Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Гайсинське надлісництво, Вінницька область в об’ємі 43 560 м3 в т.ч.: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3. від ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-015112-a
Id Tender 023f84d6b1854ba78f388bab91389dd1
План UA-P-2025-11-17-018730-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.11.2025 16:35
Остання зміна 28.11.2025 21:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 514 030.6 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
18 360 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 16:35 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 16:35
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 16:35
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:57
-
Період уточнень
з 17.11.2025 16:35 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 16:35 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 15:57
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Гайсинське надлісництво, Вінницька область в об’ємі 43 560 м3 в т.ч.: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 546 454 грн.
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3
Очікувана вартість
1 546 454 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7732,27
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 11:23
Закінчення аукціону
26.11.2025 11:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
4 050
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 530 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРВУДІМПЕКС"
Пропозиція:
1 511 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 11:23
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 168 234 грн.
Лот 2 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220 м3
Очікувана вартість
1 168 234 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5841,17
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:14
Закінчення аукціону
26.11.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
3 220
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 156 140 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БУРЛАЧУК МИКОЛА ПАВЛОВИЧ
Пропозиція:
1 135 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРВУДІМПЕКС"
Пропозиція:
1 167 280 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:14
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
3 949 839.4 грн.
Лот 3 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3
Очікувана вартість
3 949 839.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19749,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:46
Закінчення аукціону
26.11.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
7 370
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
3 910 730 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРВУДІМПЕКС"
Пропозиція:
3 886 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
3 915 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:46
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
5 033 823.2 грн.
Лот 4 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 4 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3
Очікувана вартість
5 033 823.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25169,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 12:47
Закінчення аукціону
26.11.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
8 590
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
4 982 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГОНЧАРУК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
4 950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
4 960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 12:47
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
3 410 837 грн.
Лот 5 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 5 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020 м3
Очікувана вартість
3 410 837 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17054,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:30
Закінчення аукціону
26.11.2025 14:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
6 020
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
3 377 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
3 402 090 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГОНЧАРУК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
3 355 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
3 360 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:30
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
4 439 449.5 грн.
Лот 6 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 6 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3
Очікувана вартість
4 439 449.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22197,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 15:34
Закінчення аукціону
26.11.2025 15:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
9 670
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
4 393 690 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
4 373 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 15:34
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
1 965 393.5 грн.
Лот 7 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 7 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3
Очікувана вартість
1 965 393.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9826,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:34
Закінчення аукціону
26.11.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
4 640
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Жмеринка
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 945 230 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БУРЛАЧУК МИКОЛА ПАВЛОВИЧ
Пропозиція:
1 935 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 12:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сула Наталія Євгеніївна
Електронна пошта
Телефон
380993065707
Замовник
ЄДРПОУ
45625546
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
провул. Медичний, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4050 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 08:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 28.11.2025 року № 1427 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 1.1.3.,1.1.3.1. Додатку 8 Тендерної документації на підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, учасник повинен надати: - копії інвентарних карток обліку обладнання, що знаходиться на балансі, або інвентаризаційні описи або обороно-сальдові відомості або договори купівлі продажу. Переможцем процедури закупівлі надані договори куплі-продажу, в яких предмет закупівлі визначається у видаткових накладних, які є невід’ємною частиною договору. Видаткові накладні до договору відсутні, що не дає можливості прослідкувати, що саме є предметом закупівлі. Надати підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, надати: - копії інвентарних карток обліку обладнання, що знаходиться на балансі, або інвентаризаційні описи або обороно-сальдові відомості або договори купівлі продажу
Створено
28.11.2025 08:35
Надати до
29.11.2025 08:35
Лот № 2 Лот 2 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 3220 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 10:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 28.11.2025 року № 1429 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 3.1.4. Додатку 8 Тендерної документації Калькуляцію вартості послуг за формою, що наведена у Додатку 11 до тендерної документації надати в Excel форматі.
Створено
28.11.2025 10:45
Надати до
29.11.2025 10:45
Лот № 3 Лот 3 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 7370 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 12:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 28.11.2025 року № 1431 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Переможцем процедури закупівлі надані договори куплі-продажу, в яких предмет закупівлі визначається у видаткових накладних, які є невід’ємною частиною договору. Видаткові накладні до договору відсутні, що не дає можливості прослідкувати, що саме є предметом закупівлі. Надати підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, надати: - копії інвентарних карток обліку обладнання, що знаходиться на балансі, або інвентаризаційні описи або обороно-сальдові відомості або договори купівлі продажу 2. Переможцем надано договір оренди транспортного засобу термін дії якого до 31.12.2025. Відповідно до пункту 1.1.3.3. якщо обладнання та устаткування, не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, надати: - кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю оренди; (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
Створено
28.11.2025 12:03
Надати до
29.11.2025 12:03
Лот № 4 Лот 4 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 8590 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот 5 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 6020 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
26.11.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот 6 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 9670 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Лот № 7 Лот 7 Лісозаготівельні послуги (Гайсинське надлісництво) 4640 м3
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 15:57 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 10:47
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 28.11.2025 року № 1430 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 3.1.4. Додатку 8 Тендерної документації Калькуляцію вартості послуг за формою, що наведена у Додатку 11 до тендерної документації надати в Excel форматі.
Створено
28.11.2025 10:47
Надати до
29.11.2025 10:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 514 030.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380993065707
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 514 030.6 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380993065707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності