Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги Звягельське надлісництво, в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги);Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги); від ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-015225-a
Id Tender 0fcc4b3fc781492c86288738aaa39aa2
План UA-P-2025-11-18-016513-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.11.2025 16:28
Остання зміна 02.12.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 266 332 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 16:28 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 16:28
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 16:28
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:24
-
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 14:19
до 08.12.2025 00:00
Період уточнень
з 18.11.2025 16:28 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 16:28 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:24
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Звягельське надлісництво, в тому числі: Лот №1 (Лісозаготівельні послуги);Лот №2 (Лісозаготівельні послуги); Лот №3 (Лісозаготівельні послуги);
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 603 719 грн.
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 603 719 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26037,19
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 14:59
Закінчення аукціону
26.11.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
5 285
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, лісовий фонд Звягельське надлісництво філії «Столичний лісовий офіс» ДП «Ліси України», Житомирська обл. (Броницьке лісництво, Городницьке лісництво, Надслучанське лісництво, Кленівське лісництво, Липинське лісництво, Червоновольське лісництво, Курчицьке лісництво, Малоцвілянське лісництво, Звягельське лісництво, Пищівське лісництво, Ярунське лісництво, Барашівське лісництво, Жужельське лісництво,Глумчанське лісництво, Гартівське лісництво, Кочичинське лісництво, Королівське лісництво, Ємільчинське лісництво).
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
2 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГРЕСЬКО ГАЛИНА ІВАНІВНА
Пропозиція:
2 498 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 14:59
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
2 595 164 грн.
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
2 595 164 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25951,64
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 15:01
Закінчення аукціону
26.11.2025 15:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
5 280
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, лісовий фонд Звягельське надлісництво філії «Столичний лісовий офіс» ДП «Ліси України» Житомирська обл. (Броницьке лісництво, Городницьке лісництво, Надслучанське лісництво, Кленівське лісництво, Липинське лісництво, Червоновольське лісництво, Курчицьке лісництво, Малоцвілянське лісництво, Звягельське лісництво, Пищівське лісництво, Ярунське лісництво, Барашівське лісництво, Жужельське лісництво,Глумчанське лісництво, Гартівське лісництво, Кочичинське лісництво, Королівське лісництво, Ємільчинське лісництво)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
2 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГРЕСЬКО ГАЛИНА ІВАНІВНА
Пропозиція:
2 495 562.22 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 15:01
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
5 067 449 грн.
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Очікувана вартість
5 067 449 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50674,49
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
10 260
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, лісовий фонд Звягельське надлісництво філії «Столичний лісовий офіс» ДП «Ліси України», Житомирська обл. (Броницьке лісництво, Городницьке лісництво, Надслучанське лісництво, Кленівське лісництво, Липинське лісництво, Червоновольське лісництво, Курчицьке лісництво, Малоцвілянське лісництво, Звягельське лісництво, Пищівське лісництво, Ярунське лісництво, Барашівське лісництво, Жужельське лісництво,Глумчанське лісництво, Гартівське лісництво, Кочичинське лісництво, Королівське лісництво, Ємільчинське лісництво).Броницьке лісництво, Городницьке лісництво, Надслучанське лісництво, Кленівське лісництво, Липинське лісництво, Червоновольське лісництво, Курчицьке лісництво, Малоцвілянське лісництво, Звягельське лісництво, Пищівське лісництво, Ярунське лісництво, Барашівське лісництво, Жужельське лісництво,Глумчанське лісництво, Гартівське лісництво, Кочичинське лісництво, Королівське лісництво, Ємільчинське лісництво)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
90% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
10% вартості послуг згідно Специфікації - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГРЕСЬКО ГАЛИНА ІВАНІВНА
Пропозиція:
4 978 924.21 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
18.11.2025 16:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурлак Анна Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380752926364
Замовник
ЄДРПОУ
45530596
Повна назва
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Святошинська, буд. 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 02.12.2025 14:19 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:24 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:19
Повідомлення про рішення
27.11.2025 16:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію протоколу про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що не містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1. Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію протоколу про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23; У випадку, якщо навчання та перевірка знань проводились безпосередньо на підприємстві, учасник додатково надає копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці.
Створено
27.11.2025 16:12
Надати до
28.11.2025 16:12
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 14:19 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 02.12.2025 14:22 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:24 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:22
Повідомлення про рішення
27.11.2025 16:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію протоколу про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, проте згідно наданого протоколу вбачається, що навчання та перевірка знань проводились безпосередньо ФОП Гресько Галиною Іванівною, проте учасник не надав копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1. Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію наказу ФОП Грисько Г.І., щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці.
Створено
27.11.2025 16:22
Надати до
28.11.2025 16:22
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 14:22 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот №3 (Лісозаготівельні послуги)
Період вимог/скарг з 02.12.2025 14:24 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:24 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:24
Повідомлення про рішення
27.11.2025 16:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав копію протоколу про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23, проте згідно наданого протоколу вбачається, що навчання та перевірка знань проводились безпосередньо ФОП Гресько Галиною Іванівною, проте учасник не надав копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1. Додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію наказу ФОП Грисько Г.І., щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці.
Створено
27.11.2025 16:22
Надати до
28.11.2025 16:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 266 332 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380752926364
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
10 266 332 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СТОЛИЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380752926364
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності