Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Бучанська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-015881-a
Id Tender 58a8e6bf613d45819e05925d7c43659b
План UA-P-2025-11-17-018665-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.11.2025 17:05
Остання зміна 18.12.2025 16:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 225 729.55 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 17:05 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 17:05
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 17:05
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:27
до 12.12.2025 15:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 15:12
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 15:23
-
Період уточнень
з 17.11.2025 17:05 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 17:05 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:27 до 12.12.2025 15:23
Період кваліфікації
з 02.12.2025 12:27 до 12.12.2025 15:23
Основні параметри
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бути викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 225 729.55 грн.
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
3 225 729.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16128,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.12.2025 12:04
Закінчення аукціону
02.12.2025 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Яблунська, 203д
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ"
Пропозиція:
3 214 115.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІСТРОЙГРУП"
Пропозиція:
3 169 956.54 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.12.2025 12:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гергель Вікторія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380459748505
Сайт:
http://www.bucha-rada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04360586
Повна назва
Бучанська міська рада
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
вул. Енергетиків, 12 м. Буча, Київська обл.
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 05.12.2025 15:12 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:27 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Щодо ненадання договірної ціни та всіх розрахунків у форматі IMD Відповідно до Додатка № 1 до тендерної документації, розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація», пунктом 2 встановлено вимогу: «Договірна ціна та всі розрахунки повинні бути додатково надані у форматі IMD у програмі АВК-5 або іншому програмному комплексі для випуску кошторисів, рекомендованому до використання учасниками будівництва Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України (колишнє Міністерство регіонального розвитку та будівництва України)» Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІСТРОЙГРУП" у складі тендерної пропозиції не надано Договірну ціну та всі розрахунки у форматі IMD. Відсутність розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) у форматі IMD стосується випадку відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідністю, яка може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зазначена позиція узгоджується з практикою ДАСУ, зокрема Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-10-008116-a. Щодо невідповідності відомостей про обсяги матеріалів Додатком № 4 до тендерної документації («Відомість обсягів робіт та матеріалів») Замовником визначено перелік матеріалів та їх обсяги, що є обов’язковими до врахування під час формування пропозиції. У складі пропозиції учасник надав підсумкову відомість ресурсів (файл «15_ДЦ_ПВР»). За результатами аналізу цього документа встановлено, що учасник не включив матеріали, передбачені Замовником, а саме: - Мінеральна вата Izovat, щільність 160 кг/м?, товщина 100 мм — 22,9704 м? - Мінеральна вата Izovat, щільність 160 кг/м?, товщина 50 мм — 5,7426 м? Така невідповідність впливає на зміст технічної частини пропозиції, змінює комплексність робіт та свідчить про неврахування учасником установленого Замовником обсягу матеріальних ресурсів. Водночас зазначеної позиції щодо розгляду тендерної пропозиції в частині невідповідності відомостей, які запропоновані учасником в Підсумковій відомості ресурсів, дотримуються ДАСУ у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-26-010515-a. Отже, враховуючи наведені невідповідності, які виявленні у інформації та документах в складі поданої тендерної пропозиції учасника є підставою для відхилення на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункт Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІСТРОЙГРУП".
Документи кваліфікації
05.12.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:23 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 15:12 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено, а невідповідності виявлені замовником виправлені.Отже, на виконання вимог частини 15 статті 29 Закону замовник визначає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:23
Довідка НАЗК
12.12.2025 15:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.12.2025 16:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" невідповідностей 1. Щодо посади працівника Подоляк Віталій Миколайович перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-11 від 28 листопада 2025 року щодо працівника Подоляка Віталія Миколайовича зазначено посаду «електрозварник». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надає наказ № 6-к від 28.11.2023 року, в якому ваказано посаду «електрогазозварник». Інформація у довідці та підтвердних документах не співпадає. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці 1, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, у якій посада працівника Подоляка Віталія Миколайовича відповідатиме даним, зазначеним у підтвердних документах. 2. Щодо реквізитів наказу працівника Калініченка Сергія Георгієвича перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 02-11 від 28 листопада 2025 року щодо працівника Калініченка Сергія Георгієвича як підставу використання праці зазначено наказ № 2-к від 01.01.2022 року. Однак у складі тендерної пропозиції надано наказ № 2-к від 30 вересня 2022 року. Реквізити наказу не відповідають інформації, зазначеній у довідці. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці 1, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати уточнену довідку або документ, у якому реквізити наказу щодо працівника Калініченка Сергія Георгієвича будуть узгоджені з фактично наданим наказом. 3. Щодо маркування обладнання (кутова шліфувальна машина) перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 01-11 від 28 листопада 2025 року зазначено механізм: машина шліфувальна кутова, марка DGA504RTG. На підтвердження надано накладну № 82266 від 31.10.2024 року, у якій вказано кутова шліфмашина ак., модель DGA504RTJ. Маркування обладнання у довідці та документі-підтвердженні не співпадає. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної- технічної бази та технологій, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати уточнену довідку або документ, який підтверджує наявність обладнання саме у тому маркуванні, що зазначено у довідці, або привести дану довідку у відповідність до фактичних документів. 4. Щодо ненадання Дефектного акту у складі пропозиції перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано документи у форматі IMD, у яких Дефектний акт наявний, однак окремого документа у форматі PDF/скан-копії у складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам подання документів у складі пропозиції. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції Дефектний акт. Договірна ціна та всі розрахунки повинні бути додатково надані у форматі IMD у програмі АВК-5 або іншому програмному комплексі для випуску кошторисів, рекомендованому до використання учасниками будівництва Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України (колишнє Міністерство регіонального розвитку та будівництва України). перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати Дефектний акт у форматі PDF або скан-копії як окремий документ у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог Додатку №1.
Створено
09.12.2025 16:55
Надати до
10.12.2025 16:55
Договір
UA-2025-11-17-015881-a-c1
Очікує підписання
3 214 115.87 грн.
3 214 115.87 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)
Номенклатура
"Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району, Київської області" - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Бучанська міська рада
Повна назва
Бучанська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04360586

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42647953

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 225 729.55 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Бучанська міська рада
Контактний телефон:
380459748505
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 225 729.55 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Бучанська міська рада
Контактний телефон:
380459748505
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності