Закупівля Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224" від Шаргородська міська рада.
Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
Очікувана вартість
3 725 069 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18625,35
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23500, Україна, Вінницька область, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224
Дата постачання по
31.12.2026 11:35
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник надає Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі, що не перевищує 30% від суми бюджетного фінансування і становить на 2025 рік в сумі _______ (визначається замовником) грн. (_______________), у тому числі: ПДВ: ___________ грн. на 2026 рік в сумі _______ (визначається замовником) грн. (_______________), у тому числі: ПДВ: ___________ грн., що регулюється Постановою КМУ № 1070 від 04.12.2019р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3)
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:23
Дата архівування
20.11.2025 13:29
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:29
Дата архівування
20.11.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 16:33
Дата архівування
25.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.11.2025 17:22
Дата архівування
25.11.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.11.2025 17:24
Дата архівування
02.12.2025 10:27
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасник надає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, визначених замовником у технічному завданні
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг
Опис
Учасник процедури закупівлі має надати повний витяг
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг
Опис
Учасник процедури закупівлі має надати повний витяг
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг
Опис
Учасник процедури закупівлі має надати повний витяг
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг
Опис
Учасник процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, щофізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеноїсудимості не має та в розшуку не перебуває.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг
Опис
Учасник процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, щофізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеноїсудимості не має та в розшуку не перебуває.
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 11:30
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.11.2025 11:30
Дата архівування
20.11.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:23
Дата архівування
20.11.2025 13:29
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:29
Дата архівування
20.11.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 16:33
Дата архівування
25.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.11.2025 17:22
Дата архівування
25.11.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.11.2025 17:24
Дата архівування
02.12.2025 10:27
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.11.2025 11:30
Дата архівування
20.11.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:23
Дата архівування
20.11.2025 13:29
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 13:29
Дата архівування
20.11.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.11.2025 16:33
Дата архівування
25.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.11.2025 17:22
Дата архівування
25.11.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
Тендер:
UA-2025-11-19-005298-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-11-19-005298-a.c1
Дата:
28.11.2025 15:09
Стан:
Прийнято до розгляду
СКАРГА
що стосується тендерної документації (в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-19-005298-a Шаргородська міська рада (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224".
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ», Скаржник) має багаторічний досвід у виконані робіт, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах.
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, а також обмежують конкуренцію та в подальшому можуть призвести до відхилення тендерної пропозиції,.
Обґрунтування незаконності вимог тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо акту огляду об’єкта
Замовником у п. 15 Розділу ІІІ Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією».
Вважаємо, що вимога про відвідання об’єкту капітального ремонту для здійснення візуального обстеження об’єкту та складення відповідного акта з участю уповноваженої особи Замовника є дискримінаційною, порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, а тому є такою, що порушує законні права та інтереси ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ», Скаржника як потенційного учасника.
За наявності такої вимоги Замовник може ігнорувати, не допускати до огляду об’єкту капітального ремонту потенційних учасників (в тому числі Скаржника), не зазначати дату відвідування чи ПІБ представника Замовника з метою недопуску до участі у процедурі закупівлі та обрання заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання переможцем процедури закупівлі, з незалежних від Скаржника причин може ухилятись від підписання акта, чи свідомо затягувати цей процес.
Таким чином, виконання зазначеної вище умови залежить не від учасника, а виключно від Замовника, що є прямим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, з незалежних від учасника підстав, Замовник може не допустити учасника до огляду об’єкта, що в подальшому може призвести до відхилення тендерної пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Відповідно до статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Тому, за наведених умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконають візуальне обстеження об’єкту, за результатами якого нададуть акт обстеження об’єкту, складений в довільній формі, з підписами керівника або уповноваженого представника Учасника та відбитком печатки (у разі наявності) та підписом представника Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З огляду на вказане, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, зокрема, виключивши із пункту 15 Додатку 1 дискримінаційну умову «15. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією».
Документальне підтвердження/докази: рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 574-р/пк-пз від 10.01.2024, № 14066-р/пк-пз від 12.09.2025.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Згідно з частиною 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 5 статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
За змістом статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
За змістом абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на наведене, очевидним слідує, що Замовник не може вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції, в тому числі, шляхом встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації.
Проте Замовник всупереч вимогам статей 5, 22 Закону, в тендерній документації встановив дискримінаційні вимоги, що наведені в мотивувальній частині Скарги, та які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації гарантованих прав ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» та інших учасників, та порушив право Скаржника на участь (перемогу) в торгах та позбавив рівності прав всіх учасників на участь (перемогу) в торгах.
Неналежні дії Замовника призводять до порушення прав Скаржника на його недискримінацію виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 574-р/пк-пз від 10.01.2024
Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14066-р/пк-пз від 12.09.2025
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Шаргородську міську раду внести зміни в тендерну документацію, з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до Скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
Керуючись абзацом 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до додатку 1 тендерної документації за предметом закупівлі відповідно до коду 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-19-005298-a) та виключити пункт 15 розділу IV ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЄ УЧАСНИК В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
2. Внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі відповідно до коду 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-19-005298-a) та продовжити строк подання тендерних пропозицій до 00 год. 07.12.2025р.
Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт частини цокольного поверху адміністративної будівлі що знаходиться за адресою: Вінницька область, Жмеринський район, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224"
Тема:
Щодо попередньої оплати
Зміст:
Шановний Замовнику! Вами внесено зміни до додатку 4 тендерної документації (Договір підряду) за предметом закупівлі відповідно до коду 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-19-005298-a) та доповнити пункт 2 додатку 4 до тендерної документації (Договір підряду) підпунктами слідуючого змісту:
- Замовник надає Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі, що не перевищує 30% від суми бюджетного фінансування і становить на 2025 рік в сумі _______ (визначається замовником) грн. (_______________), у тому числі: ПДВ: ___________ грн. на 2026 рік в сумі _______ (визначається замовником) грн. (_______________), у тому числі: ПДВ: ___________ грн., що регулюється Постановою КМУ № 1070 від 04.12.2019р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»;
- Попередня оплата надається тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та робіт;
- Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс протягом тримісячного терміну підтвердивши використання Актом приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Але, звертаємо вашу увагу, що зазначені зміни не відображені в оголошенні, а тому навіть якщо договір казначейство зараєструє, Ви не зможете здійснити попередню оплату, оскільки не передбачили її в оголошенні, а саме в розділі "Умова оплати по лоту".
Дата оприлюднення звернення:
24.11.2025 19:11
Внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-19-005298-a) відобразивши попередню оплату (аванс) в розмірі, що не перевищує 30% від суми бюджетного фінансування, що регулюється Постановою КМУ № 1070 від 04.12.2019р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»;
Дата оприлюднення відповіді:
25.11.2025 17:30
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.