Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від Золочівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-012276-a
Id Tender 3d4066c490d24b3386cbb2177325fc72
План UA-P-2025-11-16-000993-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.11.2025 15:33
Остання зміна 04.12.2025 17:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
412 141.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 15:32 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 15:32
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 15:32
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:14
-
Залишилось 3 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 21:59
до 08.12.2025 00:00
Період уточнень
з 18.11.2025 15:32 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 15:32 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:14
Основні параметри
Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товарів: с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області Кількість товарів: № з/п Найменування Товару Одиниця виміру Кіль-кість 1. IP відеокамера Тип 1 (4МП, 2.8мм) шт 11 2. IP відеокамера Тип 2 (4МП, 4мм) шт 6 3. IP відеокамера Тип 3 (4МП, 6мм) шт 4 4. IP відеокамера Тип 4 (8МП, 2.8мм) шт 2 5. IP відеокамера Тип 5 (8МП, 4мм) шт 1 6. Шафа комутаційна (400*300, 6А, 2 розетки) шт 12 7. Відеореєстратор (64 канали з накопичувачами загальною ємністю 64 ТБ) шт 1 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 412 141,60 гривень (чотириста дванадцять тисяч сто сорок одна гривня 60 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 19.12.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.11.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
412 141.6 грн.
Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади
Назва предмета закупівлі
Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади
Очікувана вартість
412 141.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4121,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 14:51
Закінчення аукціону
26.11.2025 15:14
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 11 (штуки)
IP відеокамера Тип 1 (4МП, 2.8мм)
Опис предмета закупівлі
IP відеокамера Тип 1 (4МП, 2.8мм)
Код ДК 021:2015
32323300-6 - Відеообладнання
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
IP відеокамера Тип 2 (4МП, 4мм)
Опис предмета закупівлі
IP відеокамера Тип 2 (4МП, 4мм)
Код ДК 021:2015
32323300-6 - Відеообладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
IP відеокамера Тип 3 (4МП, 6мм)
Опис предмета закупівлі
IP відеокамера Тип 3 (4МП, 6мм)
Код ДК 021:2015
32323300-6 - Відеообладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
IP відеокамера Тип 4 (8МП, 2.8мм)
Опис предмета закупівлі
IP відеокамера Тип 4 (8МП, 2.8мм)
Код ДК 021:2015
32323300-6 - Відеообладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
IP відеокамера Тип 5 (8МП, 4мм)
Опис предмета закупівлі
IP відеокамера Тип 5 (8МП, 4мм)
Код ДК 021:2015
32323300-6 - Відеообладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №6 12 (штуки)
Шафа комутаційна (400*300, 6А, 2 розетки)
Опис предмета закупівлі
Шафа комутаційна (400*300, 6А, 2 розетки)
Код ДК 021:2015
32323500-8 - Системи відеоспостереження
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Відеореєстратор (64 канали з накопичувачами загальною ємністю 64 ТБ)
Опис предмета закупівлі
Відеореєстратор (64 канали з накопичувачами загальною ємністю 64 ТБ)
Код ДК 021:2015
32323400-7 - Відеовідтворювальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОМПЛЕКСИ КОНТРОЛЮ"
Пропозиція:
300 009 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК"
Пропозиція:
399 768 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 14:51
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Вакулюк
Електронна пошта
Телефон
+380679491459
Сайт:
https://zolochivskarada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04363538
Повна назва
Золочівська сільська рада
Поштовий індекс
08340
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гнідин
Адреса
вул. Нова, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади
Період вимог/скарг з 02.12.2025 21:59 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:14 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 21:59 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 17:43
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 21:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" Предмет закупівлі: Обладнання для системи відеоспостереження, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна, також не вказано дату договору в колонці 3. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) з зазначенням двох сторін. 2) 3.3. При поставці Товару обов’язково надаються керівництва з експлуатації, передбачені заводом-виробником; Гарантійний талон на товар (може бути в складі Керівництва з експлуатації або окремо). Документ відсутній, що суперечить вимогам п.3.3 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку що При поставці Товару обов’язково надаються керівництва з експлуатації, передбачені заводом-виробником; Гарантійний талон на товар (може бути в складі Керівництва з експлуатації або окремо).; 3) 3.4. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним показникам, встановленим замовником, учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість товару, а саме технічні умови та/або сертифікат відповідності та/або технічний паспорт та/або інший документ, що підтверджують якість виробів, чинних на дату подачі пропозиції українською мовою. Якщо ці документи складені іноземною мовою, обов’язково додається їх переклад українською мовою. Документи надано частково, що суперечить вимогам п.3.4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати надати копії документів, що засвідчують якість товару, а саме технічні умови та/або сертифікат відповідності та/або технічний паспорт та/або інший документ, що підтверджують якість виробів, чинних на дату подачі пропозиції українською мовою. Якщо ці документи складені іноземною мовою, обов’язково додається їх переклад українською мовою по всім номенклатурним позиціям зазначеним в переліку товарів, що є предметом закупівлі. 4) 3.11. Товар повинен бути виготовлений не раніше 2025 року. (Надати гарантійний лист). Документ відсутній, що суперечить вимогам п.3.11 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати гарантійний лист, Товар повинен бути виготовлений не раніше 2025 року. 5) 3.12. Надати лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора, повноваження якого розповсюджуються на територію України, в якому підтверджується офіційність ввезення техніки на територію України, та зазначено дійсність гарантійних зобов’язань. Документ відсутній, що суперечить вимогам п.3.12 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Надати лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора, повноваження якого розповсюджуються на територію України, в якому підтверджується офіційність ввезення техніки на територію України, та зазначено дійсність гарантійних зобов’язань. 6) 3.14. На підтвердження можливості поставки запропонованого Товару, Учасник має надати авторизаційний(і) лист(и) від виробника(ів) обладнання або його(їх) офіційного дистриб’ютора, повноваження якого розповсюджуються на територію України, що підтверджує партнерські повноваження учасника. Лист повинен містити інформацію з номером оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Документи надано частково, що суперечить вимогам п.3.14 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати авторизаційний(і) лист(и) від виробника(ів) обладнання або його(їх) офіційного дистриб’ютора, повноваження якого розповсюджуються на територію України, що підтверджує партнерські повноваження учасника. Лист повинен містити інформацію з номером оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу по всім номенклатурним позиціям зазначеним в переліку товарів, що є предметом закупівлі. 7. 1.14. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань, виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні Документ відсутній, що суперечить вимогам п.1.14 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку про беніфеціарного власника. 1.16. Гарантійного листа учасника з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що під час поставки товарів/послуг не використовуватиме товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; Документ відсутній, що суперечить вимогам п.1.16 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Гарантійного листа учасника з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що під час поставки товарів/послуг не використовуватиме товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Однак подана тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
04.12.2025 17:34
Надати до
05.12.2025 17:34
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
412 141.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Золочівська сільська рада
Контактний телефон:
+380679491459
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
412 141.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Золочівська сільська рада
Контактний телефон:
+380679491459
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності