Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-018125-a
Id Tender 9d462cb672c04442ae506f5db625e508
План UA-P-2025-11-17-021856-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 23:53
Остання зміна 12.12.2025 08:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
161 915 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 23:52 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 23:52
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 23:52
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:28
до 04.12.2025 08:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 20:58
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 08:57
до 12.12.2025 08:55
Період уточнень
з 18.11.2025 23:52 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 23:52 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:28 до 04.12.2025 08:57
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:28 до 04.12.2025 08:57
Основні параметри
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СТРАХОВІ ПОСЛУГИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
161 915 грн.
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Очікувана вартість
161 915 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1619,15
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:59
Закінчення аукціону
26.11.2025 14:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Код ДК 021:2015
66516100-1 - Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту
Кількість
19
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані належної якості Послуги здійснюється Страхувальником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів на підставі виставленого Страховиком оригіналу рахунку-фактури шляхом оплати Страхувальником страхової премії за кожний забезпечений транспортний засіб Страхувальника до передачі Страхувальнику страхових полісів на наявні транспортні засоби згідно з Переліком забезпечених транспортних засобів Страхувальника, наведеним у Додатку № 2 до Договору. Страхувальник не здійснює оплату за надані послуги, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Страхувальника у випадку ненадання Страховиком рахунку-фактури на оплату чи його неналежного оформлення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС"
Пропозиція:
114 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Пропозиція:
79 286 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"
Пропозиція:
78 328 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 23:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Дімітрова
Електронна пошта
Телефон
+380935376316
Замовник
ЄДРПОУ
40713306
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Період вимог/скарг з 01.12.2025 20:58 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 14:28 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: «Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 66510000-8 – Страхові послуги)» – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» з наступної підстави: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та виходячи з наступного: 27 листопада 2025 року о 23:02 год. в електронній системі закупівель, відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: «1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано, зокрема інформацію у вигляді довідки в довільній формі (Вих. № ЗП111-2511-04 від 25.11.2025 р.), зміст якої містить наступну інформацію, а саме: «ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з проектом договору ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» підтверджує, що учасник ознайомився з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Оголошення та гарантує виконання свої зобов’язань за ним.». Водночас, зміст наданої учасником довідки передбачає лиш ознайомлення учасника з проєктом Договору про закупівлю та гарантії виконання своїх зобов’язань за ним. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначена довідка не містить погодження учасника ЩОДО УКЛАДЕННЯ договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до тендерної документації; 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інших документів та/або інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 4 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема: інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; 2.2. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації. Згідно п. 3.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема документи та/або інформацію, що передбачені згідно п. 6 розділу 1 Додатку 3 до цієї тендерної документації. Водночас, згідно п. 6 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію, зокрема: - свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ); 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; - свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами тощо), або шляхом надання додаткових документів тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.». Строк для виправлення виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією – до 28 листопада 2025 року до 23:02 год. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Так, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, учасником в електронній системі закупівель завантажено ряд уточнених та нових документів, чим частково було виправлено ряд невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Водночас, ряд невідповідностей, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, залишись не виправлених, зокрема наступні: - учасником так і не надано свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ). Враховуючи вищезазначене, станом на дату та час прийняття цього рішення учасник процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як наслідок, Учасник процедури закупівлі та його тендерна пропозиція, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
01.12.2025 20:58
Повідомлення про рішення
27.11.2025 23:04
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано, зокрема інформацію у вигляді довідки в довільній формі (Вих. № ЗП111-2511-04 від 25.11.2025 р.), зміст якої містить наступну інформацію, а саме: «ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з проектом договору ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» підтверджує, що учасник ознайомився з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Оголошення та гарантує виконання свої зобов’язань за ним.». Водночас, зміст наданої учасником довідки передбачає лиш ознайомлення учасника з проєктом Договору про закупівлю та гарантії виконання своїх зобов’язань за ним. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначена довідка не містить погодження учасника ЩОДО УКЛАДЕННЯ договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до тендерної документації; 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інших документів та/або інформації, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 4 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема: інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; 2.2. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації. Згідно п. 3.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема документи та/або інформацію, що передбачені згідно п. 6 розділу 1 Додатку 3 до цієї тендерної документації. Водночас, згідно п. 6 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію, зокрема: - свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ); 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проєкту договору, що передбачений згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; - свідоцтво про повне членство в Моторно (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами тощо), або шляхом надання додаткових документів тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
27.11.2025 23:02
Надати до
28.11.2025 23:02
Період вимог/скарг з 04.12.2025 08:57 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 20:58 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 08:57
Довідка НАЗК
04.12.2025 08:57
Повідомлення про рішення
03.12.2025 08:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 21:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
01.12.2025 20:58
Надати до
03.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано ряд документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема довіреність № 08-03-05/41 від 20.01.2025 року (файл з назвою «1.4 Довіреність Дідух (тендер).pdf») та довіреність № 03-05-09/60 від 31.01.2025 року (файл з назвою «1.5 Довіреність Дідух (договори).pdf»), якими уповноважується директор Херсонської обласної дирекції HACK «ОРАНТА» Дідух Василь Миколайович (далі - представник) представляти інтереси Компанії (ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА») під час проведення публічної закупівлі або допорогової закупівлі послуг у сфері страхування, а також представляти інтереси Компанії з питань, пов’язаних зі страховою та іншою господарською діяльністю Херсонської обласної дирекції ПАТ «НАСК «ОРАНТА» в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях всіх форм власності, перед фізичними особами. При цьому, вказані довіреності подані в складі тендерної пропозиції у формі електронних документів. Водночас, учасником не надано у складі тендерної пропозиції файлів накладених електронних підписів, за якими можливо здійснити перевірку дійсності накладених електронних підписів; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема: 1) повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису)* підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції наступних документів: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо, разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені від імені учасника на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції з використанням електронного підпису), та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції замовник самостійно та з використанням інформації, що знаходиться у вільному (публічному) доступі або з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції. Учасник – фізична особа, що подає від власного імені тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах у складі такої пропозиції надає копію паспорту громадянина України (можуть надаватись копії лише окремих сторінок, що містять інформацію про ПІБ особи та щодо громадянства), а також копію документу про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків для такої особи. *Вимога застосовується щодо документів, що складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі та в тому числі щодо підпису тендерної пропозиції з використанням відповідного електронного підпису. При цьому, відповідно до пункту 1 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf», «.jpeg» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) учасника/або уповноваженої особи учасника/або уповноваженої особи іншого суб’єкту, що надає учаснику відповідний документ, та на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), та відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - засвідчені власноручним підписом посадової (службової) особи учасника або із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) посадової (службової) особи учасника довіреність № 08-03-05/41 від 20.01.2025 року (файл з назвою «1.4 Довіреність Дідух (тендер).pdf») та довіреність № 03-05-09/60 від 31.01.2025 року (файл з назвою «1.5 Довіреність Дідух (договори).pdf»), якими уповноважується директор Херсонської обласної дирекції HACK «ОРАНТА» Дідух Василь Миколайович (далі - представник) представляти інтереси Компанії (ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА») під час проведення публічної закупівлі або допорогової закупівлі послуг у сфері страхування, а також представляти інтереси Компанії з питань, пов’язаних зі страховою та іншою господарською діяльністю Херсонської обласної дирекції ПАТ «НАСК «ОРАНТА» в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях всіх форм власності, перед фізичними особами. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
03.12.2025 08:46
Надати до
04.12.2025 08:46
Договір
UA-2025-11-18-018125-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УБ-1654586
79 286 грн.
79 286 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
19 (послуга)
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Номенклатура
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Кількість
19
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40713306

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Повна назва
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00034186

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 08:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
161 915 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380935376316
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
161 915 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380935376316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності