Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги від Комунальне підприємство "Житній ринок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-012959-a
Id Tender 9bbe64fa4ab24cebbbd204219a5f8765
План UA-P-2025-11-13-006603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.11.2025 15:46
Остання зміна 12.12.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
960 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 15:45 до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 15:45
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 15:45
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 13:44
до 12.12.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 12:04
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 15:47
-
Період уточнень
з 17.11.2025 15:45 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 15:45 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 13:44 до 12.12.2025 15:47
Період кваліфікації
з 04.12.2025 13:44 до 12.12.2025 15:47
Основні параметри
Охоронні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
960 000 грн.
Охоронні послуги
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги
Очікувана вартість
960 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.12.2025 13:21
Закінчення аукціону
04.12.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, вулиця Верхній Вал, будинок 16
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Пропозиція:
960 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЗПЕКА К9"
Пропозиція:
936 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.12.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваленко Роман Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380503571285
Замовник
ЄДРПОУ
05587843
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Zhitnii rinok"
Повна назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Zhitnii rinok"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Верхній Вал, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги
Період вимог/скарг з 10.12.2025 12:04 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 13:44 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності: 1. Відповідно до п. 2.4 та п. розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку з переліком працівників (не менше 10-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю та підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці п.2.4. працівників (відповідні сторінки трудових книжок або інших документів (накази, трудові договори тощо), що підтверджують роботу працівників на підприємстві, завірені в установленому порядку). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 2. Відповідно до п. 1.2 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка, або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 3. Відповідно до п. 1.9 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), терміном не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Договору добровільного страхування професійної відповідальності № 303/370-000720 від 30.06.2023 термін дії якого закінчився 30.06.2024 року. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
10.12.2025 11:59
Повідомлення про рішення
08.12.2025 15:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. М. Київ, 08 грудня 2025 р. Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), Уповноваженою особою розглянуто наступне питання: розгляд тендерної пропозиції Учасника закупівлі: Охоронні послуги (Код ДК 79710000-4 Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-012959-a) (надалі – закупівля) – Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА К9» (Код ЄДРПОУ 44167464) остаточна ціна пропозиції 936000,00 грн з ПДВ. З огляду на положення пунктів 35, 39, 41 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. По закупівлі з 04-12-2025, 13:21 по 04-12-2025, 13:44 відбувся аукціон, за результатами якого 04.12.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій 2025-11-17-012959-a в закупівлі прийняли участь 2 учасника: ТОВ «БЕЗПЕКА К9» (Код ЄДРПОУ 44167464); ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «БЕЗПЕКА К9» (надалі –Учасник), остаточна ціна пропозиції якого - 936000,00 грн з ПДВ. Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до п. 2.4 та п. розд. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку з переліком працівників (не менше 10-ти), які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю та підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці п.2.4. працівників (відповідні сторінки трудових книжок або інших документів (накази, трудові договори тощо), що підтверджують роботу працівників на підприємстві, завірені в установленому порядку). У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказані документи відсутні. 2. Відповідно до п. 1.2 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка, або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасника вищевказаний документ відсутній. 3. Відповідно до п. 1.9 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), терміном не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Договору добровільного страхування професійної відповідальності № 303/370-000720 від 30.06.2023 термін дії якого закінчився 30.06.2024 року. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.12.2025 15:53
Надати до
09.12.2025 15:53
Період вимог/скарг з 12.12.2025 15:47 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 12:04 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 15:47
Довідка НАЗК
12.12.2025 15:47
Повідомлення про рішення
11.12.2025 13:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
М. Київ, 11 грудня 2025 р. Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), Уповноваженою особою розглянуто наступне питання: розгляд тендерної пропозиції Учасника закупівлі: Охоронні послуги (Код ДК 79710000-4 Охоронні послуги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-012959-a) (надалі – закупівля) – Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЬ НП» (Код ЄДРПОУ 38180147) (далі- Учасник) остаточна ціна пропозиції 960000,00 грн з ПДВ. Пунктом 43 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до п. 1.7 розд. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник зобов’язаний надати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника, про всіх членів та учасників (акціонерів) учасника. Надати документи, що підтверджують зазначену інформацію (структура власності). У складі тендерної пропозиції Учасник надав документ «Структура власності» в якому виявлено невідповідність інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника Учасника. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.12.2025 13:14
Надати до
12.12.2025 13:14
Договір
UA-2025-11-17-012959-a-c1
Очікує підписання
960 000 грн.
960 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Повна назва
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05587843

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Повна назва
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38180147

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
960 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності