Показати схожі тендери

Закупівля Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення від КП ГОСПОДАРОЧКА 1812.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-014036-a
Id Tender 894735a832d44c368abda41ad09526b5
План UA-P-2025-11-17-017381-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 16:09
Остання зміна 09.12.2025 12:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 16:08 до 25.11.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 16:08
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 16:08
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 16:14
до 03.12.2025 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 15:38
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 14:54
до 09.12.2025 12:10
Період уточнень
з 17.11.2025 16:08 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 16:08 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 16:14 до 03.12.2025 14:54
Період кваліфікації
з 26.11.2025 16:14 до 03.12.2025 14:54
Основні параметри
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
• Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження замовника – Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, 68150, село Дивізія, вулиця Миру, будинок 100; • Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону). • Уточнюючий код ДК 021:2015: 42912330-4 Апарати для очищення води • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів • Код КПКВ - 6020 – Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги • Код КАТОТТГ – UA51040030000095700 - Дивізійська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Назва предмета закупівлі
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 15:45
Закінчення аукціону
26.11.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Код ДК 021:2015
42912330-4 - Апарати для очищення води
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
68133, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, село Кочкувате, вулиця Миру
Дата постачання по
31.12.2025 16:10
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 10 робочих днів, але не пізніше 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОСМОСФІЛЬТР"
Пропозиція:
272 004 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ"
Пропозиція:
296 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ"
Пропозиція:
255 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 15:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
17.11.2025 16:05
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Урсул Рима Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380968356404
Замовник
ЄДРПОУ
40912704
Повна назва
КП ГОСПОДАРОЧКА 1812
Поштовий індекс
68150
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Дивізія
Адреса
вулиця Миру, будинок 100
Кваліфікація
Лот № 1 Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Період вимог/скарг з 02.12.2025 15:38 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 16:14 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
02.12.2025 15:38
Повідомлення про рішення
02.12.2025 13:35
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 17:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення уповноваженої особи Комунальне підприємство «Господарочка 1812» щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «28» листопада 2025 року село Дивізія Уповноважена особа - Римма УРСУЛ ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «код ДК 021:2015: 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484 • ТОВ "ОСМОСФІЛЬТР" код 45059274 • ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ" код 31749798 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484 щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення)». Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484 в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015: 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п. 3.1.4. ч. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484 не містить накладений удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. документації, що не відповідає п. 3.1.4. ч. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації. 2. Згідно абз. 2 п. 7. Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та Додатку 3 до тендерної документації умовою гарантійного ремонту є експлуатація обладнання відповідно до вимог документації, що додається з обладнанням. Учасник повинен мати можливість забезпечити приїзд спеціаліста по ремонту при аварійній ситуації з системою зворотного осмосу протягом 2 х годин з моменту отримання заявки від замовника. Тому, Учасник або філіал його сервісного центру повинен бути зареєстрований у межах Білгород-Дністровського району для можливості швидкого реагування на заявки про ремонт, про що надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист. Учасником в складі пропозиції не надано гарантійний лист про реєстрацію учасника або філіалу його сервісного центру у межах Білгород-Дністровського району для можливості швидкого реагування на заявки про ремонт, що не відповідає абз. 2 п. 7. Додатку 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та Додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Накласти на тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОМФОРТ" код 35719484 удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. документації. 2. Надати гарантійний лист про реєстрацію учасника або філіалу його сервісного центру у межах Білгород-Дністровського району для можливості швидкого реагування на заявки про ремонт. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Римма УРСУЛ
Створено
28.11.2025 16:58
Надати до
29.11.2025 16:58
Період вимог/скарг з 03.12.2025 14:54 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 15:38 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 14:54
Довідка НАЗК
03.12.2025 14:54
Повідомлення про рішення
03.12.2025 14:50
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-17-014036-a-c1
Підписаний і діє
Номер
188
272 004 грн.
226 670 грн.
З ПДВ
Підписано
09.12.2025
Строк дії договору з
09.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Номенклатура
Система зворотного осмосу для очищення води з комплектом обладнання для попереднього та додаткового очищення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ГОСПОДАРОЧКА 1812
Повна назва
КП ГОСПОДАРОЧКА 1812
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40912704

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОСМОСФІЛЬТР"
Повна назва
ТОВ "ОСМОСФІЛЬТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45059274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 12:10
Повідомлення про договір
09.12.2025 11:57
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 18:00
Замовник:
КП ГОСПОДАРОЧКА 1812
Контактний телефон:
+380968356404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 18:00
Замовник:
КП ГОСПОДАРОЧКА 1812
Контактний телефон:
+380968356404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності