Показати схожі тендери

Закупівля Принтер від ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-010657-a
Id Tender 19c9850943154b32bf36f309ed82ed5e
План UA-P-2025-11-18-012508-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.11.2025 14:21
Остання зміна 08.12.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 891 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 14:18 до 26.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 14:18
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 14:18
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 11:39
до 08.12.2025 10:23
Залишилось 5 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 15:32
до 14.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.12.2025 10:23
-
Період уточнень
з 18.11.2025 14:18 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 14:18 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 11:39 до 08.12.2025 10:23
Період кваліфікації
з 27.11.2025 11:39 до 08.12.2025 10:23
Основні параметри
Принтер
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
35 891 грн.
Принтер
Назва предмета закупівлі
Принтер
Очікувана вартість
35 891 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
179,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 11:16
Закінчення аукціону
27.11.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Принтер
Код ДК 021:2015
30232150-0 - Струменеві принтери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського, 12
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється у розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі пред’явленої Постачальником видаткової накладної підписаної двома сторонами.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПІЛИК АРТУР АНАТОЛІЙОВИЧ "
Пропозиція:
35 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
24 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 11:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
18.11.2025 14:18
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Капітан
Електронна пошта
Телефон
+380382699820
Замовник
ЄДРПОУ
42335958
Повна назва
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Юхима Сіцінського, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Принтер
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:32 по 03.12.2025 17:25
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 11:39 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:32
Довідка НАЗК
02.12.2025 15:32
Повідомлення про рішення
01.12.2025 12:05
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.11.2025 11:39
Надати до
29.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «ПБГ19»), Замовником виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі: згідно ДОДАТКА №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ” на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: « На підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). * (Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний договір (договори), за умовами якого (яких) було поставлено аналогічні товари). 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці (з усіма додатками); 3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.» Предметом закупівлі є Принтер (Код за ДК 021:2015 – 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання). Учасником надано довідки, копії договорів, зазначених у довідках та копії документів на підтвердження виконання відповідних договорів. Однак, із поданих Учасником документі вбачається, що поставкою товару були ноутбуки та комп’ютера (Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), що не відповідає предмету даної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно подати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці (з усіма додатками); копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.12.2025 12:04
Надати до
02.12.2025 12:04
Період вимог/скарг з 05.12.2025 11:29 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 17:25 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
05.12.2025 11:29
Повідомлення про рішення
03.12.2025 17:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.12.2025 17:25
Надати до
05.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.12.2025 12:53 по 08.12.2025 10:20
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 11:29 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 12:53
Довідка НАЗК
05.12.2025 12:53
Повідомлення про рішення
05.12.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:23 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:20 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:27
Витяг з ЄДР
08.12.2025 10:23
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.11.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
35 891 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Контактний телефон:
+380382699820
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
35 891 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Контактний телефон:
+380382699820
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності