Показати схожі тендери

Закупівля Звукове обладнання від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-002670-a
Id Tender 46a6631145df4a60b696143b3b0f7cdd
План UA-P-2025-10-24-003817-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 13:50
Остання зміна 11.12.2025 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
189 448 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 13:49 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 13:49
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 13:49
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00
до 05.12.2025 11:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 11:35
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2025 11:35
до 11.12.2025 14:04
Період уточнень
з 19.11.2025 13:49 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 13:49 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00 до 05.12.2025 11:35
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00 до 05.12.2025 11:35
Основні параметри
Звукове обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
189 448 грн.
Звукове обладнання
Назва предмета закупівлі
Звукове обладнання
Очікувана вартість
189 448 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
947,24
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Звукове обладнання
Код ДК 021:2015
32340000-8 - Мікрофони та гучномовці
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
39713, Україна, Полтавська область, Кременчуцький р-н, село Омельник, вулиця Центральна, будинок 64
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
189 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 13:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Салтикова
Електронна пошта
Телефон
+380671393477
Замовник
ЄДРПОУ
41605797
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39713
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчуцький р-н, село Омельник
Адреса
ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 70
Кваліфікація
Лот № 1 Звукове обладнання
Період вимог/скарг з 05.12.2025 11:35 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 00:00 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 11:35
Довідка НАЗК
05.12.2025 11:35
Повідомлення про рішення
03.12.2025 14:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 13:22
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 10:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з потребою у детальнішому вивченні пропозицій, в тому числі технічної документації, по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Звукове обладнання), за процедурою відкритих торгів згідно оголошення UA-2025-11-19-002670-a. Керуючись правом наданим п. 36 Особливостей здійснення публічних за-купівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. та ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні за-купівлі», уповноваженою особою було прийняте рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 13:22
Дата кінця розгляду
26.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації; - надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що заповнена не у відповідності до вимог документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 8 тендерної документації учасники повинні надати: 9. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 10. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до Додатку 7 із зазначенням адреси контрагента.
Створено
03.12.2025 14:00
Надати до
04.12.2025 14:00
Договір
UA-2025-11-19-002670-a-a1
Підписаний і діє
Номер
107
189 400 грн.
189 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Звукове обладнання
Номенклатура
Звукове обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41605797

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ІВАНОВ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2725215639

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 14:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
189 448 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380671393477
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
189 448 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380671393477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності