Показати схожі тендери

Закупівля Модульні меблі для облаштування робочих місць від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-016910-a
Id Tender c49054f1922e4eafad2816c1beb8c058
План UA-P-2025-11-17-017818-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.11.2025 19:34
Остання зміна 05.12.2025 14:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 224 491 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 19:34 до 25.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 19:34
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 19:34
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:44
до 02.12.2025 09:39
Залишилось 14 год. 54 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 09:39
до 08.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.12.2025 09:39
-
Період уточнень
з 17.11.2025 19:34 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 19:34 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:44 до 02.12.2025 09:39
Період кваліфікації
з 26.11.2025 14:44 до 02.12.2025 09:39
Основні параметри
Модульні меблі для облаштування робочих місць
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 224 491 грн.
Модульні меблі для облаштування робочих місць
Назва предмета закупівлі
Модульні меблі для облаштування робочих місць
Очікувана вартість
3 224 491 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32244,91
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
96 734
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 14:21
Закінчення аукціону
26.11.2025 14:44
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 100 (штуки)
Тумба модульна 600*500*500 мм
Опис предмета закупівлі
Тумба модульна 600*500*500 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Робоче місце 1400*700*750 мм
Опис предмета закупівлі
Робоче місце 1400*700*750 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Модульний кутовий сегмент на металевій опорі 700*700 мм
Опис предмета закупівлі
Модульний кутовий сегмент на металевій опорі 700*700 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Робоче місце 700*700*750 мм
Опис предмета закупівлі
Робоче місце 700*700*750 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 50 (штуки)
Пенал-картотека 2400*500*450 мм
Опис предмета закупівлі
Пенал-картотека 2400*500*450 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №6 50 (штуки)
Модульна гардеробна система для одягу 2400*500*450 мм
Опис предмета закупівлі
Модульна гардеробна система для одягу 2400*500*450 мм
Код ДК 021:2015
39151300-8 - Модульні меблі
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "В.АШ Д.ІМ"
Пропозиція:
3 024 144.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 487 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 19:34
Оголошення про проведення закупівлі
17.11.2025 19:17
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Модульні меблі для облаштування робочих місць
Період вимог/скарг з 02.12.2025 09:39 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 14:44 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 09:39
Довідка НАЗК
02.12.2025 09:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 09:25
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 19:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 19:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника надано «Довідка» (від 24.11 2025, № 1117-57/23.35) на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виготовлення та складання меблів, де інформація, що зазначена в довідці учасника не повністю відповідає запитуваній інформації. Так, в довідці не вказано інформацію про документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (гр.4 форми 3 додатку 1 до тендерної документації) та інформацію про документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт (гр.5 форми 3 додатку 1 до тендерної документації), необхідність зазначення якої вказана в примітці до форми 3. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3.1. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника на підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1 додатку 1 до тендерної документації учасник надав копії/сканкопії документів, що підтверджують право користування учасником обладнання, матеріальної-технічної бази, а саме: Договір оренди обладнання № KS-220147 від 01.12.2022 між ТОВ «КІСПРІ Україна» та ФОП Кістаєвим Тимофієм Андрійовичем. При цьому, строк дії вказаного договору відповідно до п. 6.1. договору встановлений до 31 грудня 2023 року (включно). В подальшому строк дії цього Договору буде автоматично пролонговано на наступний календарний рік, якщо жодна із сторін не заявить письмово про своє бажання розірвати цей договір у встановлений строк відповідно до умов п. 6.2. вказаного договору. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції жодної інформації про пролонгацію вказаного договору: додаткова угода, довідка, гарантійний лист, копію квитанції про сплату орендної плати за останній місяць, що передує періоду надання тендерної пропозиції тощо, що свідчило б про пролонгацію дії договору оренди обладнання № KS-220147 від 01.12.2022 між ТОВ «КІСПРІ Україна» та ФОП Кістаєвим Тимофієм Андрійовичем та, відповідно, наявності вказаного в довідці за формою 1 обладнання у праві користування учасника на момент подачі тендерної пропозиції. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.1. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати інформацією, що підтверджує дію договору оренди обладнання № KS-220147 від 01.12.2022 між ТОВ «КІСПРІ Україна» та ФОП Кістаєвим Тимофієм Андрійовичем. 3.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасника на підтвердження вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції надано не повний пакет документів, визначених у п.6 Додатку 1 до тендерної документації. Так, учасник не надав розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 3.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.6, розділ «Разом з Гарантією надається:». 3.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати запитуваний документ.
Створено
01.12.2025 09:25
Надати до
02.12.2025 09:25
Договір
UA-2025-11-17-016910-a-b1
Очікує підписання
2 487 600 грн.
2 487 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
100 (штуки)
Тумба модульна 600*500*500 мм
Номенклатура
Тумба модульна 600*500*500 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Робоче місце 1400*700*750 мм
Номенклатура
Робоче місце 1400*700*750 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Модульний кутовий сегмент на металевій опорі 700*700 мм
Номенклатура
Модульний кутовий сегмент на металевій опорі 700*700 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Робоче місце 700*700*750 мм
Номенклатура
Робоче місце 700*700*750 мм
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Пенал-картотека 2400*500*450 мм
Номенклатура
Пенал-картотека 2400*500*450 мм
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Модульна гардеробна система для одягу 2400*500*450 мм
Номенклатура
Модульна гардеробна система для одягу 2400*500*450 мм
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41466070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 224 491 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 224 491 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності