Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-003732-a
Id Tender 8075e44028bc4dc689b4aed8fa665e25
План UA-P-2025-11-19-003136-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 10:51
Остання зміна 10.12.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 747 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 10:49 до 27.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 10:49
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 10:49
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 16:11
до 04.12.2025 15:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 15:04
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 15:04
до 10.12.2025 14:31
Період уточнень
з 19.11.2025 10:49 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 10:49 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 16:11 до 04.12.2025 15:04
Період кваліфікації
з 28.11.2025 16:11 до 04.12.2025 15:04
Основні параметри
Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 747 000 грн.
Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Очікувана вартість
6 747 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33735,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 15:36
Закінчення аукціону
28.11.2025 16:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки А
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
220
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, с. Військове , Вул. Молодіжна 1Б
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
6 072 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІЛАЙФ"
Пропозиція:
5 438 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
6 544 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
6 423 991.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 15:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 10:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Нечай
Електронна пошта
Телефон
+380951593631
Замовник
ЄДРПОУ
37490818
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
52400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Солонянський р-н, смт Солоне
Адреса
вул. Шевченко, буд. 6Б
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 15:04 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 16:11 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:04
Довідка НАЗК
04.12.2025 15:04
Повідомлення про рішення
03.12.2025 14:18
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 10:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), КП «Солонянське ЖКУ» ДОР» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції учасника, ТОВ "МАРІЛАЙФ " (далі – Учасник) з предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А) UA-2025-11-19-003732-a Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей), п.14 « Інша інформація»: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". - Замовником в тендерній документації встановлено вимогу в Додатку 1 до тендерної документації п.11 «Підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб 1. Копія документу (ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або - наказ про призначення, або - довіреність або доручення або - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2. Статут із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник ТОВ " МАРІЛАЙФ " надав : «Інші документи.pdf», який містить документи: «наказ №1-К», «Протокол рішення№ 24/09 загальних зборів», «Статут ТОВ " МАРІЛАЙФ " ( нова редакція)» , « Витяг № 1916034500002 з реєстру платників податку на додану вартість» які не є належним чином завіреними копіями оригіналів документів, (не є електронними документами з накладеним електронним підписом особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ та/або не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель належним чином завірені копії документів: «наказ №1-К», «Протокол рішення№ 24/09 загальних зборів», «Статут ТОВ " МАРІЛАЙФ " ( нова редакція)» , « Витяг № 1916034500002 з реєстру платників податку на додану вартість» - Замовником в тендерній документації встановлено вимогу в Додатку 1 до тендерної документації, Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження п.1.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати наступні документи: - Дозвіл/дозволи/ліцензія на перевезення небезпечних вантажів учасника. (У разі залучення до поставки товару третьої сторони, замовником вимагаються документи, зазначені в цьому абзаці, на компанію , що буде здійснювати перевезення небезпечного вантажу, що є предметом даної процедури закупівлі,). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник ТОВ " МАРІЛАЙФ " надав : «Наявність матеріально-технічної бази.pdf» який мітить ВИТЯГ ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) Номер та дата прийняття рішення № 72 від 28.01.2022 про видачу ліцензії, який не є належним чином завіреною копією оригіналу документа (не є електронним документом з накладеним електронним підписом особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника та/або не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель належним чином завірену копію ВИТЯГ ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) Номер та дата прийняття рішення № 72 від 28.01.2022 про видачу ліцензії - Замовником в тендерній документації встановлено вимогу Додатку 1 до тендерної документації, Технічні, якісні та кількісні характеристики, встановлені Замовником до предмету закупівлі. Для підтвердження якості запропонованого товару учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1. Сертифікат/паспорт якості на гіпохлорит натрію марки А виданий виробником товару на Учасника, де вказано: назву виробника, його адресу, масу продукції, дату виготовлення. Сертифікат/паспорт якості повинен підтверджувати відповідність товару всім якісним вимогам, що встановлені в тендерній документації; Сертифікат/паспорт повинен бути дійсним на момент проведення процедури закупівлі; 2. сертифікат/паспорт безпечності речовини/матеріалу (material safety data sheet, MSDS) або карту даних небезпечного фактору або інший Документ, який за структурою та змістом відповідає вимогам Постанови МОЗ України за №19 від 20.05.2002 р; Документ повинен бути дійсним на момент проведення процедури закупівлі; 3.копію сторінок технічних умов України з урахуванням змін до них, у відповідності з якими виготовляється запропонований товар, з детальною та поетапною методикою проведення аналізу з контролю якості Товару, який пропонується учасником, на відповідність фактичним показникам сертифікату та/або паспорту якості для проведення вхідного контролю Товару лабораторією Замовника; 4. скан-копії дилерських листів, або дилерських/представницьких договорів, або договорів постачання (купівлі-продажу), що підтверджують співпрацю учасника з виробником чи постачальником запропонованого гіпохлориту натрію марки А, (Замовник залишає за собою право перевірити дану інформацію); (надається лише у разі якщо учасник не є виробником гіпохлориту натрію марки А); На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник ТОВ " МАРІЛАЙФ " надав : «Технічні харакетеристики.pdf», який містить документи: «паспорт якості (сертифікат якості)», «паспорт безпеки», «Технічні умови ТУ У 20.1-44322406-002:2024», «Договір на постачання товару № 24/10-2025 від 24.10.2025р.)» які не є належним чином завіреними копіями оригіналів документів, (не є електронними документами з накладеним електронним підписом особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ та/або не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен завантажити через електронну систему закупівель належним чином завірені копії : «паспорт якості (сертифікат якості)», «паспорт безпеки», «Технічні умови ТУ У 20.1-44322406-002:2024», «Договір на постачання товару № 24/10-2025 від 24.10.2025р.)»
Створено
03.12.2025 14:17
Надати до
04.12.2025 14:17
Договір
UA-2025-11-19-003732-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10/12/2025-1
5 438 400 грн.
4 532 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
01.01.2026
по
31.12.2026
Номенклатура
220 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки А
Номенклатура
Гіпохлорит натрію марки А
Кількість
220
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37490818

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІЛАЙФ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІЛАЙФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42638760

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.12.2025 14:31
-
10.12.2025 14:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 747 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380951593631
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 747 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380951593631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності