Обгрунтування використання процедури
15. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: 8) у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей - Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі.
Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Державною установою “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області” був укладений договір від 24.07.2025 року № №124-25 на виконання робіт за об'єктом: Реконструкція частини секції трьохповерхової будівлі лікарні з поліклінікою літ. «А» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових технічних приміщень шляхом надбудови мансардного поверху, з підвищенням висотних відміток, без зміни функціонального призначення, з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, провулок Каркашадзе, 3 за результатами процедури «Відкриті торги з особливостями» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-25-009343-a). У листі № 6-Т від 06.11.2025 року Консорціум «Іса Рейтел Білдін» (далі – Підрядник) зазначено, що під час виконання робіт з реконструкції секції будівлі, відповідно до діючого договору підпряду, а саме виконання будівельно-монтажних робіт з організації примикання проєктуємого поверху до існуючої ліфтової шахти, Підрядником виявлена необхідність здійснення додаткових робіт, які не передбачено діючим договором та проєктно-кошторисної документацією, а саме: є необіжним здійснити монтаж дверного порізу на вже існуючий мансардний поверх, із монтажем дверей ліфту, а и також пусконалагоджувальні роботи вказаного ліфта для налагодження його висотної роботи та можливості здійснення примикання даного устаткування до проєктуємого поверху. Враховуючи обґрунтовану необхідність у виконанні зазначених заходів, є необхідність у здійсненні додаткової роботи із підйому дверей ліфта на проєкту висоту чистої підлоги проєктуємого поверху та дверного прорізу, та здійснення пусконалагоджувальних робіт, для можливості здійснення примикання шахти ліфта до проєктуємого поверху.
Листом №33/36-1153-2025 від 10.11.2025 «Щодо погодження виконання додаткових робіт до основного договору підряду №124-25» було погоджено виконання зазначених додаткових робіт на об’єкті, які не були передбачені проєктно-кошторисною документацією та в обсягах діючого договору підряду від 24.07.2025 №124-25.
Листом №13/11 від 13.11.2025 було надано кошторисну документацію з розрахунком вартості робіт для можливості укладання договору на виконання зазначених додаткових робіт до договору підряду № 124-25 від 24.07.2025 на об’єкті: «Реконструкція частини секції трьохповерхової будівлі лікарні з поліклінікою літ. «А» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових технічних приміщень шляхом надбудови мансардного поверху, з підвищенням висотних відміток, без зміни функціонального призначення, з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, провулок Каркашадзе, 3», що погоджені листуванням, а саме: (демонтаж/монтаж) розсувних дверей тахти, (демонтаж/монтаж) направляючої кабіни, (демонтаж/монтаж) направляючої противаги, (демонтаж/монтаж) тягових канатів, (демонтаж/монтаж) каната обмежувача швидкості, (демонтаж/монтаж) двері кабіни, пусконалагоджувальні роботи. Вартість зазначених додаткових робіт відповідно до сформованої договірної ціни становить 48 208,58 грн. (сорок вісім тисяч двісті вісім гривень 58 копійок), що не перевищує 50% вартості робіт основного договору підряду № 124-25 від 24.07.2025.
Здійснення додаткових робіт, які не передбачені проектною документацією, з метою подальшої можливості завершення робіт, здачі об'єкту та введення його в експлуатацію, було узгоджено сторонами. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування підстави».
17. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1.Лист №6-T від 06.11.2025 щодо обґрунтування необхідності у виконанні додаткових робіт.
2. Лист №33/36-1153-2025 від 10.11.2025 «Щодо погодження виконання додаткових робіт до основного договору підряду №124-25»
3. Лист №13/11 від 13.11.2025 яким було надано кошторисну документацію з розрахунком вартості робіт для можливості укладання договору на виконання зазначених додаткових робіт до договору підряду № 124-25 від 24.07.2025