Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ») від Киїнська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-014515-a
Id Tender 8c2e7f84b9b74f48b4ab4fe8cc90de49
План UA-P-2025-11-18-008139-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.11.2025 16:12
Остання зміна 10.12.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 560 762.68 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 16:04 до 26.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 16:04
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 16:04
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:08
до 05.12.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 17:03
до 11.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.12.2025 14:38
-
Період уточнень
з 18.11.2025 16:04 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 16:04 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:08 до 05.12.2025 14:38
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:08 до 05.12.2025 14:38
Основні параметри
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 560 762.68 грн.
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Очікувана вартість
1 560 762.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15607,63
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 11:45
Закінчення аукціону
27.11.2025 12:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Код ДК 021:2015
90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, за межами с. Шестовиця Киїнської сільської ради, територія паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138)
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП СОФІЯ
Пропозиція:
1 466 257 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлодор"
Пропозиція:
1 480 784.73 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 11:45
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Бабич
Електронна пошта
Телефон
+380462680231
Сайт:
https://kyinska-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04412202
Повна назва
Киїнська сільська рада
Поштовий індекс
15505
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
с. Киїнка
Адреса
вул. ПЕРЕМОГИ, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:03 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 12:08 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:03
Повідомлення про рішення
28.11.2025 15:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноважена особа, ознайомившись з усіма наданими документами тендерної пропозиції учасника ПП «СОФІЯ» (далі по тексту - Учасник), виявила невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, тендерною документацією визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема): - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Так, згідно п. 5.6. додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вимагається наступне: 5.6. Документи або копії документів подаються відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Копію трудової книжки БТ-І №4241418 (сторінки 1, 16, 17), яка викладена іншою мовою, ніж українська. Виявлені невідповідності: - Учасник надав документ, який викладений іншою мовою, ніж українська, без його автентичного перекладу українською мовою. Крім того, згідно п. 4 “Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вимагається надання наступних документів, зокрема (але не виключно): 4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з розрахунком вартості послуг згідно додатку 2 до тендерної документації. 4.3. Діючий/-і укладений/-і договір/-ори із суб’єктом/-ами господарювання, що здійснює/-ють видалення (захоронення) побутових відходів. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ від 25.11.2025 №11/4 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” та Копію договору від 01.01.2025 року №2 на прийом і розміщення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ (далі по тексту - Договір №2), укладений між ТОВ “Еко-Сервіс-Козелець” та ПП “Софія”. Так, згідно п. 3.8. Договору №2 вартість робіт з прийому і розміщення 1 куб.м. ТПВ складає 185.51 грн. Плата за розміщення відходів та екологічний податок враховано. Проте, документ від 25.11.2025 №11/4 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містить розрахунок вартості послуг з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»), у якому зазначено основні складові послуги, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю та вартість, зокрема, ціна за одиницю послуги захоронення побутових відходів на полігоні складає 210,15 грн без ПДВ, що не відповідає ціні даної послуги згідно Договору №2. Виявлені невідповідності: - Учасник допустив помилки в розрахунку вартості послуг та зазначив ціну за одиницю послуги захоронення побутових відходів на полігоні 210,15 грн без ПДВ, що не відповідає ціні даної послуги згідно Договору №2 (185,51 грн). Крім того, пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, для підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пп. 1.2. додатку 1 до тендерної документації вимагається надання наступних документів: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Примірної таблиці 1. 2.2. До довідки додати документ на кожного зазначеного в довідці працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Примірної таблиці 1, у якій зазначив інформацію щодо п’яти працівників учасника, зокрема: Колисниченко В.В., Баб’як М.О., Пановський Б.А., Макаревський В.М., Рак Р.О. Крім того, надав наступні документи: - Копію договору про надання послуг від 01.10.2025 №3, укладеного між ПП “Софія” та громадянином Колисниченко Василь Володимирович, - Копію договору про надання послуг від 15.10.2025 №4, укладеного між ПП “Софія” та громадянином Баб’як Михайло Олександрович, - Копію договору про надання послуг від 17.11.2025 №6, укладеного між ПП “Софія” та громадянином Пановський Богдан Андрійович, - Копію трудової книжки БТ-І №4241418 (сторінки 1, 16, 17), - Копію договору про надання послуг від 01.09.2025 №2, укладеного між ПП “Софія” та громадянином Рак Роман Олександрович. Крім того, згідно Додатку 2 до тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до обов’язків Виконавця належить, зокрема (але не виключно): -Виконувати чинні інструкції з охорони праці, пожежної безпеки та внутрішнього розпорядку. Згідно абзацу третього статті 1 Закону України “Про охорону праці”, працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов’язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Виявлені невідповідності: - Згідно п. 1.8. договору про надання послуг від 01.09.2025 №2, договору про надання послуг від 17.11.2025 №6, договору про надання послуг від 15.10.2025 №4 та договору про надання послуг від 01.10.2025 №3, Положення Кодексу Законів про працю, Законів України “Про відпустки”, Охорону праці”, “Про оплату праці” та іншого спеціального трудового законодавства не розповсюджують свою дію на дані правовідносини. - Громадяни Колисниченко Василь Володимирович, Баб’як Михайло Олександрович, Пановський Богдан Андрійович та Рак Роман Олександрович не є працівниками учасника у розумінні закону. - Учасник не надав належних документів для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою Примірної таблиці 1, щодо можливості використання праці зазначених працівників учасником. Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вимоги п. 43 Особливостей, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Зокрема: -для підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Примірної таблиці 1. - До довідки додати документ на кожного зазначеного в довідці працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). - Документи або копії документів подаються відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). - на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник має надати: - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з розрахунком вартості послуг згідно додатку 2 до тендерної документації. - Діючий/-і укладений/-і договір/-ори із суб’єктом/-ами господарювання, що здійснює/-ють видалення (захоронення) побутових відходів.
Створено
28.11.2025 15:53
Надати до
29.11.2025 15:53
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:38 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 17:03 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:38
Довідка НАЗК
05.12.2025 14:38
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:45
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 17:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноважена особа, ознайомившись з усіма наданими документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «Світлодор» (далі по тексту - Учасник), виявила невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, тендерною документацією визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема): - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Так, пп.3.1. п. 3 “Перелік документів та/або інформації щодо співвиконавця” Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідки з інформацією про співвиконавця, що може свідчити про намір не залучення для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. Крім того, пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, для підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пп. 1.2. додатку 1 до тендерної документації вимагається надання наступних документів: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Примірної таблиці 1. 2.2. До довідки додати документ на кожного зазначеного в довідці працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 25.11.2025 №13 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Примірної таблиці 1, у якій зазначив наступну інформацію щодо п’яти працівників, зокрема: - Прохоренко С.В. (кваліфікація/посада - директор) та Пономаренко В.А. (робітник) - працівники Учасника, - Дорошенко В.М. (кваліфікація/посада - водій) та Любич О.П. (водій) - працівники співвиконавця ТОВ “СІВЕРЛАЙН”, - Ткаченко Л.П. (кваліфікація/посада - водій) - працівник співвиконавця ФОП Ткаченко Л.П. Крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи: - Копію наказу №7-к від 26 листопада 2019 року “Про прийняття”, згідно якого Прохоренко С.М. приступає до виконання обов’язків директора ТОВ СВІТЛОДОР” з 26 листопада 2019 року за основним місцем роботи; - Копію наказу (розпорядження) ТОВ СВІТЛОДОР” №8-К від 15 листопада 2022 року “Про прийняття на роботу” , згідно якого Пономаренко Володимир Андрійович прийнятий на роботу з 16 листопада 2022 року. Назва професії (посади)/кваліфікація - асфальтобетонник; - Копію наказу ТОВ “СІВЕРЛАЙН” від 07.11.2025 №12 “Про прийняття на роботу”, згідно якого Любич Олександр Петрович прийнятий на роботу на посаду водія автотранспортних засобів з 08 листопада 2025 року з випробувальним терміном 1 місяць; - Копію наказу ТОВ “СІВЕРЛАЙН” від 10.11.2025 №13 “Про прийняття на роботу”, згідно якого Дорошенко Віталій Миколайович прийнятий на роботу на посаду водія автотранспортних засобів з 10 листопада 2025 року з випробувальним терміном 1 місяць. Виявлені невідповідності: - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в той час Учасник робить посилання на співвиконавців у довідці від 25.11.2025 №13 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - Посада/кваліфікація працівника учасника Пономаренко Володимир Андрійович, що зазначена Учасником у довідці від 25.11.2025 №13 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає посаді/кваліфікації цього працівника згідно наказу про прийняття на роботу від 15.11.2025 №8-К. - Учасник не надав на працівників Любич О.П., Дорошенко В.М. та Ткаченко Л.П. документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником. Крім того, пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, для підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пп. 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагається надання наступних документів: 1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. У довідці Учасник має обов’язково зазначити найменування кожної одиниці транспортного засобу/спеціалізованої техніки/ обладнання, їх кількості, правової підстави володіння / користування та найменування власника на кожну одиницю транспортного засобу/спеціалізованої техніки/обладнання. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження права власності та користування відповідним майном. У разі, якщо Учасник користується відповідним майном на правах суборенди, він має надати документи на підтвердження права власності, оренди та суборенди на кожну одиницю транспортного засобу/спеціалізованої техніки/обладнання. При цьому договір найму (оренди/суборенди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 25.11.2025 №7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій зазначив наступну інформацію щодо транспортних засобів: - назва обладнання, матеріально-технічної бази та ін. - спеціалізований вантажний самоскид, марка КАМАЗ; кількість - 2 од.; власна або оренда або послуги - договір №01102025 про надання послуг автотранспорту від 01.10.2025 р.; примітка - ФОП Ткаченко Л.П.; - назва обладнання, матеріально-технічної бази та ін. - спеціалізований вантажний самоскид, марка КАМАЗ; кількість - 2 од.; власна або оренда або послуги - договір №06022025 про надання послуг автотранспорту від 06.10.2025 р; примітка - ТОВ “СІВЕРЛАЙН”.; - назва обладнання, матеріально-технічної бази та ін. - Екскаватор-навантажувач JCB 4CX Sitemaster; кількість - 1 од.; власна або оренда або послуги - договір №34 про надання послуг від 01.10.2025 р; примітка - КП “КИЇНСЬКЕ”; - назва обладнання, матеріально-технічної бази та ін. - Навантажувач KRAMER; кількість - 1 од.; власна або оренда або послуги - договір про надання послуг від 01.10.2025 р; примітка - КП “КИЇНСЬКЕ”. Крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції надав наступні документи: - копію договору оренди транспортного засобу від 05.05.2025 року №8264-9141, укладеного між ФОП Ткаченко Ірина Миколаївна (орендодавець) та ТОВ “СІВЕРЛАЙН” (орендар) на транспортні засоби: -- вид ТЗ - вантажний спеціалізований, марка та модель - КАМАЗ, державний реєстраційний номер - СВ9264ЕА; -- вид ТЗ - вантажний спеціалізований, марка та модель - КАМАЗ, державний реєстраційний номер - СВ9149ВХ. - копію договору про надання послуг від 01.10.2025 року №34, укладеного між Комунальне підприємство “Киїнське” (виконавець) та ТОВ “Світлодор” (замовник), згідно якого виконавець надає замовнику послуги з оренди техніки в обсязі та умовах, визначених цим Договором; - копію договору № 01102025 про надання послуг автотранспорту від 01.10.2025, укладеного між ФОП Ткаченко Леонід Павлович (виконавець) та ТОВ “Світлодор” (замовник), згідно умов якого виконавець надає послуги з організації перевезення автотранспорту; - копію договору № 06102025 про надання послуг автотранспорту від 06.10.2025, укладеного між ТОВ “СІВЕРЛАЙН” (виконавець) та ТОВ “Світлодор” (замовник), згідно умов якого виконавець надає послуги з організації перевезення автотранспорту; Крім того, Учасник надав копії наступних документів на підтвердження права власності : - свідоцтво про реєстрацію ТЗ на спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ, реєстраційний номер СВ8264ЕА, 2007 року випуску, власник - Ткаченко Ірина Миколаївна; - свідоцтво про реєстрацію ТЗ на спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ, реєстраційний номер СВ9149ВХ, 2008 року випуску, власник - Ткаченко Ірина Миколаївна; - свідоцтво про реєстрацію ТЗ на спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511, реєстраційний номер СВ2105АН, 1982 року випуску, власник - Ткаченко Леонід Павлович; - свідоцтво про реєстрацію ТЗ на спеціалізований вантажний - спеціалізований самоскид КАМАЗ 55111, реєстраційний номер СВ7114ВТ, 2006 року випуску, власник - Ткаченко Леонід Павлович; Виявлені невідповідності: -- Учасник не зазначив у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг від 25.11.2025 №7 повну інформацію, що вимагалась умовами тендерної документації, зокрема, інформації щодо правової підстави володіння / користування та найменування власника на кожну одиницю транспортного засобу/спеціалізованої техніки/обладнання. -- Договори про надання послуг, копії яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції, не підтверджують права Учасника на користування транспортними засобами, зазначеними у довідці від 25.11.2025 №7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, оскільки предметом цих договорів є надання послуг виконавцем, а не передача транспортних засобів у користування орендарю. -- Учасник не надав документи на право власності на ТЗ - Екскаватор-навантажувач JCB 4CX Sitemaster та Навантажувач KRAMER. -- Учасник не надав документи на право користування кожної одиниці транспортного засобу/спеціалізованої техніки/ обладнання, які зазначені Учасником у наданій ним довідці від 25.11.2025 №7 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вимоги п. 43 Особливостей, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Зокрема: -для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію - наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** (** учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців), Учасник має надати наступні документи: -- Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. У довідці Учасник має обов’язково зазначити найменування кожної одиниці транспортного засобу/спеціалізованої техніки/ обладнання, їх кількості, правової підстави володіння / користування та найменування власника на кожну одиницю транспортного засобу/спеціалізованої техніки/обладнання. -- На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження права власності та користування відповідним майном. У разі, якщо Учасник користується відповідним майном на правах суборенди, він має надати документи на підтвердження права власності, оренди та суборенди на кожну одиницю транспортного засобу/спеціалізованої техніки/обладнання. При цьому договір найму (оренди/суборенди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. - для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** (** учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців), Учасник має надати: -- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Примірної таблиці 1. -- До довідки додати документ на кожного зазначеного в довідці працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). -Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Створено
03.12.2025 16:43
Надати до
04.12.2025 16:43
Договір
UA-2025-11-18-014515-a-b1
Очікує підписання
1 480 784.73 грн.
1 480 784.73 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Номенклатура
Послуги з упорядкування паспортизованого місця видалення відходів (сміттєзвалище, паспорт №138) (підгрібання, вивезення та видалення побутових відходів) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015 90530000-1 «Утримання сміттєзвалищ»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Киїнська сільська рада
Повна назва
Киїнська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04412202

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлодор"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлодор"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39475285

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 560 762.68 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 08:00
Замовник:
Киїнська сільська рада
Контактний телефон:
+380462680231
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 560 762.68 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 08:00
Замовник:
Киїнська сільська рада
Контактний телефон:
+380462680231
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності