Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення матеріалів лісовпорядкування від Верховинський районний лісгосп.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-17-015264-a
Id Tender 55dfb6f7bf724d35ace58e59ff843825
План UA-P-2025-11-17-018491-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2025 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
835 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Розроблення матеріалів лісовпорядкування
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
У зв’язку з тим, що під час проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) з ідентифікатором закупівлі UA-2025-11-04-005092-а пропозиції від учасників не надійшли, торги автоматично відмінено електронною системою закупівель. Керуючись підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), ВИРІШЕНО: 1. Провести закупівлю шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення матеріалів лісовпорядкування
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
7 716.9
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
78700, Україна, Івано-Франківська область, смт.Верховина, Верховинський район, вулиця І.Франка , будинок 58
Дата постачання з
17.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
17.11.2025 16:41
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вірстюк Богдан
Електронна пошта
Телефон
380680092620
Замовник
ЄДРПОУ
05442375
Назва (англійською мовою)
Verhovinskii raionnii lisgosp
Повна назва
Верховинський районний лісгосп
Повна назва (англійською мовою)
Verhovinskii raionnii lisgosp
Поштовий індекс
78700
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
смт.Верховина, Верховинський район
Адреса
вулиця І.Франка , будинок 58
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-17-015264-a-c1
Підписаний і діє
Номер
35-25
835 000 грн.
695 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2025
Строк дії договору з
17.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 716.9 (гектар)
Розроблення матеріалів лісовпорядкування
Номенклатура
Розроблення матеріалів лісовпорядкування
Кількість
7 716.9
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Верховинський районний лісгосп
Повна назва
Верховинський районний лісгосп
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05442375

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівська державна лісовпорядна експедиція
Повна назва
Львівська державна лісовпорядна експедиція
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00969008

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.11.2025 16:40
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000003
Дата створення проекту
24.11.2025 10:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 10:59
Дата публікації висновку про результати
04.12.2025 11:44
Дата завершення усунення порушень
19.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.11.2025 №76-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.11.2025 №76-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-11-17-015264-a 17.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 10:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості), відповідності умов договору вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Верховинського районного лісгоспу (далі – Замовник) на 2025 рік, інформацію про предмет закупівлі, протокол розкриття пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-11-17-015264-a від 17.11.2025 року, договір від 17.11.2025 №35-25, укладений з Львівською державною лісовпорядною експедицією (далі - Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.11.2025 року. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом (ID: UA-2025-11-04-005092-а), очікуваною вартістю 835 000,00 гривень. При цьому, підпунктом 6 пункту 13 Особливостей встановлена імперативна вимога про те, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З вищевказаного слідує, що технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) (ID: UA-2025-11-04-005092-a). При цьому, між Замовником та Львівська державна лісовпорядна експедиція укладено договір від 17.11.2025 №35-25. Однак, умови укладеного Договору відрізняються від проекту договору відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a, а саме: згідно Додатку 1 «Послуги в лісовому господарстві», Додатку 3 «Вартість послуг у лісовому господарстві» до Договору №35-25 технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (Додаток 5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до ТД) відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a, а саме: - у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Враховуючи вищевикладене, Замовником укладено Договір без проведення процедури закупівлі на умовах, не передбачених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей. Отже, за результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.11.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин укладення Договору на умовах, які відрізняються від проекту договору відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a. Замовником 26.11.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення, а саме: «Верховинський районний лісгосп як Замовник проводив відкриті торги з особливостями (ID: UA-2025-11-04-005092-a). При формуванні пакету документів тендерної документації в оголошеннях про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a, були допущені суттєві орфографічні помилки, а саме у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Після цього, між Замовником та Львівська державна лісовпорядна експедиція укладено договір від 17.11.2025 №35-25 (далі – Договір №35-25). Однак, згідно Додатку 1 «Послуги в лісовому господарстві», Додатку 3 «Вартість послуг у лісовому господарстві» до Договору №35-25 технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a, а саме: - у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Тому через орфографічні помилки склалися відмінності від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулися (ID: UA-2025-11-04-005092-a та у тексті самого договору №35-25 від 17.11.2025 року та додатках до договору №35-25. Тому Верховинський районний лісгосп визнає провину у допущених помилках в тендерній документації, і в самому договорі». В ході моніторингу за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, Замовником оприлюднено обгрунтування закупівлі, котре не погоджено (затверджено) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника відповідно до цього пункту, чим не дотримано вимог пункту 13 Особливостей. Отже, Замовником порушено вимоги пункту 13 Особливостей в частині не оприлюднення погодженого (затвердженого) керівником обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм чинного законодавства, Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
04.12.2025 00:00
Дата публікації
04.12.2025 11:44
Документи висновку
04.12.2025 11:44
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Сторони домовились про розірвання договору. Сторони уклали додаткову угоду про розірвання договору
Дата публікації
15.12.2025 11:17
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Розроблення матеріалів лісовпорядкування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-17-015264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. 3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Львівська державна лісовпорядна експедиція (код 00969008), з яким укладено договір Про надання послуг у лісовому господарстві від 17.11.2025 №35-25 без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.11.2025 15:13
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 15:14
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Розроблення матеріалів лісовпорядкування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-17-015264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. В ході моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1178): відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовник проводив відкриті торги з особливостями (ID: UA-2025-11-04-005092-a), які були автоматично відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі в них. При цьому, між Замовником та Львівська державна лісовпорядна експедиція укладено договір від 17.11.2025 №35-25 (далі – Договір №35-25). Однак, згідно Додатку 1 «Послуги в лісовому господарстві», Додатку 3 «Вартість послуг у лісовому господарстві» до Договору №35-25 технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (Додаток 5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до ТД) відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a, а саме: - у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Чому технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в укладеному Договорі №35-25 відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулися (ID: UA-2025-11-04-005092-a)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.11.2025 16:14
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 16:14
-
Відповідь
Відповідь на пояснення від 25.11.2025
Верховинський районний лісгосп як Замовник проводив відкриті торги з особливостями (ID: UA-2025-11-04-005092-a). При формуванні пакету документів тендерної документації в оголошеннях про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a, були допущені суттєві орфографічні помилки, а саме у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Після цього, між Замовником та Львівська державна лісовпорядна експедиція укладено договір від 17.11.2025 №35-25 (далі – Договір №35-25). Однак, згідно Додатку 1 «Послуги в лісовому господарстві», Додатку 3 «Вартість послуг у лісовому господарстві» до Договору №35-25 технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2025-11-04-005092-a, а саме: - у Додатку 5 до ТД кількість становить 7843 га; - у пункті 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки» Розділу 1 ТД кількість: 21776 га; - у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-11-04-005092-a графа «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» визначено Замовником 21776 гектар. Тому через орфографічні помилки склалися відмінності від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулися (ID: UA-2025-11-04-005092-a та у тексті самого договору №35-25 від 17.11.2025 року та додатках до договору №35-25. Тому Верховинський районний лісгосп визнає провину у допущених помилках в тендерній документації, і в самому договорі.
Рішеня
26.11.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
26.11.2025 15:39
-
Відповідь
Відповідь на пояснення
За окремою програмою з місцевого бюджету Верховинської районної ради на роботи по повторному лісовпорядкуванню для Верховигського районного бюджету виділено 835 000 грн . Для проведення даних робіт було вибрано Львівську державна лісовпорядну експедицію яка здійснювала дані роботи в попередні періоди згідно ст.47 Лісового кодексу України.
Рішеня
26.11.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
26.11.2025 15:50
-
26.11.2025 15:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
835 000 грн.
Замовник:
Верховинський районний лісгосп
Контактний телефон:
380680092620
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
835 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Верховинський районний лісгосп
Контактний телефон:
380680092620
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності