Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні) від Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-007822-a
Id Tender 7b92edda2c20404dbb1c0ae45dff9e9e
План UA-P-2025-11-17-008831-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 13:18
Остання зміна 10.12.2025 15:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 13:18 до 25.11.2025 13:11
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 13:18
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 13:18
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:44
до 03.12.2025 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 10:19
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 10:33
до 10.12.2025 15:00
Період уточнень
з 17.11.2025 13:18 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 13:18 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:44 до 03.12.2025 10:33
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:44 до 03.12.2025 10:33
Основні параметри
ДК 021:2015 – 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
ДК 021:2015 – 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 12:15
Закінчення аукціону
26.11.2025 12:44
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 18 (штуки)
Диван офісний, 160*60*70
Опис предмета закупівлі
Диван офісний, 160*60*70
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 49
Дата постачання по
26.12.2025 13:11
Позиція : №2 14 (штуки)
Диван офісний, 180*60*70
Опис предмета закупівлі
Диван офісний, 180*60*70
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 49
Дата постачання по
26.12.2025 13:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту поставки Товару та підписання сторонами накладної та/або акту приймання-передачі Товару в безготівковій формі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
Пропозиція:
179 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
169 890 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ МУШТАТ АНТОН ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
179 198.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 13:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бухенко Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382765619
Сайт:
https://www.pfu.gov.ua/km/
Замовник
ЄДРПОУ
21318350
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Поштовий індекс
29604
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Гната Чекірди, буд. 10
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
Період вимог/скарг з 01.12.2025 10:19 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 12:44 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
01.12.2025 10:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.11.2025 15:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 3.3. Розділу 3 Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та абзацу 3 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» якість товару повинна відповідати Державним стандартам або сертифікатам якості згідно діючого законодавства України для товарів даного типу, про що учасник повідомляє листом в довільній формі. На підтвердження даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, однак в змісті даного листа зазначено прізвище Учасника, Сіндочук-Трофімук, хоча згідно заповнених електронних полів, поданої тендерної пропозиції Учасником, паспортних даних та інших документів поданих Учасником прізвище Учасника Сіндочан-Трофімук. 2. Згідно пункту 3.4. Розділу 3 Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Учасник повинен гарантувати (в довільній формі), що весь запропонований ним товар є новим та раніше не використовувався, не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, не перебуває під забороною відчуження, країною походження Товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран. На підтвердження даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, однак в змісті даного листа зазначено прізвище Учасника, Сіндочук-Трофімук, хоча згідно заповнених електронних полів, поданої тендерної пропозиції Учасником, паспортних даних та інших документів поданих Учасником прізвище Учасника Сіндочан-Трофімук. 3. Згідно пункту 3.6. Розділу 3 Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» гарантійний термін експлуатації повинен становити не менше 12 місяців з дати поставки товару Замовнику, але не менше, ніж передбачено нормативно-технічною документацією, про що учасник повідомляє гарантійним листом в довільній формі. На підтвердження даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, однак в змісті даного листа зазначено прізвище Учасника, Сіндочук-Трофімук, хоча згідно заповнених електронних полів, поданої тендерної пропозиції Учасником, паспортних даних та інших документів поданих Учасником прізвище Учасника Сіндочан-Трофімук. 4. Згідно пункту 3.7. Розділу 3 Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 4 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист Учасника (у довільній формі) щодо надання якісного товару у визначений строк, відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації. На підтвердження даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, однак в змісті даного листа зазначено прізвище Учасника, Сіндочук-Трофімук, хоча згідно заповнених електронних полів, поданої тендерної пропозиції Учасником, паспортних даних та інших документів поданих Учасником прізвище Учасника Сіндочан-Трофімук. 5. Згідно пункту 4.6. розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» абзацу 3 підпункту 3.5. пункту 3 Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та на підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою). Учасником при подані тендерної пропозиції не виконано дані вимоги тендерної документації. 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); - Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну території України товарів, що походять з Російської Федерації відповідно до встановленого переліку). На підтвердження даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ, однак в змісті даного листа зазначено прізвище Учасника, Сіндочук-Трофімук, хоча згідно заповнених електронних полів, поданої тендерної пропозиції Учасником, паспортних даних та інших документів поданих Учасником прізвище Учасника Сіндочан-Трофімук. 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь). Учасником при подані тендерної пропозиції не виконано дані вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - уточнені ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ, з вірним зазначенням прізвища Учасника. - 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою). 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь).
Створено
27.11.2025 15:45
Надати до
28.11.2025 15:45
Період вимог/скарг з 03.12.2025 10:33 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 10:19 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 10:33
Довідка НАЗК
03.12.2025 10:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 12:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 10:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 13:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 4.6. розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» абзацу 3 підпункту 3.5. пункту 3 Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та на підтвердження того, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених в складі тендерної пропозиції необхідно надати: 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою). Учасником при подані тендерної пропозиції не виконано дані вимоги тендерної документації. 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь). Учасником при подані тендерної пропозиції не виконано дані вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - 1) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - Законом України від 3 березня 2022 року №2116-IX «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів» (Російська Федерація – держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно до Резолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 «Визначення агресії» від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України); - Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (згідно якої передбачено до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, встановлено мораторій (заборону) на виконання дій, передбачених постановою). 2) Гарантійний лист довільної форми яким підтверджено, що на Учасника не розповсюджується дія Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» (згідно якої передбачено зупинення здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь).
Створено
01.12.2025 12:51
Надати до
02.12.2025 12:51
Договір
UA-2025-11-17-007822-a-c1
Підписаний і діє
Номер
361
179 198.72 грн.
179 198.72 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 (штуки)
Диван офісний, 160*60*70
Номенклатура
Диван офісний, 160*60*70
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 599.96
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.
Номенклатура
14 (штуки)
Диван офісний, 180*60*70
Номенклатура
Диван офісний, 180*60*70
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 599.96
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21318350

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ МУШТАТ АНТОН ЮРІЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ МУШТАТ АНТОН ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3151613633

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.12.2025 15:00
Повідомлення про договір
10.12.2025 14:58
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 13:11
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382765619
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 13:11
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382765619
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності