Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-015523-a
Id Tender 15870bd28e834f459dc5fe303a5a753e
План UA-P-2025-11-17-013530-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.11.2025 17:02
Остання зміна 11.12.2025 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
950 341.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 17:02 до 02.12.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 17:02
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 17:02
до 29.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.12.2025 11:26
-
Залишилось 1 днів 21 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2025 16:10
до 17.12.2025 00:00
Період уточнень
з 17.11.2025 17:02 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 17:02 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 11:26
Основні параметри
Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва
7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій повинні бути підготовлені українською мовою. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом уповноваженої особи учасника. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
950 341.2 грн.
Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва
Очікувана вартість
950 341.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 11:03
Закінчення аукціону
03.12.2025 11:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вул. Червоної Калини, 5-В
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи проводяться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт і витрат (форма КБ-3) — у розмірі 95 % вартості прийнятих Робіт. Остаточний розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після виконання і прийняття всіх передбачених цим Договором Робіт, отримання Замовником у повному обсязі виконавчої документації та передачі Підрядником будівельного майданчика.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи проводяться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт і витрат (форма КБ-3) — у розмірі 95 % вартості прийнятих Робіт. Остаточний розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів після виконання і прийняття всіх передбачених цим Договором Робіт, отримання Замовником у повному обсязі виконавчої документації та передачі Підрядником будівельного майданчика.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Каськов Віталій Віталійович"
Пропозиція:
949 779 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГІДРОТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
850 239.92 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Микулін
Електронна пошта
Телефон
+380442851791
Сайт:
http://court.gov.ua/tu11/
Замовник
ЄДРПОУ
26268059
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ, Печерський район
Адреса
вул. Копиленка, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт конвойних приміщень Деснянського районного суду за адресою: вул. Червоної Калини, 5-В у Деснянському районі міста Києва
Період вимог/скарг з 11.12.2025 16:10 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 11:26 по 01.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.12.2025 16:10
Повідомлення про рішення
10.12.2025 11:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 10:55
Електроний протокол про продовження строку
03.12.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку із необхідністю підготовки на оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах
Дата продовження строку розгляду
10.12.2025 10:54
Дата кінця розгляду
01.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» було встановлено наступне. 1. Відповідно до пункту 1.1. пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати відомості про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (офісу, складу) та технологій* в учасника відповідно до запропонованої форми Таблиця «1» з обов’язковим зазначенням підстав для користування (власність, оренда, надання послуг, лізинг, спільне використання). *обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені у наданій/их учасником відомості/ях ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання капітального ремонту). На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 2011/2-25 від 20 листопада 2025 р., яка НЕ містить інформації про наявність матеріально-технічної бази (офісу, складу) та зазначене обладнання НЕ відповідає машинам та механізмам, що зазначені у наданій/их учасником відомості/ях ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання капітального ремонту), чим порушено пункт 1.1. пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації Вищезазначене свідчить, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Відомості про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для надання послуг по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». Таблиця «2» №зп Посада Освіта Прізвище, ініціали Загальний стаж роботи в будівництві, років Досвід роботи на цій посаді, років 1 2.2. На кожного працівника вказаного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації необхідно надати трудову книжку (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до кінця 2025 року або наказ про сумісництво чи суміщення та штатний розпис. 2.3. На підтвердження наявності необхідних знань працівників, зазначених у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, надати копії наступних документів: - чинний кваліфікаційний сертифікат на інженера-проєктувальника на інженерно-будівельне проєктування в частині кошторисної документації; - чинне посвідчення та витяг з протоколу/протокол засідання комісії з перевірки знань на допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В (ІІІ-ІV група електробезпеки) (не менше одного працівника, зазначеного у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації); - чинне посвідчення та витяг з протоколу/протокол засідання комісії з перевірки знань із Загального курсу з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, та група допуску з електробезпеки не нижче IV на виконавця робіт; - чинне посвідчення електрозварювальника на не менше двох працівників, зазначених у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 2011/3-25 від 20 листопада 2025 р., в якій посада працівника Шепітко Олега Романовича не відповідає посаді, яка зазначена у наданому наказі про прийняття на роботу, чим порушено підпункт 2.1. пункту 2 Додатку № 5 до тендерної документації. Всупереч підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» не надано штатний розпис. Також, всупереч підпункту 2.3. пункту 2 Додатку № 5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» не надано чинне посвідчення електрозварювальника на не менше двох працівників, зазначених у довідці відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 6.3.2. пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації, усі матеріали повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Виконання робіт, які є предметом закупівлі не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» не надано вищезазначених документів, чим порушено підпункт 6.3.2. пункту 3 Додатку № 5 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 6 Додатку № 5 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати статут або інший установчий документ в останній редакції з усіма додатками та доповненнями (надається учасниками, які за своїм правовим статусом належать до юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати документ, у якому зафіксовано рішення здійснювати діяльність на підставі модельного статуту. На виконання вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» надано статут, який не містить відмітки державного реєстратора, а також у складі тендерної пропозиції не надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу в останній редакції, чим порушено пункт 6 Додатку № 5 до тендерної документації. Вищезазначене свідчить, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОТЕХСЕРВІС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу першого частини 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.12.2025 10:58
Надати до
11.12.2025 10:58
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 16:10 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
950 341.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 10:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Контактний телефон:
+380442851791
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
950 341.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 10:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Контактний телефон:
+380442851791
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності