Закупівля Картоплечистка промислова від Закарпатський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Красного поля Закарпатської обласної ради.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-11-17-005740-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Закарпатським обласним ліцеєм з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Красного поля Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) відповідно до норм статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) 17.11.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Картоплечистка промислова згідно з кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-17-005740-a (далі – Закупівля). На підставі Протокольного рішення уповноваженої особи Замовника за № б/н від 17.11.2025 затверджено тендерну документацію разом з додатками (далі – ТД) до Закупівлі. Кінцевою датою подання пропозицій було встановлено 25.11.2025 року до 00:00 год.
21.11.2025 року ТОВ КОМЕРС ЕЛІТ СОЛЮШНС ГРУП (далі – Скаржник) звернувся зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) на Тендер.
Зважаючи на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2025 № 17465/пк-пз , детально ознайомившись зі змістом, аргументами та вимогами скарги, поданої у рамках Закупівлі, Замовник вважає їх необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), ознайомившись зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Комерс Еліт Солюшнс Груп" (код ЄДРПОУ:45203623) від 21 листопада 2025 № UA-2025-11-17-005740-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Постановила: Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу, зокрема, надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів.
Замовник надає інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів):
Картоплечистка промислова Тип картоплечистки - промислова для очищення картоплі, моркви та ін коренеплодів; Країна виробник – країни ЄС або Туреччина; Конструкція з нержавіючої сталі; Разове завантаження- не менше 10 кг; Швидкість обертання-не менше 320 об/хв ; Габарити не більше 530х660х850 мм; Підключення 380 В; Потужність 0,5 кВт Картоплечистка місткістю 10 кг. Продуктивність: 300 кг/год. Швидкість обертів: 320 об/хв. Тривалість циклу: 90-120 сек. Корпус з нержавіючої сталі. Прозора кришка для кращого контролю процесу чистки. Таймер. Контейнер для мезги в комплекті. Вентильований асинхронний мотор. Габарити: 480х620х900 мм. Підключення: 0,55 кВт, 380 В. Вага: 40 кг. Підходить для чищення картоплі та коренеплодів (наприклад, буряків, моркви) та видалення з них шкірки. Місткість: 10 кг. Продуктивність: 170 кг/год. Швидкість: 320 об/хв. Цикл: 210-220 с. Вентиляторні двигуни, автоматична система розвантаження, доступ до деталей без необхідності перевертання картоплечистки. Матеріал корпусу: нержавіюча сталь AISI 304. Габарити (ШхГхВ): 470х544х910 мм. Потужність: 0,735 кВт. Вага: 41,5 кг. Сторінка 1-2 паспорта споживача Сторінка7 Посібника споживача
Замовником у технічній специфікації було чітко визначено: країна-виробник – країни ЄС або Туреччина. Ця вимога встановлена з метою забезпечення відповідності обладнання стандартам якості, безпеки та надійності, а також стабільності роботи постачальника й гарантійного обслуговування. Відповідно, пропозиція учасника з обладнанням китайського виробництва не відповідає встановленим умовам закупівлі. Гарантійні зобов’язання та сервісна підтримка Найбільш поширеною проблемою обладнання китайського виробництва є: • ускладнений та тривалий доступ до запасних частин; • відсутність уповноважених сервісних центрів в Україні; • нестабільність гарантійних зобов’язань виробника. У випадку промислового обладнання, яке використовується щоденно, це створює ризик простою та невиконання покладених на Замовника функцій. Довговічність і надійність у порівнянні з європейським та турецьким обладнанням При закупівлі промислової техніки Замовник повинен враховувати тривалий строк експлуатації. За даними практики експлуатації, обладнання з ЄС та Туреччини має: • більший ресурс роботи; • кращу стійкість до інтенсивного використання; • більш якісне виконання корпусу та механізмів. Обладнання китайського виробництва часто має знижену ресурсність, що може призвести до додаткових витрат бюджету.
З урахуванням наведеного дії Замовника є повністю правомірними, обґрунтованими та такими, що відповідають положенням Закону та Особливостей. На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31, 33 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 37, 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Замовник повідомляє, що Скарга на Дискримінаційні умови ТД Замовника є безпідставною, а тому ПРОСИМО: З огляду на наведене вище, просимо Комісію відмовити в задоволенні скарги ТОВ КОМЕРС ЕЛІТ СОЛЮШНС ГРУП, поданої в рамках проведення процедури закупівлі за предметом Картоплечистка промислова машина згідно з кодом ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-17-005740-a у повному обсязі.