Показати схожі тендери

Закупівля Лави для сидіння (ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки) ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-011390-a
Id Tender 4906db0947864b29abb4049f4c5a3d7a
План UA-P-2025-11-14-015113-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.11.2025 14:59
Остання зміна 13.12.2025 22:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 860 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 14:58 до 25.11.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 14:58
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 14:58
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:47
до 10.12.2025 12:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 12:49
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 12:49
-
Період уточнень
з 17.11.2025 14:58 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 14:58 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:47 до 10.12.2025 12:49
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:47 до 10.12.2025 12:49
Основні параметри
Лави для сидіння (ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки) ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
430 860 грн.
Лави для сидіння (ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки) ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Назва предмета закупівлі
Лави для сидіння (ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки) ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Примітки
"Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)"
Очікувана вартість
430 860 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2154,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 925
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 12:24
Закінчення аукціону
26.11.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лави для сидіння
Код ДК 021:2015
39113600-3 - Лавки
Кількість
167
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧУМАК ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
430 860 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
419 671 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 12:24
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Іванова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Лави для сидіння (ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки) ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Період вимог/скарг з 10.12.2025 12:49 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 12:47 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 12:49
Довідка НАЗК
10.12.2025 12:49
Повідомлення про рішення
03.12.2025 12:26
Електроний протокол про продовження строку
26.11.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-11-17-011390-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 12:26
Дата кінця розгляду
25.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-11-17-011390-a-b1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
167 (штуки)
Лави для сидіння
Номенклатура
Лави для сидіння
Кількість
167
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №144 ІМЕНІ ЛЕВІ ІЦХАКА ШНЕЄРСОНА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №144 ІМЕНІ ЛЕВІ ІЦХАКА ШНЕЄРСОНА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23067811

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Повна назва
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3130821820

Інформація про підписанта

IBAN
UA918201720344230004000049528
ПІБ підписанта
Краснова Олана Леонідівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+56232717
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 860 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
430 860 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності