Показати схожі тендери

Закупівля Лот 1- комп'ютерні сервери 1 типу; Лот 2- комп'ютерні сервери 2 типу від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-012285-a
Id Tender c1a98a6c7bc342ab90e34eda50aeb745
План UA-P-2025-11-13-014226-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 15:23
Остання зміна 10.12.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 626 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 15:20 до 25.11.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 15:20
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 15:20
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 01:00
до 01.12.2025 10:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 09:18
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2025 10:41
до 10.12.2025 09:54
Період уточнень
з 17.11.2025 15:20 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 15:20 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 01:00 до 01.12.2025 10:41
Період кваліфікації
з 25.11.2025 01:00 до 01.12.2025 10:41
Основні параметри
Лот 1- комп'ютерні сервери 1 типу; Лот 2- комп'ютерні сервери 2 типу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 772 100 грн.
комп'ютерні сервери 1 типу
Назва предмета закупівлі
комп'ютерні сервери 1 типу
Очікувана вартість
1 772 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8860,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
комп'ютерні сервери 1 типу
Код ДК 021:2015
48822000-6 - Комп’ютерні сервери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.03.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
1 771 599 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 854 600 грн.
комп'ютерні сервери 2 типу
Назва предмета закупівлі
комп'ютерні сервери 2 типу
Очікувана вартість
1 854 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9273,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
комп'ютерні сервери 2 типу
Код ДК 021:2015
48822000-6 - Комп’ютерні сервери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.03.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Булахов Андрій Володимирович
Пропозиція:
1 853 790 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Підопригора
Електронна пошта
Телефон
+380542624643
Замовник
ЄДРПОУ
26270240
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 комп'ютерні сервери 1 типу
Період вимог/скарг з 01.12.2025 10:41 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 01:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 10:42
Довідка НАЗК
01.12.2025 10:41
Повідомлення про рішення
28.11.2025 14:06
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол (протокольне рішення) № 3 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області м. Суми «28» листопада 2025 року Порядок денний: Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником - ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015- 48820000-2- Сервери (Лот 1- комп'ютерні сервери 1 типу) ( далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-17-012285-a Закупівля на prozorro.gov.ua Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41,42,43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене, необхідно затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1 - Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не надав специфікацію до договору відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 1.1.2. Ч. 1, 2 ст. 712 ЦК України визначено наступне За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Главою 54 ЦК України визначені загальні положення про купівлю-продаж, якими визначено зокрема наступне Згідно ст. 655. 1. За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Умова щодо кількості товару може бути погоджена шляхом встановлення у договорі купівлі-продажу порядку визначення цієї кількості(ч. 2 ст. 669) Згідно з ст. 671 1. Якщо за договором купівлі-продажу переданню підлягає товар у певному співвідношенні за видами, моделями, розмірами, кольорами або іншими ознаками (асортимент), продавець зобов'язаний передати покупцеві товар в асортименті, погодженому сторонами. 2. Якщо договором купівлі-продажу асортимент товару не встановлений або асортимент не був визначений у порядку, встановленому договором, але із суті зобов'язання випливає, що товар підлягає переданню покупцеві в асортименті, продавець має право передати покупцеві товар в асортименті виходячи з потреб покупця, які були відомі продавцеві на момент укладення договору, або відмовитися від договору. Згідно ст. 691. 1. Покупець зобов'язаний оплатити товар за ціною, встановленою у договорі купівлі-продажу, або, якщо вона не встановлена у договорі і не може бути визначена виходячи з його умов, - за ціною, що визначається відповідно до статті 632 цього Кодексу, а також вчинити за свій рахунок дії, які відповідно до договору, актів цивільного законодавства або вимог, що звичайно ставляться, необхідні для здійснення платежу. Ознаки договору за його суттю, а не за назвою, визначаються його змістом, а не формальним найменуванням. Це означає, що ключовими є істотні умови, а саме предмет договору, згода сторін щодо всіх необхідних умов, а також ті, що визначені законом як істотні На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав договір постачання № 06/11 від 06.11.2023 року. З п. 1.1., п. 1.2 вбачається, що найменування, кількість, асортимент, строки узгоджуються сторонами в замовленні Покупця. Вартість зазначається в рахунку та видатковій накладній(п. 2.1.Договору). Проте Учасник не надав специфікацію до договору. З огляду на викладене досвід виконання аналогічного договору не підтверджується. Посилання на тендерну документацію ДОДАТОК 1 до тендерної документації 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі/ 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасник може підтвердити належне виконання договору надавши лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник, в якому зазначено про повне, або часткове належне виконання договору учасником. Примітки: Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Для виправлення невідповідності, учасник повинен надати специфікацію до договору відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п. 1.1.2. , або документи зазначені в п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо іншого договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора
Створено
28.11.2025 14:05
Надати до
29.11.2025 14:05
Лот № 2 комп'ютерні сервери 2 типу
Період вимог/скарг з 28.11.2025 09:18 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 01:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 09:18
Довідка НАЗК
28.11.2025 09:18
Повідомлення про рішення
25.11.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-11-17-012285-a-a1
Підписаний і діє
Номер
275
1 853 790 грн.
1 853 790 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.12.2025
Строк дії договору з
09.12.2025
по
15.04.2026
Номенклатура
3 (штуки)
комп'ютерні сервери 2 типу
Номенклатура
комп'ютерні сервери 2 типу
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 23 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26270240

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Булахов Андрій Володимирович
Повна назва
ФОП Булахов Андрій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2991409334

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA083808050000000026002671758
ПІБ підписанта
Булахов Андрій Володимирович
Посада підписанта
Фізична особа – підприємець
Діє на підставі
Виписки
Номер телефону
+380997999366
Електронна пошта
Документи договору
10.12.2025 09:54
-
Підписаний договір
UA-2025-11-17-012285-a-c2
Підписаний і діє
Номер
274
1 771 599 грн.
1 771 599 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.12.2025
Строк дії договору з
09.12.2025
по
15.04.2026
Номенклатура
3 (штуки)
комп'ютерні сервери 1 типу
Номенклатура
комп'ютерні сервери 1 типу
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 23 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26270240

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2796410235

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.12.2025 09:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 626 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 626 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності