Показати схожі тендери

Закупівля Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів від П"ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-009141-a
Id Tender 9ea2ec15eee140538403fc84f13b7219
План UA-P-2025-11-17-010822-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.11.2025 14:01
Остання зміна 19.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
184 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 14:00 до 29.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 14:00
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 14:00
до 26.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:34
-
Період уточнень
з 17.11.2025 14:00 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 14:00 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 15:34
Основні параметри
Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
184 000 грн.
Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
184 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1840,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.12.2025 15:11
Закінчення аукціону
01.12.2025 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
168 706.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна
Пропозиція:
183 810 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.12.2025 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 08:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
19.12.2025 00:00
Відкриті торги на закупівлю Послуг на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки скасовуються на підставі пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг...», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Рішення про скасування прийнято у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що виникли через суттєві помилки, допущені при формуванні Тендерної документації. Внутрішня перевірка виявила, що документація містить критичні невідповідності та суперечності основним вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Оскільки зазначені порушення є фундаментальними та унеможливлюють правомірне завершення процедури, Замовник приймає рішення про скасування торгів. Це дозволить підготувати нову, коректно оформлену документацію та забезпечити законність, прозорість і рівну конкуренцію під час повторної закупівлі.
08.12.2025 16:32
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Продан Олександр Петрович
Електронна пошта
Телефон
+380487059623
Замовник
ЄДРПОУ
42261436
Повна назва
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги на технічне обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 15:34 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 11:33
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 15:34
Витяг з ЄДР
01.12.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178), звертаємося з вимогою щодо роз'яснень та документального підтвердження інформації, яка критично необхідна для виконання умов. Згідно з Технічними вимогами тендерної документації, встановлено обов'язкові та невідкладні строки виконання послуг за адресою Замовника м. Одеса, пр-т Лесі Українки, 19-21, а саме: забір картриджів має бути здійснено в день подачі Замовником заявки, а повернення обслуженого картриджа — наступного робочого дня. Оскільки Ваше місцезнаходження (м. Київ), згідно поданим документам, є віддаленим від місця надання послуг, відсутність у пропозиції документального підтвердження наявності відповідної матеріально-технічної бази та/або відокремленого підрозділу саме у м. Одеса ставить під сумнів Вашу об'єктивну спроможність забезпечити логістику та оперативність (забір/ремонт/повернення за 1–2 дні) та, відповідно, дотриматися зазначених критичних строків. З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО надати документальне підтвердження та/або роз'яснення, що підтверджує здатність дотримуватися жорстких строків надання послуг у м. Одеса. Зокрема, надати підтвердження наявності власної або орендованої лабораторії (виробничої бази) для заправки/відновлення картриджів, наявності власної або орендованої заправочної станції (майстерні), а також наявності філіалу, представництва або відокремленого підрозділу (із зазначенням повної фактичної адреси), залученого до виконання Договору, – всі ці об'єкти мають бути розташовані у місті Одеса (або Одеській області). Ненадання документів, що підтверджують здатність Учасника виконати послуги у м. Одеса у встановлені строки, буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам і є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 44 Постанови КМУ № 1178. Просимо надати вичерпну інформацію та документи а термін до 05.12.2025 з моменту оприлюднення цієї Вимоги в електронній системі закупівель.
Створено
02.12.2025 11:32
Надати до
03.12.2025 11:32
Торги відмінено
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 09:00
Замовник:
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380487059623
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
184 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 09:00
Замовник:
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380487059623
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності