Показати схожі тендери

Закупівля Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-007439-a
Id Tender c15f022d18114d139220682dc22acf41
План UA-P-2025-11-13-015439-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.11.2025 12:52
Остання зміна 13.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 962 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 12:50 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 12:50
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 12:50
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 11:55
до 02.12.2025 12:55
Період уточнень
з 17.11.2025 12:50 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 12:50 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 00:00
Основні параметри
Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
66 962 грн.
Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла)
Назва предмета закупівлі
Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла)
Очікувана вартість
66 962 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
334,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла)
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Кожум’яки, буд.11
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
65 754 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 12:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
13.12.2025 00:00
Листом від 19.11.2025 № 9/01-24-3634 замовник-ініціатор закупівлі ДМЦСС звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з пропозицією скасувати закупівлю ІD закупівлі UA-2025-11-17-007439-a через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
02.12.2025 13:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 11:55 по 02.12.2025 12:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 00:00 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 11:55
Довідка НАЗК
28.11.2025 11:55
Повідомлення про рішення
27.11.2025 10:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 27.11.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Крісло офісне ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла). 2.2. Кількість: Крісло офісне – 20 шт 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49083, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Кожум’яки, 11 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 15 грудня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.11.2025, UA-2025-11-17-007439-a 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: не проводився – один учасник. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, яким передбачено, що «… Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: …4) у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі – уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки…» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано лише копії сторінок 1-3 та не надано підтвердження місця проживання – надати підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації (копія відповідної сторінки паспорту або витяг з реєстру територіальної громади).
Створено
27.11.2025 10:48
Надати до
28.11.2025 10:48
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 12:55 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
66 962 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
66 962 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності