Показати схожі тендери
Закупівля 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»(комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою) (в рамках грантового проєкту «Університети-Громади: посилення співпраці» (UNICOM), № 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE (Грантова угода №101083077- UNICOM), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу)) від ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-013232-a
Id Tender 8111ec9a14034bf6b373dd6f7e2dd4f0
План UA-P-2025-11-17-015921-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 15:44
Остання зміна 04.12.2025 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 500 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 15:43 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 15:43
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 15:43
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00
до 28.11.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 14:10
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 14:10
до 04.12.2025 17:30
Період уточнень
з 17.11.2025 15:43 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 15:43 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 28.11.2025 14:10
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00 до 28.11.2025 14:10
Основні параметри
32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»(комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою) (в рамках грантового проєкту «Університети-Громади: посилення співпраці» (UNICOM), № 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE (Грантова угода №101083077- UNICOM), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу))
Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 500 грн.
Комплект мультимедійного обладнання(інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою) (в рамках грантового проєкту «Університети-Громади: посилення співпраці» (UNICOM), № 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE (Грантова угода №101083077- UNICOM), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу)
Назва предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання(інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою) (в рамках грантового проєкту «Університети-Громади: посилення співпраці» (UNICOM), № 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE (Грантова угода №101083077- UNICOM), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу)
Очікувана вартість
250 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1252,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою)
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Шатила,4
Дата постачання по
17.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється за фактично отриманий Товар належної якості, в розмірі 100 %, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Пропозиція:
243 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 09:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кучер
Електронна пошта
Телефон
+380967587095
Сайт:
https://dnuvs.ukr.education
Замовник
ЄДРПОУ
08571423
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Велика Перспективна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект мультимедійного обладнання(інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою) (в рамках грантового проєкту «Університети-Громади: посилення співпраці» (UNICOM), № 101083077-UNICOM-ERASMUS-EDU-2022-CBHE (Грантова угода №101083077- UNICOM), що реалізується за фінансової підтримки Європейського Союзу)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 14:10 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 00:00 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 14:10
Довідка НАЗК
28.11.2025 14:10
Повідомлення про рішення
27.11.2025 13:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: На виконання вимог Додатку №1, учасник у складі ТП має надати: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» учасник має надати «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, копію документу(ів), що підтверджують його виконання та позитивний відгук від організації замовника про виконання такого договору*Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як або видаткові накладні або акти надання послуг, або поставки товарів або товарно-транспортні накладні (в залежності від предмета закупівлі) оформлені/підписані належним чином. Інформація в довідці № 24112025/45 від 24 листопада 2025 року, щодо договору № 2/12/2022 від 05 грудня 2022 року не відповідає пункту 3.1 відповідного договору, в частині інформації про ПДВ, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 1. Видаткова накладна надана № 61 від 27.10.2022 року на суму 109 698,00 грн з ПДВ, яку учасником надано в якості платіжного документу по зобов’язанням за договором №01/22-59 КП, не містить запису про № та дату договору, до якого вона видана, а також не містить ПІП підписанта зі сторони отримувача, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2. Видаткова накладна надана №173 від 04.07.2024 року на суму 995 850,00,00 грн з ПДВ, яку учасником надано в якості платіжного документу по зобов’язанням за договором №9-ВТ, не містить запису про № та дату договору, до якого вона видана, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 3. Видаткова накладна надана №10 від 01.02.2024 року на суму 129 996,00,00 грн без ПДВ, яку учасником надано в якості платіжного документу по зобов’язанням за договором №23ВТ, не містить запису про № та дату договору, до якого вона видана, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо протягом 24 годин з моменту розміщення.
Створено
27.11.2025 13:00
Надати до
28.11.2025 13:00
Договір
UA-2025-11-17-013232-a-c1
Підписаний і діє
Номер
20/12-25
243 000 грн.
243 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою)
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна панель в комплекті з мобільною підлоговою стійкою)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 17 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Повна назва
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40098570

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.12.2025 17:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380967587095
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 500 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380967587095
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності