Показати схожі тендери

Закупівля Шеврони від ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-006519-a
Id Tender 0e467d16e88d471c91cca844feea786f
План UA-P-2025-11-19-007464-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.11.2025 12:02
Остання зміна 05.12.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
294 484.5 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 12:02 до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 12:02
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 12:02
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:56
до 05.12.2025 12:43
Залишилось 1 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 15:34
до 11.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.12.2025 12:43
-
Період уточнень
з 19.11.2025 12:02 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 12:02 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:56 до 05.12.2025 12:43
Період кваліфікації
з 01.12.2025 12:56 до 05.12.2025 12:43
Основні параметри
Шеврони
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (без ПДВ). Ціна тендерної пропозиції вказується без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, під час укладення договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до законодавства України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
294 484.5 грн.
Шеврони
Назва предмета закупівлі
Шеврони
Очікувана вартість
294 484.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1472,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 12:33
Закінчення аукціону
01.12.2025 12:56
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 240 (штуки)
Шеврон ДП "Ліси України"
Опис предмета закупівлі
Шеврон ДП "Ліси України"
Код ДК 021:2015
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Кількість
1 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 240 (штуки)
Шеврон "Державна лісова охорона"
Опис предмета закупівлі
Шеврон "Державна лісова охорона"
Код ДК 021:2015
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Кількість
1 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 620 (штуки)
Шеврон - кокарда на кепку
Опис предмета закупівлі
Шеврон - кокарда на кепку
Код ДК 021:2015
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Кількість
620
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 240 (штуки)
Планка з посадою
Опис предмета закупівлі
Планка з посадою
Код ДК 021:2015
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Кількість
1 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 240 (штуки)
Планка з П.І.П.
Опис предмета закупівлі
Планка з П.І.П.
Код ДК 021:2015
39560000-5 - Текстильні вироби різні
Кількість
1 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється Постачальником впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОРОБОЧКА ІГОР ОСКАРОВИЧ
Пропозиція:
160 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Крупа Василь Романович"
Пропозиція:
159 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Блажієвська Катерина Владиславівна
Електронна пошта
Телефон
380532601165
Замовник
ЄДРПОУ
45483786
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Гулака- Артемовського,22
Кваліфікація
Лот № 1 Шеврони
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:34 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 12:56 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника пропозиція якого за результатами електронного аукціону є найбільш економічно вигідної процедури закупівлі встановлено: Відповідно пункту 2.1 Розділу 2 Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «… учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Підписану технічну специфікацію (Додаток 1.1) із заповненою Таблицею №1. Таблиця №1 повинна містити точну назву товару, марку/модель (в разі відсутності зазначити «без маркування»), найменування виробника, країну походження, технічні й якісні характеристики, що пропонується учасником. Приміткою було зазначено, що У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару або характеристику, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації. Технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні характеристики, ніж зазначені в тендерній документації. В разі подання Учасником аналогу товару, з іншими технічними характеристиками, надати порівняльну таблицю із вказанням технічних характеристик товару, вказаного Замовником, та технічних характеристик, запропонованого Учасником товару Учасником ФОП «Крупа Василь Романович» надано скопійований та підписаний Додаток 1.1. в якому міститься характеристика товару, що вимагає Замовник, а саме: «Матеріал основної тканини – Оксфорд або аналоги», але не містить конкретної інформації яку саме тканину пропонує Учасник у своїй пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей закупівель якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 05.12.2025 12:43 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 15:34 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
03.12.2025 року в електронній системі закупівель опубліковано оголошення про виправлення невідповідностей у пропозиції Учасника, а саме: Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати аналогічний договір. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір за предметом закупівлі шевронів або предметом якого є текстильні вироби різні. Учасником ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) надано договір про надання послуг з вишивання та друку текстильних виробів від 28.11.2025 року, який не містить підписів сторін. Відповідно до п.1.2. Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: Відгук (відгуки), надані учаснику замовником (контрагентом аналогічного договору), із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, посилання на договір у системі Прозорро (за наявності), а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, а також відсутність з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук надається щодо договору, копія якого надана учасником у складі тендерної документації. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. Достовірність підпису у відгуку від фізичної особи, або фізичної особи – підприємця, підлягає нотаріальному засвідченню. . Учасником надано відгук, який не містить інформації що вимагається Замовником, окрім того зазначено інший номер договору №22082025 від 22.08.2025 року, який не відповідає тому, що надається у пропозиції. Пунктом 2.3. Розділу 2 Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства Додатку 1 тендерної документації передбачалось, що учасник повинен надати: - копію паспорту якості Товару з відображенням характеристик товару; - копію сертифікату якості (відповідності) товару з вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки, виданий незалежним органом з оцінки відповідності (сертифікації) на ім’я учасника або виробника товару; -протокол випробувань зразків, з яких буде виготовлено товар, що планується до поставки, виданий на ім’я учасника або виробника продукції, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу. Учасником не надано вищевказаних документів. Однак, слід зазначити, що п.6.4. Розділу 6 Інша інформація та/або документи встановлені відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) зазначено, що у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього. Пунктом 3.5. Розділу 3 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку 1 тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна обов’язково бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на захищеному носії уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (крім випадків коли Учасник є нерезидентом). Пропозиція ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) не містить кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасником ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) не виправлено недоліки.
Документи кваліфікації
05.12.2025 12:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.12.2025 16:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Відповідно до п.1.1. Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати аналогічний договір. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір за предметом закупівлі шевронів або предметом якого є текстильні вироби різні. Учасником ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) надано договір про надання послуг з вишивання та друку текстильних виробів від 28.11.2025 року, який не містить підписів сторін. Відповідно до п.1.2. Розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: Відгук (відгуки), надані учаснику замовником (контрагентом аналогічного договору), із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, посилання на договір у системі Прозорро (за наявності), а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, а також відсутність з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук надається щодо договору, копія якого надана учасником у складі тендерної документації. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. Достовірність підпису у відгуку від фізичної особи, або фізичної особи – підприємця, підлягає нотаріальному засвідченню. . Учасником надано відгук, який не містить інформації що вимагається Замовником, окрім того зазначено інший номер договору №22082025 від 22.08.2025 року, який не відповідає тому, що надається у пропозиції. Пунктом 2.3. Розділу 2 Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства Додатку 1 тендерної документації передбачалось, що учасник повинен надати: - копію паспорту якості Товару з відображенням характеристик товару; - копію сертифікату якості (відповідності) товару з вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару, що планується до поставки, виданий незалежним органом з оцінки відповідності (сертифікації) на ім’я учасника або виробника товару; -протокол випробувань зразків, з яких буде виготовлено товар, що планується до поставки, виданий на ім’я учасника або виробника продукції, із вказанням марки, та/або моделі, та/ або артикулу. Учасником не надано вищевказаних документів. Однак, слід зазначити, що п.6.4. Розділу 6 Інша інформація та/або документи встановлені відповідно до законодавства (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) зазначено, що у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього. Пунктом 3.5. Розділу 3 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку 1 тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника повинна обов’язково бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на захищеному носії уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (крім випадків коли Учасник є нерезидентом). Пропозиція ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) не містить кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з ч.9 ст. 26 Закону – Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП «Коробочка Ігор Оскарович» (3208816311) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
03.12.2025 16:04
Надати до
04.12.2025 16:04
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
294 484.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
294 484.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності