Показати схожі тендери

Закупівля Шафи для керування насосом, перетворювачі частоти, моторний дросель від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П"ЯТИГІРСЬКЕ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-017800-a
Id Tender d850f2b73ea647dd992c5a73adad97c1
План UA-P-2025-11-18-019726-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 21:35
Остання зміна 15.12.2025 10:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 150 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 21:31 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 21:31
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 21:31
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:04
до 02.12.2025 20:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 16:18
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 20:02
до 15.12.2025 10:51
Період уточнень
з 18.11.2025 21:31 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 21:31 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:04 до 02.12.2025 20:02
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:04 до 02.12.2025 20:02
Основні параметри
Шафи для керування насосом, перетворювачі частоти, моторний дросель
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 150 грн.
Шафи для керування насосом, перетворювачі частоти, моторний дросель
Назва предмета закупівлі
Шафи для керування насосом, перетворювачі частоти, моторний дросель
Очікувана вартість
210 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2101,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 203
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 11:41
Закінчення аукціону
27.11.2025 12:04
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 (штуки)
Шафи для керування насосом
Опис предмета закупівлі
Шафи для керування насосом
Код ДК 021:2015
31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, селище Донець, вул. Степова, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Перетворювачі частоти
Опис предмета закупівлі
Перетворювачі частоти
Код ДК 021:2015
31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, селище Донець, вул. Степова, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Моторний дросель
Опис предмета закупівлі
Моторний дросель
Код ДК 021:2015
31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, Ізюмський район, селище Донець, вул. Степова, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Індастріал Солюшинс Груп"
Пропозиція:
195 498 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Воробйов Богдан Сергійович"
Пропозиція:
210 148.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 18:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
21.11.2025 18:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
18.11.2025 21:31
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Закаблукова
Електронна пошта
Телефон
+380509259524
Замовник
ЄДРПОУ
41615585
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ"
Поштовий індекс
64250
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Ізюмський р-н, селище Донець
Адреса
вул. Весняна, будинок 44, група нежитлових приміщень 4
Кваліфікація
Лот № 1 Шафи для керування насосом, перетворювачі частоти, моторний дросель
Період вимог/скарг з 02.12.2025 16:18 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 12:04 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.12.2025 16:18
Повідомлення про рішення
01.12.2025 15:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну кожного найменування товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником вказаного документу не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну кожного найменування товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в відповідному сертифікаті на систему управління якістю. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати Проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Проект договору не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що буде використовуватися учасником/учасником-переможцем при укладанні договору, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що буде використовуватися учасником/учасником-переможцем при укладанні договору, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Вказаного документу не надано Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Вказаного документу не надано Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації вимагається витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 16.09.2025 що виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації вимагається довідку у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Надати лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору. Не надано Довідка у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Надати лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору.
Створено
01.12.2025 14:00
Надати до
02.12.2025 14:00
Період вимог/скарг з 02.12.2025 20:02 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 16:18 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 20:03
Довідка НАЗК
02.12.2025 20:02
Повідомлення про рішення
02.12.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-18-017800-a-a1
Підписаний і діє
Номер
158/12-25
210 148.6 грн.
210 148.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Шафи для керування насосом
Номенклатура
Шафи для керування насосом
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Перетворювачі частоти
Номенклатура
Перетворювачі частоти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Моторний дросель
Номенклатура
Моторний дросель
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41615585

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Воробйов Богдан Сергійович"
Повна назва
ФОП "Воробйов Богдан Сергійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3565507439

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 10:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ"
Контактний телефон:
+380509259524
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ"
Контактний телефон:
+380509259524
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності