Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-016501-a
Id Tender f304ddeb5e1747c2b965c94bfefa0466
План UA-P-2025-11-18-020337-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.11.2025 17:31
Остання зміна 05.12.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
220 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 17:30 до 26.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 17:30
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 17:30
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.11.2025 13:36
-
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 10:08
до 11.12.2025 00:00
Період уточнень
з 18.11.2025 17:30 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 17:30 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 13:36
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
220 400 грн.
Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів
Очікувана вартість
220 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2204,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 13:13
Закінчення аукціону
27.11.2025 13:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані Послуги на підставі Акту приймання-передачі Послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
193 908.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
220 278 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 13:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 17:31
Оголошення про проведення закупівлі
18.11.2025 17:26
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту офісної техніки та заправки картриджів
Період вимог/скарг з 02.12.2025 10:08 по 05.12.2025 17:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 13:36 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 10:09
Довідка НАЗК
02.12.2025 10:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 09:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 13:36
Витяг з ЄДР
27.11.2025 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Лист-авторизація» (від 24.11 2025, № 1586-18/01-03), в якому зазначено, що ТОВ «В.М.» є офіційним постачальником (імпортером) витратних матеріалів, запасних частин до офісної техніки/комп’ютерного обладнання брендів Xerox, HP тощо. При цьому учасником не надано оригінали листів авторизації від зазначених виробників, які б підтверджували статус ТОВ «В.М.» як офіційного постачальника (імпортера). 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.4.2. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати запитувані листи.
Створено
01.12.2025 09:42
Надати до
02.12.2025 09:42
Період вимог/скарг з 05.12.2025 17:22 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 17:21 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 02.12.2025, відповідно до протоколу № 610, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для оскарження рішення замовника, надав лист від 04.12.2025 року за № 1656/01-03 «Повідомлення про відмову від укладання договору» (завантажено до електронної системи закупівель 05.12.2025,14:41:22) , у якому повідомив про відмову від укладання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
05.12.2025 17:22
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.12.2025 17:21
Витяг з ЄДР
05.12.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 17:22 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 17:22
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 400 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 400 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності