Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки) від Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-18-005675-a
Id Tender 2ea2236d81d144be96bda899600bbc67
План UA-P-2025-11-18-005437-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 11:38
Остання зміна 11.12.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
207 890 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.11.2025 11:33 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 11:33
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.11.2025 11:33
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00
до 28.11.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 10:57
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 10:57
до 11.12.2025 10:56
Період уточнень
з 18.11.2025 11:33 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 18.11.2025 11:33 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 28.11.2025 10:57
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 28.11.2025 10:57
Основні параметри
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
207 890 грн.
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)
Очікувана вартість
207 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1039,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчальне обладнання
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
16412, Україна, Чернігівська область, с.Високе, вул.Центральна,79
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Пропозиція:
207 890 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лідія Ушкаленко
Електронна пошта
Телефон
+380501546596
Сайт:
http://vysochanska.gromada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04414810
Повна назва
Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Поштовий індекс
16412
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Ніжинський р-н, село Високе
Адреса
Вул. Центральна, 86
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 10:57 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 00:00 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 10:57
Довідка НАЗК
28.11.2025 10:57
Повідомлення про рішення
28.11.2025 10:47
-
26.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-18-005675-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 1
207 890 грн.
173 241.67 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне обладнання
Номенклатура
Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Повна назва
Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04414810

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44626673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 10:56
-
11.12.2025 10:49
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000029
Дата створення проекту
02.12.2025 14:22
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 17:43
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 02.12.2025 № 78-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-11-18-005675-a 18.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 17:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)», очікуваною вартістю 207 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-005675-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.12.2025 16:42
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 16:43
-
Відповідь
Надання пояснень щодо запиту Північного офісу Держаудитслужби (м.Чернігів) від 03.12.2025р
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби (м.Чернігів) від 03.12.2025р. про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо наступне: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені на основі Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.09.2025 № 1201 Про внесення змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій та відповідно до потреби Височанського ліцею Височанської сільської ради, про що зазначено у службовій записці Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Височанської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, електронній системі закупівель "Prozorro", комерційної пропозиції постачальника «Elizlabs», та аналізу товару на ринку: https://stemclass.com.ua/catalog/stem/3d-modelyuvannya/3d-laboratory-with-consumables-for-the-school-year-robo-set https://elizlabs.com.ua/ru/3d-pr-ntjer-el1552-s-raskhodnym-matjer-alam-na-uchjebnyj-god-kompljekt-robo?srsltid=AfmBOopxrpDRQFZrV85RxRhr0seDbMhSbNwth-dM-hYhn4q1EL3kbINX https://newdidactica.com/osvitnya-3d-tehno-laboratoriya-z-vytratnymy-materialamy-na-1-navchalnyy-rik Посилання на сторінку веб-сайту Височанської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://vysochanska-gromada.gov.ua/ Документи додаються.
Рішеня
08.12.2025 11:44
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
207 890 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Контактний телефон:
+380501546596
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
207 890 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Височанська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області
Контактний телефон:
+380501546596
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності