Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18) від Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-017112-a
Id Tender 719cd238399442acb4c6239b97cbbfa7
План UA-P-2025-11-18-019951-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 18:46
Остання зміна 12.12.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
168 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 18:43 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 18:43
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 18:43
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00
до 02.12.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 15:34
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 15:34
до 12.12.2025 14:44
Період уточнень
з 18.11.2025 18:43 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 18:43 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 02.12.2025 15:34
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 02.12.2025 15:34
Основні параметри
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
168 000 грн.
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Очікувана вартість
168 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
840,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНОГО ТА ПОЖЕЖНОГО ОБЛАДНАННЯ "СТРІЛА"
Пропозиція:
167 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 12:30
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.11.2025 18:43
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мотрук
Електронна пошта
Телефон
+380972033631
Замовник
ЄДРПОУ
13555047
Повна назва
Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
пр.Кавалерійський, 13
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:34 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 00:00 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:34
Довідка НАЗК
02.12.2025 15:34
Повідомлення про рішення
01.12.2025 14:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей. Невідповідність 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав підписаний КЕП модельний статут та не надав рішення уповноваженого органу, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Згідно пп.5 п.1.2 Додатку 4 до Тендерної документації учасник (юридична особа) у складі тендерної пропозиції надає копію статуту або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція). У разі, якщо учасник діє на підставі модельного статуту - надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (з підписом КЕП). Або, з урахуванням пп.14 п.1.2 Додатку 4 до Тендерної документації надати лист-роз’яснення в довільній формі (з підписом КЕП), у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Невідповідність 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про відсутність необхідності отримання ліцензії та діючі декларації! (файл «Щодо ліцензії.pdf»). Зі змісту наданої довідки вбачається, що Товариство у період дії воєнного стану здійснює діяльність на підставі поданих декларацій відповідності матеріально-технічної бази: Декларація № ДК10383-ПНС-1-23 від 10.10.2023, Декларація № ДК10534-ПНС-1-23 від 13.10.2023. Однак, згідно відкритих даних у мережі інтернет ТОВ за номером ЄДРПОУ 45827095 створена 18.04.2025, а декларації відповідності матеріально-технічної бази датовані 2023 роком, що вказує на невідповідність у поданій інформації та документах. Згідно пп.5 п.1.2 Додатку 4 до Тендерної документації учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. На підтвердження вищезазначеного може надаватися копія чинної ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження учасником виду господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність номери та дати декларацій відповідності матеріально-технічної бази та надати підписану КЕП довідку про декларації. Невідповідність 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав витяг №2517164500262 з Реєтру платників податку на додану вартість. Однак, під час перевірки підпису на сайті на центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виникла помилка при перевірці файлу «Витяг ПДВ’.pdf.p7s». Згідно пп.5 п.1.2 Додатку 4 до Тендерної документації учасник-платник ПДВ надає копію свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Згідно п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість та накласти на нього КЕП, чинність якого можна перевірити за посиланням https://czo.gov.ua/verify
Створено
01.12.2025 13:32
Надати до
02.12.2025 13:32
Договір
UA-2025-11-18-017112-a-b1
Підписаний і діє
Номер
138-25
167 950 грн.
139 958.33 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Номенклатура
ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автовишки АП-18)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13555047

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНОГО ТА ПОЖЕЖНОГО ОБЛАДНАННЯ "СТРІЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНОГО ТА ПОЖЕЖНОГО ОБЛАДНАННЯ "СТРІЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45827095

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 14:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
168 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380972033631
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
168 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380972033631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності