Показати схожі тендери

Закупівля Сумки та рюкзаки для ноутбуків,30230000-0 Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-18-015223-a
Id Tender 10525611622d46708ed6ff5e918c2574
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 16:29
Остання зміна 08.12.2025 17:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 396 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 13:00 до 27.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 16:28
до 24.11.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00
до 29.11.2025 11:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2025 11:15
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.11.2025 11:15
до 08.12.2025 17:06
Період уточнень
з 18.11.2025 16:28 до 24.11.2025 08:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00 до 29.11.2025 11:15
Період кваліфікації
з 27.11.2025 08:00 до 29.11.2025 11:15
Основні параметри
Сумки та рюкзаки для ноутбуків,30230000-0 Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015
Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 396 грн.
Сумки та рюкзаки для ноутбуків
Назва предмета закупівлі
Сумки та рюкзаки для ноутбуків
Очікувана вартість
10 396 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (штуки)
Сумки для ноутбуків
Опис предмета закупівлі
Сумки для ноутбуків
Код ДК 021:2015
30237270-2 - Сумки для портативних комп’ютерів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Рюкзаки для ноутбуків
Опис предмета закупівлі
Рюкзаки для ноутбуків
Код ДК 021:2015
30237270-2 - Сумки для портативних комп’ютерів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "САНТАРЕКС"
Пропозиція:
10 385.88 грн.
Документи закупівлі
18.11.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мирон Поліщук
Електронна пошта
Телефон
+380937879097
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Сумки та рюкзаки для ноутбуків
Період вимог/скарг з 29.11.2025 11:15 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 08:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
29.11.2025 11:15
Повідомлення про рішення
27.11.2025 17:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Згідно оголошення Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. - довідку у довільній формі на кожен вид товару, що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, нормативно-технічні документи за якими виготовлено запропонований товар, марку, модель, артикул з посиланням на офіційний сайт виробника/ офіційного представника в Україні/ учасника (постачальника) (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника У складі пропозиції Учасником подано архів «документи пропозиції.zip», у якому містяться окремі файли з інформацією, проте подані матеріали є неструктурованими та неповними. 10). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* (у ствердній або заперечній формі) про те, що: - відомості про юридичну особу (вказати найменування Учасника), яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника (вказати найменування Учасника) закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу (вказати ПІБ), яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) (вказати найменування Учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа (вказати ПІБ), яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ) закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа (вказати найменування Учасника), яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ) закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу (вказати ПІБ), яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасника наданий файл: Довідка.pdf, який не є в стверджувальній формі. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - Привести у відповідність довідку на товар. - Привести у відповідність довідку пункту 10 ; - Привести у відповідність Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, повинні містити посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015);
Створено
27.11.2025 17:21
Надати до
28.11.2025 17:21
Договір
UA-2025-11-18-015223-a-a1
Підписаний і діє
Номер
542
10 385.88 грн.
8 654.9 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Сумки для ноутбуків
Номенклатура
Сумки для ноутбуків
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
665
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Рюкзаки для ноутбуків
Номенклатура
Рюкзаки для ноутбуків
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 998.3
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33111325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "САНТАРЕКС"
Повна назва
ТОВ "САНТАРЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30126040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 17:06
-
08.12.2025 17:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 396 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380937879097
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 396 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380937879097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності