Показати схожі тендери

Закупівля Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал) від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-005824-a
Id Tender 0cc5cf6c3a2b40dcbbc6b35e24ad034a
План UA-P-2025-11-04-003887-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 11:44
Остання зміна 15.12.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 668.71 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 11:44 до 28.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 11:44
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 11:44
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 12:00
до 03.12.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 15:18
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 15:18
до 15.12.2025 09:30
Період уточнень
з 19.11.2025 11:44 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 11:44 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 12:00 до 03.12.2025 15:18
Період кваліфікації
з 28.11.2025 12:00 до 03.12.2025 15:18
Основні параметри
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
33 668.71 грн.
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Назва предмета закупівлі
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Примітки
код ДК 021:2015 - 72410000-7 - Послуги провайдерів
Очікувана вартість
33 668.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
673,37
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Код ДК 021:2015
72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Якщо постачальник не є платником ПДВ: оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. Якщо постачальник є платником ПДВ: оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку. (більш детально викладено у тендерній документації)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфозв'язок"
Пропозиція:
33 668.71 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487381719
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
вул. Берегова, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Період вимог/скарг з 03.12.2025 15:18 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 12:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення приймаються керуючись вимогами чинного Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – ОСОБЛИВОСТІ). Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, пропозиція якого розглядається: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНФОЗВ'ЯЗОК» (ТОВ «ІНФОЗВ'ЯЗОК») За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНФОЗВ'ЯЗОК» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 02.12.2025 року, - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ІНФОЗВ'ЯЗОК» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНФОЗВ'ЯЗОК» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал) за кодом ДК 021:2015 - 72410000-7 Послуги провайдерів - визначити переможцем, прийняти та затвердити рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
03.12.2025 15:18
Довідка НАЗК
03.12.2025 15:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 11:44
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 02.12.2025 року (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.12.2025 року № 381) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-19-005824-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал) за кодом ДК 021:2015 - 72410000-7 - Послуги провайдерів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» (ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК») 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п. 4.1 та 4.2. ч. 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження відповідності вимогам ТД, зокрема, для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю, від учасника процедури закупівлі вимагалося надати: 8.1.1 Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб); 8.1.2 Статут учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для юридичних осіб). 9. Перелік виявлених невідповідностей. 9.1. щодо п. 4.1. та 4.2. ч. 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК», у складі його тендерної пропозиції були надані скановані копії оригіналів наступних документів: - НАКАЗ № 28-к від 21 липня 2014 року «По особовому складу»; - ПРОТОКОЛ Загальних зборів учасників ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» № 9 від 18 липня 2014 року щодо призначенням директором ЄЩЕНКО Андрія Івановича. - СТАТУТ ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК». При цьому, згідно підпункту 11.9.16. СТАТУТу ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» до виключної компетенції Загальних зборів учасників ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» належить «прийняття рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів та правочинів, щодо яких є заінтересованість з урахуванням положень чинного законодавства». Але, у складі документів тендерної пропозиції відсутній документ (Протокол Загальних зборів (тощо)) щодо прийняття рішення Загальними зборами учасниками ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» про надання згоди директору ТОВ «ІНФОЗВ`ЯЗОК» ЄЩЕНКО Андрію Івановичу на вчинення правочинів. Тобто, учасником не підтверджені повноваження посадової особи учасника щодо підпису договору про закупівлю. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п. 4.1. ч. 4 Додатку 3 до ТД Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей та згідно Статутних документів учасника надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, у відповідність з вимогами замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
02.12.2025 11:44
Надати до
03.12.2025 11:44
Договір
UA-2025-11-19-005824-a-b1
Підписаний і діє
Номер
190-В-ПВФ-25
40 402.08 грн.
33 668.4 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Номенклатура
Послуги доступу до мережі Інтернет (резервний канал)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфозв'язок"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфозв'язок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19047622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 09:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 668.71 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
33 668.71 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності