Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-18-004511-a
Id Tender 1fd3b38a483e4bdcbe9b681aef02db7b
План UA-P-2025-11-18-005224-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.11.2025 11:02
Остання зміна 12.12.2025 10:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
331 504 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2025 11:00 до 02.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.11.2025 11:01
до 24.11.2025 09:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 08:00
до 08.12.2025 13:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 13:05
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.12.2025 13:05
до 12.12.2025 10:47
Період уточнень
з 18.11.2025 11:01 до 24.11.2025 09:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 08:00 до 08.12.2025 13:05
Період кваліфікації
з 02.12.2025 08:00 до 08.12.2025 13:05
Основні параметри
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
331 504 грн.
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
331 504 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1657,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04205, Україна, м.Київ, просп. Оболонський, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Пропозиція:
306 888 грн.
Документи закупівлі
18.11.2025 11:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
18.11.2025 11:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталія Борисенко
Електронна пошта
Телефон
+380444267203
Сайт:
https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37445395
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
04205
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 13:05 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 08:00 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.12.2025 13:05
Повідомлення про рішення
05.12.2025 10:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції надав проєкт договору в якому зазначив розрахунковий рахунок в АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», натомість довідки з обслуговуючих банків про наявність відкритих поточних рахунків та відсутності заборгованості з АТ КБ «ПРИВАТБАНК». В довідці про підприємство теж зазначений рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.15 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Заповнений проєкт договору з додатками до нього, оформлений належним чином, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з умовами договору (Додаток № 5). Відповідно до вимог п.23 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Довідка з обслуговуючих банків про наявність відкритих поточних рахунків та відсутності заборгованості. Документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик. Відповідно до вимог п.2 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити;- юридична адреса; - фактична адреса;- електронна адреса; - номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору; - посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати уточнену інформацію стосовно відкритого рахунку в АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», який зазначено в договорі, а саме: - довідки з банку про наявність відкритих поточних рахунків та відсутності заборгованості з вищевказаного банку. Документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик; - довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - найменування юридичної або фізичної особи; - код ЄДРПОУ/ІПН; - банківські реквізити;- юридична адреса; - фактична адреса;- електронна адреса;- номери телефонів; - посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання Договору;- посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон відповідальної/контактної особи.
Створено
05.12.2025 10:22
Надати до
06.12.2025 10:22
Договір
UA-2025-11-18-004511-a-b1
Підписаний і діє
Номер
568-кр
306 888 грн.
255 740 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Оболонський, 5 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37445395

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41235604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 504 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380444267203
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 504 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380444267203
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності