
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 200 (послуга)
Заправка тонером та обслуговування тонер-картриджів типу Xerox WC 3345 106R03625 (очищення картриджу від залишків відпрацьованого тонеру, заміна чіпу для картриджу Xerox 106R03625 (Metered) ресурс чипу – 11тис. сторінок, заміна магнітного валу, леза дозування та інших необхідних запчастин, заправка тонером марки, що рекомендує виробник обладнання або його офіційний представник в Україні, вага тонеру, що заправляється ¬ не менше 400г, ресурс друку картриджу після заправки ¬ не менше11 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%)
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером та обслуговування тонер-картриджів типу Xerox WC 3345 106R03625 (очищення картриджу від залишків відпрацьованого тонеру, заміна чіпу для картриджу Xerox 106R03625 (Metered) ресурс чипу – 11тис. сторінок, заміна магнітного валу, леза дозування та інших необхідних запчастин, заправка тонером марки, що рекомендує виробник обладнання або його офіційний представник в Україні, вага тонеру, що заправляється ¬ не менше 400г, ресурс друку картриджу після заправки ¬ не менше11 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
200
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №2 100 (послуга)
Відновлення драм-картриджа XEROX WC 3345 101R00555 (заміна фотобарабана, чіпу та необх.запчастин, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 30 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Відновлення драм-картриджа XEROX WC 3345 101R00555 (заміна фотобарабана, чіпу та необх.запчастин, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 30 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №3 150 (послуга)
Заправка картриджа типу Canon 725, 726, 728, 737, Canon 703, HP Q2612A та аналогічних (очистка від залишків тонера, заправка тонером, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 1500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка картриджа типу Canon 725, 726, 728, 737, Canon 703, HP Q2612A та аналогічних (очистка від залишків тонера, заправка тонером, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 1500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №4 150 (послуга)
Відновлення та заправка картриджа типу Canon 725, 726, 728, 737, Canon 703, HP Q2612A та аналогічних (очистка від залишків тонера, заміна фотобарабана та необхідних запчастин, заправка тонером, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 1500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Відновлення та заправка картриджа типу Canon 725, 726, 728, 737, Canon 703, HP Q2612A та аналогічних (очистка від залишків тонера, заміна фотобарабана та необхідних запчастин, заправка тонером, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 1500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №5 10 (послуга)
Заправка тонером та обслуговування тонер-картриджів типу CF259XC (очищення картриджу від залишків відпрацьованого тонеру, заправка тонером марки, що рекомендує виробник обладнання або його офіційний представник в Україні, ресурс друку картриджу після заправки ¬ не менше 10 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером та обслуговування тонер-картриджів типу CF259XC (очищення картриджу від залишків відпрацьованого тонеру, заправка тонером марки, що рекомендує виробник обладнання або його офіційний представник в Україні, ресурс друку картриджу після заправки ¬ не менше 10 тис. сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №6 20 (послуга)
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-3440 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 40000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-3440 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 40000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №7 10 (послуга)
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-7125 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 20000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-7125 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 20000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №8 80 (послуга)
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-1130 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 3000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-1130 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 3000 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
80
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №9 50 (послуга)
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-1170 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 7200 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-1170 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 7200 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Позиція : №10 100 (послуга)
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-3160 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 12500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Опис предмета закупівлі
Заправка тонером картриджу Kyocera TK-3160 (очистка від залишків тонера, заправка тонером що рекомендує виробник або офіційний представник в Україні, ресурс друку після відновлення ¬ не менше 12500 сторінок при стандартному заповненні сторінки 5%).
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 12:10
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"
Пропозиція:
270 666 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
Пропозиція:
250 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ковальов С.О.
Пропозиція:
289 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткаченко Віра-Валерія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
+380679563407
Замовник
ЄДРПОУ
44131663
Назва (англійською мовою)
State Tax Service of Ukraine represented by the Main Department of the State Tax Service in Cherkasy oblast
Повна назва
Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області
Повна назва (англійською мовою)
State Tax Service of Ukraine represented by the Main Department of the State Tax Service in Cherkasy oblast
Поштовий індекс
18002
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вулиця Хрещатик, 235
Інформація про підписанта
IBAN
UA158201720343170001000183344
ПІБ підписанта
Байда Олександр Анатолійович
Посада підписанта
В.о. заступника начальника
Діє на підставі
Положення про Головне управління ДПС у Черкаській області, затвердженого наказом ДПС від 12.11.2020 № 643, зі змінами, та Довіреності від 21.02.2025 №86/99-00-10-01-02-23
Телефон
+380684244818
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із заправки та відновлення картриджів
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 13:15 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 13:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ “Майстер Принт” у складі тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі: Послуги із заправки та відновлення картриджів код ДК 021:2015 – 50310000-1 “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-19-006620-a) було виявлено наступні невідповідності: 1. У додатку 1 до тендерної документації відсутня адреса електронної пошти Учасника. Для усунення даної невідповідності Учасник має зазначити електронну адресу у додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до таблиці 1 “Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата та предмет договору Контактні дані Замовника за договором ( ПІБ, контактний номер телефону) Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний/розірваний договір) Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканкопію договору та позитивного відгуку. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір про надання послуг за кодом згідно з ДК 021:2015:50310000-1 “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів в якій не зазначено предмет договору. Також, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні позитивні відгуки про виконання аналогічного договору про надання послуг за кодом згідно з ДК 021:2015:50310000-1 “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”. Для усунення даної невідповідності Учасник у таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації у формі 1 має зазначити предмет договору. Учасник повинен надати позитивні відгуки до договорів про надання послуг за кодом згідно з ДК 021:2015:50310000-1 “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки”. 3. Відповідно до п. 2.13 таблиці 2 “Інші документи, що вимагаються Замовником” Додатку 2 до тендерної документації “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА” Учасник надає лист у довільній формі про згоду учасника з проєктом договору, визначеним у додатку 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасником надано лист-згоду з проєктом договору в якому вказано предмет закупівлі “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ремонт та заправка картриджів)”. Лист-згода не відповідає предмету договору зазначеному в додатку 4 до тендерної документації, а саме: Послуги із заправки та відновлення картриджів. Для усунення даної невідповідності Учасник має надати лист-згоду з проєктом договору, визначеним у додатку 4 до тендерної документації по предмету закупівлі “Послуги із заправки та відновлення картриджів”. 4. У додатку 3 тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація” в полі “Ми, (назва Учасника), уважно вивчили технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та інших витрат” Учасник не вказав свою назву. Для усунення даної невідповідності Учасник має вказати свою назву.
Створено
28.11.2025 13:11
Надати до
29.11.2025 13:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
356 978 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області
Контактний телефон:
+380679563407
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
356 978 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області
Контактний телефон:
+380679563407
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності