Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-011832-a
Id Tender 3e96d48595c84dd7868b8c4cd4e1f620
План UA-P-2025-11-18-013126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 14:51
Остання зміна 08.12.2025 13:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 600 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 14:50 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 14:50
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 14:50
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:33
до 02.12.2025 08:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 11:28
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 08:53
до 08.12.2025 13:22
Період уточнень
з 18.11.2025 14:50 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 14:50 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:33 до 02.12.2025 08:53
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:33 до 02.12.2025 08:53
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 600 000 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 11:10
Закінчення аукціону
26.11.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57125, Україна, Миколаївська область, с. Кир'яківка, вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2025 році, в термін протягом 7 (семи ) робочих днів. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків , зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Пропозиція:
5 463 511.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Бондаренко Олена Сергіївна
Пропозиція:
5 187 511.74 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
18.11.2025 14:50
Тендерна документація
18.11.2025 14:50
Проект договору
18.11.2025 14:50
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила ЖИТНИК
Електронна пошта
Телефон
+380954307129
Замовник
ЄДРПОУ
20883438
Повна назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
57134
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
сел. Весняне
Адреса
вул. Центральна, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 11:28 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 11:33 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.11.2025 11:28
Повідомлення про рішення
27.11.2025 10:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бондаренко О.С невідповідностей 1) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалось: На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Для якісного надання послуг за даним предметом закупівлі Учаснику необхідно мати в наявності: - асфальтоукладач з шириною укладання не менше 3,5 м; - екскаватор; - автогрейдер; - самоскид; - екскаватор-навантажувач; - поливомийна машина з об’ємом не менш 15м3 або сумарний еквівалент; - ґрунтовий каток; - коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса не менше 16 т; - котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше - 7,9,13 т.; - асфальтобетонний завод (власність або оренда) або договір на придбання асфальтобетонної суміші. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи ( копія атестату виробництва). На асфальтобетонний(ні) завод(и) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з усіма додатками. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей та ЩМАС не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг.В підтвердження надає транспортну схему. - Наявність власного або залученого атестованого обладнання для виготовлення щебенево-піщаних сумішей. В підтвердження наявності в Учасника власного обладнання для виготовлення щебенево-піщаних сумішей, що буде залучене при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього. В підтвердження наявності в Учасника орендованого (оренда, лізинг тощо) обладнання для виготовлення щебенево-піщаних сумішей, що буде залучене при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого обладнання до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В підтвердження наявності придбання щебенево-піщаних сумішей відповідно до укладених договорів на її придбання: -копію договору (договір поставки щебенево-піщаних сумішей або договір надання послуг з виготовлення щебенево-піщаних сумішей тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; Обладнання для виготовлення щебенево-піщаних сумішей повинно бути атестовано на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно ДСТУ 9177-2:2022 або ДСТУ 9177-3:2022 та ДСТУ 9178:2022, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва). Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник надає: - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати Учасника: ? на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016. Сертифікати мають бути видані акредитованим НААУ органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що Учасник має підтвердити у складі своєї пропозиції. Учасник повинен підтвердити інформацію, та включити її до довідки, згідно форми 1 щодо : - екскаватор; - поливомийна машина з об’ємом не менш 15м3 або сумарний еквівалент; - ґрунтовий каток; - коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса не менше 16 т; - котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше - 7,9 т.; Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник надає: - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати Учасника: ? на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016. Сертифікати мають бути видані акредитованим НААУ органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації, що Учасник має підтвердити у складі своєї пропозиції. Обладнання для виготовлення щебенево-піщаних сумішей повинно бути атестовано на виготовлення щебенево-піщаних сумішей відповідно ДСТУ 9177-2:2022 або ДСТУ 9177-3:2022 та ДСТУ 9178:2022, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва). Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи ( копія атестату виробництва). На асфальтобетонний(ні) завод(и) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з усіма додатками. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей та ЩМАС не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження надає транспортну схему. 2) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось : На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасник повинен підтвердити наявність: - головного інженера; -інженера-проектувальника з кошторисної документації (На інженера - проектувальника з кошторисної документації, надати скан-копії кваліфікаційних сертифікатів та страховий поліс ) - майстра; - інженера з охорони праці; - машиніста; - виконроба; - дорожнього робітника. Учасник не підтвердив наявність : - інженера-проектувальника з кошторисної документації (На інженера - проектувальника з кошторисної документації, надати скан-копії кваліфікаційних сертифікатів та страховий поліс ) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен підтвердити наявність - інженера-проектувальника з кошторисної документації (На інженера - проектувальника з кошторисної документації, надати скан-копії кваліфікаційних сертифікатів та страховий поліс ) та надати виправлену довідку № 25 від 25.11.2025 р, в якій буде додана інформація щодо інженера - проектувальника. 3) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: - копію аналогічного договору; -копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; - лист – відгук (позитивний) від контрагента, згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на капітальний/поточний ремонт дорожнього покриття або ( відновлення елементів покриття ) внутрішньоквартальних проїздів, площадок, тротуарів, відмосток . Учасником надано: - довідку, згідно форми 3 №26 від 25.11.2025р. - аналогічний договір з додатками і актами № 1/152 від 23.10.2025 р. - Лист -відгук № 235 від 24.11.2025 р.( не включений в довідку) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати виправлену довідку, згідно форми 3 №26 від 25.11.2025р., в яку додати (Документ(и), що підтверджують виконання договору) Лист -відгук № 235 від 24.11.2025 р.
Створено
27.11.2025 09:59
Надати до
28.11.2025 09:59
Період вимог/скарг з 02.12.2025 08:53 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 11:28 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 08:53
Довідка НАЗК
02.12.2025 08:53
Повідомлення про рішення
01.12.2025 08:29
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ДП "ЛИДЕР" невідповідностей 1) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: - копію аналогічного договору; -копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі; - лист – відгук (позитивний) від контрагента, згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на капітальний/поточний ремонт дорожнього покриття або ( відновлення елементів покриття ) внутрішньоквартальних проїздів, площадок, тротуарів, відмосток . Учасником надано: - довідку, згідно форми 3 №20/11/3 від 20.11.2025р. - аналогічний договір з додатками і актами № 162 від 30.08.2023 р. -лист-відгук № 127-09.07-25 від 09.04.2025 р.( але він невключений до довідки, згідно форми 3 №20/11/3 від 20.11.2025р ) Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: - виправлену довідку, згідно форми 3 №20/11/3 від 20.11.2025р., в яку додати (Документ(и), що підтверджують виконання договору) Лист -відгук № 127-09.07-25 від 09.04.2025 р
Створено
01.12.2025 08:29
Надати до
02.12.2025 08:29
Договір
UA-2025-11-18-011832-a-b1
Підписаний і діє
Номер
802
5 463 511.2 грн.
4 552 926 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сільська від будинку № 1 до будинку № 41 у с. Кир'яківка Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20883438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34168990

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
-
08.12.2025 13:21
Підписаний договір
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:21
Додатки до договору
08.12.2025 13:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ВЕСНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380954307129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності