Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Черкаським колегіумом «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області, як замовником було проведено відкриті торги за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування, ID: UA-2024-12-27-012254-a. За результатами проведеної процедури 13 січня 2025 року між Черкаським колегіумом «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області та переможцем закупівлі - ФОП Дзюба Світлана Василівна укладено договір надання послуг № 23 (далі – Договір) загальною вартістю 5 646 375,00 грн. без ПДВ.
Згідно пункту 6.3.4. вищевказаного Договору постачальник зобов’язується протягом 3 (трьох) днів з моменту підписання Сторонами Договору, встановити у виробничих і підсобних приміщень харчоблоку закладу Замовника холодильне, електричне, технологічне та інше необхідне обладнання.
Постачальником послуг з організації харчування, ФОП Дзюба Світлана Василівна, забезпечено встановлення необхідного обладнання в приміщенні харчоблоку Черкаського колегіуму «Берегиня» Черкаської міської ради Черкаської області з дотриманням вищевказаних вимог Договору.
Зміна постачальника послуг з організації харчування призведе до часткового вилучення обладнання з приміщення харчоблоку, що в свою чергу зупинить процес приготування їжі, та, як наслідок, унеможливить здійснення своєчасного, безперебійного харчування учнів школи.
З огляду на вищевикладене, з метою запобігання зупинки процесу харчування в школі, та зважаючи на те, що обладнання на якому здійснюється приготування страв частково є власністю ФОП Дзюба Світлана Василівна, прийнято рішення щодо необхідності закупівлі додаткових послуг, які є пов’язані з предметом закупівлі основного Договору, в того самого надавача послуг.
Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи те, що вартість додаткових послуг по становить 991605,00 грн., що не перевищує 50 % ціни основного договору про закупівлю та те, що закупівля додаткових послуг здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, у Замовника наявні обґрунтовані підстави, визначені підпунктом 8 пункту 13 Особливостей для укладення договору про закупівлю додаткових послуг без застосування відкритих торгів з тим самим надавачем послуг – ФОП Дзюба Світлана Василівна.