Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-19-001994-a
Id Tender e4a791f970534cff89805e8e425fe7c4
План UA-P-2025-11-19-002416-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.11.2025 10:00
Остання зміна 17.12.2025 12:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.11.2025 09:55 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.11.2025 09:55
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.11.2025 09:55
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 15:01
до 10.12.2025 09:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 14:35
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 09:45
до 17.12.2025 12:57
Період уточнень
з 19.11.2025 09:55 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 19.11.2025 09:55 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 15:01 до 10.12.2025 09:45
Період кваліфікації
з 27.11.2025 15:01 до 10.12.2025 09:45
Основні параметри
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 14:32
Закінчення аукціону
27.11.2025 15:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18001, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) робочих днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
188 448 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
197 886 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
182 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.11.2025 10:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Черепенко
Електронна пошта
Телефон
+380974432835
Сайт:
http://www.fcg.ck.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14200760
Повна назва
Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Черкаси
Адреса
вул. Святотроїцька, будинок 68
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 14:35 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 15:01 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Керуючись пунктом 43 Особливостей 03 грудня 2025 року Замовником було розміщене в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей. Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. З огляд на вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАКОМ» відхилено на підставі абз.5 пп.1 п.44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
08.12.2025 14:35
Повідомлення про рішення
03.12.2025 13:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 13:17
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами електронного аукціону за процедурою Закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «КОМПАКОМ». Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 13:16
Дата кінця розгляду
26.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: І. Згідно підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо постачання товару аналогічного за предметом цієї закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка повинна містити інформацію про найменування замовника(контрагента), предмет договору, реквізити договору (номер, дата), а також містити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Однак, всупереч вимогам пп. 1.1.1. п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність досвіду. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка повинна містити інформацію про найменування замовника(контрагента), предмет договору, реквізити договору (номер, дата), а також містити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. ІІ. Згідно підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: а. аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; б. позитивний(і) відгук(и) від замовника(контрагента) щодо виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру та дати договору (у відгуку обов’язково має міститися інформація фактичне виконання договору); в. первинний(і) документ(и), що підтверджує(ють) фактичне виконання даного договору (приймання-передачу товару) (актів приймання приймання-передачі/ видаткових накладних, тощо). В складі пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» міститься файл «Аналогічний договір Компи (2024).pdf» зі сканованим договором №409/24 від 11.07.2024, укладеним між Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова та ТОВ «КОМПАКОМ», предметом договору є постачання персонального комп’ютера в комплекті за визначеним предметом закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». До цього договору додано ВИДАТКОВУ НАКЛАДНУ, ЯКА НЕ МІСТЯТЬ ДАТИ СКЛАДАННЯ ДОКУМЕНТА та ПОСАДИ І ПРІЗВИЩА ОСІБ, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, що згідно ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, є обов’язковими реквізитами первинного документу. Отже, учасник не надав у складі пропозиції первинний(і) документ(и), що підтверджує(ють) фактичне виконання договору №409/24 від 11.07.2024. З метою усунення вищевказаної невідповідності, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції первинний(і) документ(и), що підтверджує(ють) фактичне виконання договору №409/24 від 11.07.2024. ІІІ. Згідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) за формою наведеною в таблиці, яка передбачає зазначення відомостей про найменування запропонованого товару, характеристик запропонованого товару, кількості, виробника товару*, країну походження товару**. * Зазначається учасником найменування виробника ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство, тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. В складі пропозиції ТОВ «КОМПАКОМ» наявна інформацією про запропонований товар (файл «ДОДАТОК 1.pdf»). Проте, у графі «Виробник товару*» учасник вказав найменування виробника без зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство, тощо), що суперечить вимогам п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) за формою наведеною в пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ВИРОБНИКА ТОВАРУ. IV. Згідно пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості здійснення протягом гарантійного періоду сервісного обслуговування запропонованого товару, із зазначенням відомостей про авторизований(і) сервісний(і) центр(и)/представництва, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (вказати адресу місцезнаходження). В складі тендерної пропозиції учасника міститься лист гарантія Вих. №8 від 26.11.2025р. яким ТОВ «КОМПАКОМ» надає гарантію щодо можливості здійснення протягом гарантійного періоду сервісного обслуговування запропонованого товару. Адреси місцезнаходження сервісних центів учасник виклав у окремому листі Вих. №14, який містить відомості щодо сервісного центру м. Черкаси з помилкою у назві міста, вулиці та відсутніми даними про назву сервісного центру. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості здійснення протягом гарантійного періоду сервісного обслуговування запропонованого товару, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ВІДОМОСТЕЙ ПРО АВТОРИЗОВАНИЙ(І) СЕРВІСНИЙ(І) ЦЕНТР(И)/ПРЕДСТАВНИЦТВА, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (ВКАЗАТИ АДРЕСУ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ). V. Всупереч вимогам п.5.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, що містить ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформацію, що містить погодження учасника щодо УКЛАДЕННЯ договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації). VІ. Всупереч вимогам п.5.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник не вказав систему оподаткування в інформації про учасника. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі; - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*; - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців); - Поштова адреса; - Телефон; - Електронна пошта; - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; - Номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором; - СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ; - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. VІІ. Всупереч вимогам п. 5.4. Додатку 1 до тендерної документації учасник не вказав у листі бенефіціар. б/н б/д відомостей про кінцевого бенефіціарного власника учасника. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про ЗАСНОВНИКА та КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. VІІІ. Всупереч вимогам п. 5.5. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку про те, що його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Створено
03.12.2025 13:26
Надати до
04.12.2025 13:26
Період вимог/скарг з 08.12.2025 14:39 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 14:35 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» на предмет її відповідності вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановлено наступні невідповідності: В складі тендерної пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» міститься файл «18) Технічна специфікація (Запропонований товар).pdf». Зі змісту цього файлу встановлено, що учасник пропонує Персональний комп’ютер Unicore «1994-a», Виробник: ТОВ «СИСТЕМАТИКА Україна» (Україна), як еквівалент товару до того, що вимагається Замовником. Складовою запропонованого комп’ютера учасником зазначено накопичувач SSD ATRIA Sata 2.5 256GB XT200 G2 SATA 3.0 ATSATXT200/256, як еквівалент накопичувача SSD 2.5" 240GB Apacer (AP240GAS340G). Однак, запропонований учасником накопичувач має швидкість запису 355 Mb/s, що значно менше від швидкості накопичувача SSD 2.5" 240GB Apacer (AP240GAS340G) - 520 Mb/s. Отже, запропонований ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» товар не відповідає вимогам Замовника. З огляд на вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
08.12.2025 14:39
Повідомлення про рішення
08.12.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 10.12.2025 09:45 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 14:39 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 09:45
Довідка НАЗК
10.12.2025 09:45
Повідомлення про рішення
08.12.2025 14:45
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.11.2025 09:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Всупереч вимогам п.5.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, що містить ПОГОДЖЕННЯ УЧАСНИКА ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформацію, що містить погодження учасника щодо УКЛАДЕННЯ договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 4 до тендерної документації).
Створено
08.12.2025 14:44
Надати до
09.12.2025 14:44
Договір
UA-2025-11-19-001994-a-b1
Підписаний і діє
Номер
7
197 886 грн.
164 905 грн.
З ПДВ
Підписано
17.12.2025
Строк дії договору з
17.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 (штуки)
Комп'ютер
Номенклатура
Комп'ютер
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Повна назва
Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14200760

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.12.2025 12:57
-
17.12.2025 12:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380974432835
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380974432835
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності