Показати схожі тендери

Закупівля Рукавички в асортименті від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-004260-a
Id Tender d82312640a3847929dc4eaaf0ad76839
План UA-P-2025-11-10-013135-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.11.2025 11:13
Остання зміна 04.12.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
688 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 11:12 до 25.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 11:12
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 11:12
до 22.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:30
-
Період уточнень
з 17.11.2025 11:12 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 11:12 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:30
Основні параметри
Рукавички в асортименті
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
688 000 грн.
Рукавички в асортименті
Назва предмета закупівлі
Рукавички в асортименті
Очікувана вартість
688 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,87 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 12:07
Закінчення аукціону
26.11.2025 12:30
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 4 900 (пара)
Рукавички нітрилові з бавовняним напиленням
Опис предмета закупівлі
Рукавички нітрилові з бавовняним напиленням
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
4 900
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 600 (пара)
Рукавички з ПВХ крапкою
Опис предмета закупівлі
Рукавички з ПВХ крапкою
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
3 600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 120 (пара)
Рукавички комбіновані
Опис предмета закупівлі
Рукавички комбіновані
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
1 120
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №4 14 (пара)
Рукавички кевларові
Опис предмета закупівлі
Рукавички кевларові
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
14
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №5 22 300 (пара)
Рукавички нітрилові одноразові
Опис предмета закупівлі
Рукавички нітрилові одноразові
Код ДК 021:2015
18424300-0 - Одноразові рукавички
Кількість
22 300
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №6 7 (пара)
Рукавички “Бустард” (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Рукавички “Бустард” (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
7
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №7 52 (пара)
Рукавички нейлонові з мікрокрапкою
Опис предмета закупівлі
Рукавички нейлонові з мікрокрапкою
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
52
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №8 5 (пара)
Рукавички термостійкі TERK 400 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Рукавички термостійкі TERK 400 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
18424500-2 - Рукавиці з крагами
Кількість
5
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №9 63 (пара)
Рукавички TEREX (або еквівалент) із захистом від порізів
Опис предмета закупівлі
Рукавички TEREX (або еквівалент) із захистом від порізів
Код ДК 021:2015
18424000-7 - Рукавички
Кількість
63
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 500 (штуки)
Напальчники захисні від порізів
Опис предмета закупівлі
Напальчники захисні від порізів
Код ДК 021:2015
18424300-0 - Одноразові рукавички
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, Пухівська,7
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично прийнятий товар протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АЛЮР
Пропозиція:
680 928 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
681 278.28 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 12:07
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Рукавички в асортименті
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 12:30 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на детальну перевірку документації тендерної пропозиції в частині відповідності вимогам тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “АЛЮР” (ЄДРПОУ 19097605) щодо закупівлі “18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавички в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 688 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – листопад 2025 року”, до 20 робочих днів.
Документи кваліфікації
04.12.2025 10:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 15:14
Електроний протокол про продовження строку
26.11.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на детальну перевірку документації тендерної пропозиції в частині відповідності вимогам тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “АЛЮР” (ЄДРПОУ 19097605) щодо закупівлі “18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавички в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 688 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – листопад 2025 року”, до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 15:14
Дата кінця розгляду
25.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЛЮР”, ЄДРПОУ 19097605 (далі – Учасник) щодо закупівлі “18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавички в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 688 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – листопад 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують належне виконання договору зазначеного в документі “Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі”, а саме акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 10 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 11 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є рукавички) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору; …”. 2.2. Пункт 10 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “10) Лист-згода щодо можливості звернення Замовника (Банкнотно-монетний двір Національного банку України) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.”. 2.3. Пункт 11 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації (Гриценко Владислав Володимирович), на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є рукавички) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 3.2. Лист-згода щодо можливості звернення Замовника (Банкнотно-монетний двір Національного банку України) до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.3. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації (Гриценко Владислав Володимирович), на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Створено
04.12.2025 10:48
Надати до
05.12.2025 10:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
688 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
688 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності