Показати схожі тендери

Закупівля Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-016271-a
Id Tender 91fb3b46c7be4ba68c4e7595c1c374c4
План UA-P-2025-11-18-020064-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.11.2025 17:16
Остання зміна 03.12.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
412 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 17:16 до 26.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 17:16
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 17:16
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 09:00
до 27.11.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 16:31
до 03.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.11.2025 16:31
-
Період уточнень
з 18.11.2025 17:16 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 17:16 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 09:00 до 27.11.2025 16:31
Період кваліфікації
з 26.11.2025 09:00 до 27.11.2025 16:31
Основні параметри
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
412 000 грн.
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Назва предмета закупівлі
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
412 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
411 564.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
18.11.2025 17:14
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Період вимог/скарг з 27.11.2025 16:31 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 09:00 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 16:31
Довідка НАЗК
27.11.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 15:29
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» (від 20.11 2025 року), де інформація, що зазначена в довідці учасника не повністю відповідає запитуваній інформації. Так, в довідці не вказано інформацію про ціну договору (з урахуванням змін в разі наявності). 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2.. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано довідку «Інформацію про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (від 20.11 2025 року), де інформація, що зазначена в довідці учасника не повністю відповідає запитуваній інформації. Так, в розділі «Таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника» не вказано інформацію про виробника товару. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.4.2.. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією.
Створено
26.11.2025 15:29
Надати до
27.11.2025 15:29
Договір
UA-2025-11-18-016271-a-a1
Очікує підписання
411 564.48 грн.
411 564.48 грн.
З ПДВ
Номенклатура
48 (штуки)
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Номенклатура
Картриджі і витратні матеріали для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21607462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
412 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
412 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності