Показати схожі тендери

Закупівля Костюми робочі утеплені за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-013612-a
Id Tender 45501140866644688c0e12b7cc346c42
План UA-P-2025-11-18-013741-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 15:41
Остання зміна 17.12.2025 14:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 750 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 15:36 до 26.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 15:36
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 15:36
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:01
до 11.12.2025 17:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 15:44
до 17.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2025 17:14
до 17.12.2025 14:22
Період уточнень
з 18.11.2025 15:36 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 15:36 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:01 до 11.12.2025 17:14
Період кваліфікації
з 27.11.2025 12:01 до 11.12.2025 17:14
Основні параметри
Костюми робочі утеплені за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 750 000 грн.
Костюми робочі утеплені за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Назва предмета закупівлі
Костюми робочі утеплені за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Очікувана вартість
1 750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 11:38
Закінчення аукціону
27.11.2025 12:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюми робочі утеплені
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Пропозиція:
1 736 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ"
Пропозиція:
1 330 014 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Римська-Лищенко
Електронна пошта
Телефон
+380674863317
Сайт:
https://podil.kyivcity.gov.ua/content/kp-keruyucha-kompaniya-z-obslugovuvannya-zhytlovogo-fondu-podilskogo-rayonu--m-kyieva.html
Замовник
ЄДРПОУ
39609111
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Костюми робочі утеплені за кодом ДК 021-2015 (CPV) 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Період вимог/скарг з 04.12.2025 15:44 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 12:01 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:44
Повідомлення про рішення
02.12.2025 13:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf» в якій зазначено п.1.30-1.31 Автомобiль Renault Premium Реєстрацiйний номер AM7713BI Напiвпричеп бортовий тентовий Somer Реестрацiйний номер ВС1747ХР Орендоване 01 квiтня 2024 року Договiр № 1-04/01-24, та Автомобiль Renault Magrum Реєстрацiйний номер AI6362OC Напiвпричеп бортовий тентовий Schmitz Орендоване 01 квiтня 2024року Договiр №1-04/01-24, зазначений договір про оренду транспорту відсутній в тендерній пропозиції учасника, що не відповідає пп.1.3., п.1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.3. п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник на підтвердження права користування відповідного обладнання/устаткування повинен надати документи, що підтверджують інформацію зазначену у довідці п 1.1. а саме: Договiр №1-04/01-24 від 01 квiтня 2024року, відповідно до пп. 1.3. п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому відсутня інформація про наявність інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує його функції, що не відповідає пп.2.1., п.1 Додатку №1 тендерної документації. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 2.1. та пп.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію та підтверджуючі документи відповідно до пп. 2.1. та пп.2.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому міститься інформація про уповноважену особа з питань органiзацiї та проведення процедур, закупiвель/ спрощених закупiвель Миколайчук Алла Петрiвна, що не підтверджено документально, та не відповідає пп.2.2., п.1 Додатку №1 тендерної документації. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 2.2., п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію/оригінал трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копію наказу про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (при наявності) та/або копію цивільно-правової угоди на Миколайчук Аллу Петрiвну, відповідно до пп. 2.2. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (Посада Миколайчук А.П. зазначена у довідці - уповноважена особа з питань органiзацiї та проведення процедур, закупiвель/ спрощених закупiвель). 10. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка про аналогічні договори.pdf», в якій зазначено Договір №171125/1 від 17.11.25 в довідці відсутній код ЄДРПОУ що не відповідає пункту пп. 3.1., п.3 Додатка 1 Тендерної документації. 11. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного господарського(их) договору(ів) – не менше двох. Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет та ціна/сума), контактні дані контрагента, ідентифікатор закупівлі. 13. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому зазначено лише 4 працівники за посадою «швачка». Натомість Замовником відповідно до пп. 2.1. п.2 Тендерної документації зазначена вимога щодо наявності не менше п’яти швачок. 14. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 2.1. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 15. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію та документи відповідно до пп. 2.1. та п.2.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 16. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п.8 Додатка 4 до ТД Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Сертифікат ISO 14001-2015.pdf». У файлі міститься сертифікат, який не є акредитований НААУ на момент видачі. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті, що не відповідає пункту п.8 Додатка 4 Тендерної документації. 17. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.8 «Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатка №4 Тендерної документації. 18. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи відповідно до п.8 «Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатка №4 Тендерної документації, а саме: Скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT) чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті.
Створено
02.12.2025 13:10
Надати до
03.12.2025 13:10
Період вимог/скарг з 11.12.2025 17:14 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 15:44 по 02.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 17:14
Довідка НАЗК
11.12.2025 17:14
Повідомлення про рішення
10.12.2025 17:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 13:40
Електроний протокол про продовження строку
04.12.2025 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з великою завантаженістю уповноваженої особи та необхідністю забезпечення належної, всебічної та об'єктивної перевірки всіх документів, поданих учасником процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, а також з метою запобігання порушенням законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.12.2025 13:39
Дата кінця розгляду
02.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf», в якій міститься інформація про наявність офісно-складського та виробничого комплексу відповідно до п. 4 довідки, що не підтверджено документально оскільки вказаний Договір оренди від 12.06.2025 року відсутній в складі тендерної пропозиції учасника, що не відповідає пп.1.2, п.1 Додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.2., п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник на підтвердження права користування приміщенням (офісом та/або складом), надати договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування (договір оренди/суборенди/тощо), що підтверджують інформацію зазначену у довідці п. 4 а саме: Договір оренди від 12.06.2025 року, відповідно до пп. 1.2. п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf», в якій міститься інформація про наявність обладнання/устаткування на зазначені позиції 5, 7, 10, 11, учасником не надано підтвердження права користування або права власності відповідного обладнання/устаткування учасником не надано оборотно-сальдову відомість по субрахунку 104 "Машини та обладнання" ОЗ на поточний час та/або інші документи, що не відповідає пп.1.3, п.1 Додатку 1 тендерної документації. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.3. та п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати на підтвердження права користування або права власності відповідного обладнання/устаткування учасник надає оборотно-сальдову відомість по субрахунку 104 "Машини та обладнання" ОЗ на поточний час та/або інші документи, що підтверджують інформацію зазначену у довідці п 1.1., відповідно до пп. 1.3. та п.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка аналогічного договору.pdf», в якому міститься інформація про Договір № 62-05/23 від 23. 05.2023р. зазначений предмет договору не відповідає предмету вказаному в аналогічному договорі, що не відповідає пункту пп. 3.1., п.3 Додатка 1 Тендерної документації. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного господарського(их) договору(ів). Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет та ціна/сума), контактні дані контрагента, ідентифікатор закупівлі. 10. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Довідка аналогічного договору.pdf», в якому міститься інформація про Договір № 375 від 04.12.2023 р. зазначений предмет договору не відповідає предмету вказаному в аналогічному договорі, та код за ДК не відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою коду ДК 021:2015 що відповідає тлумаченню Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає пункту пп. 3.1., п.3 Додатка 1 Тендерної документації. 11. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до пп. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного господарського(их) договору(ів) – не менше двох. Довідка повинна містити найменування та код ЄДРПОУ контрагента, реквізити договору (номер, дата укладення, предмет та ціна/сума), контактні дані контрагента, ідентифікатор закупівлі. * Аналогічним договором вважається договір щодо поставки товару, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою коду ДК 021:2015 та відповідає тлумаченню Закону України «Про публічні закупівлі», виконаний у повному обсязі у період 2023 - 2025 років. 13. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «5. Лист-гарантія про те, що товар не з рф.pdf», в якому ідентифікатор закупівлі номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) на вебпорталі Уповноваженого органу (UA-…) відсутній. 14. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.5 «Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатка №4 Тендерної документації. 15. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи відповідно до п.5 «Інші документи, що вимагаються замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Додатка № 4 Тендерної документації, а саме: Гарантійний лист, яким підтверджується, що, запропонований у тендерній пропозиції товар не має походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Гарантійний лист повинен включати в себе: номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) на вебпорталі Уповноваженого органу (UA-…) та назву замовника.
Створено
10.12.2025 17:05
Надати до
11.12.2025 17:05
Договір
UA-2025-11-18-013612-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1725
1 736 700 грн.
1 447 250 грн.
З ПДВ
Підписано
17.12.2025
Строк дії договору з
17.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
350 (штуки)
Костюми робочі утеплені
Номенклатура
Костюми робочі утеплені
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39609111

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38354173

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.12.2025 14:22
-
17.12.2025 14:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
Контактний телефон:
+380674863317
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності