Показати схожі тендери

Закупівля Бланки від Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-003532-a
Id Tender 5d9c7e76c3a8433b9c0123361ac4d232
План UA-P-2025-11-03-016298-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 11:06
Остання зміна 05.12.2025 14:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 11:05 до 25.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 11:05
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 11:05
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:16
до 28.11.2025 11:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 11:07
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 11:07
до 05.12.2025 14:55
Період уточнень
з 17.11.2025 11:05 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 11:05 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:16 до 28.11.2025 11:07
Період кваліфікації
з 26.11.2025 12:16 до 28.11.2025 11:07
Основні параметри
Бланки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 700 грн.
Бланки
Назва предмета закупівлі
Бланки
Очікувана вартість
21 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
108,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 11:35
Закінчення аукціону
26.11.2025 12:16
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 000 (штуки)
КАРТКА-ДОВІДКА за 20__ рік, форма № 388-мех, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, білий картон, від 250 г/м.кв., альбомний формат
Опис предмета закупівлі
КАРТКА-ДОВІДКА за 20__ рік, форма № 388-мех, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, білий картон, від 250 г/м.кв., альбомний формат
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Акт виконаних робіт, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Опис предмета закупівлі
Акт виконаних робіт, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Позиція : №3 500 (штуки)
Інформована згода, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Опис предмета закупівлі
Інформована згода, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 000 (штуки)
Карта пацієнта, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Опис предмета закупівлі
Карта пацієнта, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
Дата постачання по
18.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Пропозиція:
5 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Волошко Марина Олександрівна
Пропозиція:
5 930 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
Пропозиція:
11 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Пропозиція:
4 932 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Міхайліченко Олександр Федорович
Пропозиція:
3 360 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 11:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
17.11.2025 10:59
Тендерна документація
Проект договору
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаптар Анатолій
Електронна пошта
Телефон
380676741841
Замовник
ЄДРПОУ
42751893
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Medichnii centr mista Kiyeva" Vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Medichnii centr mista Kiyeva" Vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Поштовий індекс
02125
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Чорних Запорожців, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Бланки
Період вимог/скарг з 28.11.2025 11:07 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 12:16 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 11:08
Довідка НАЗК
28.11.2025 11:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 15:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.11.2025 12:16
Надати до
28.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Замовник вимагав, згідно пунктів 3-5 Додатку 2 до Тендерної документації гарантійні листи (3шт). При перевірці поданих документів Тендерної пропозиції, Замовником гарантійні листи, які би відповідали заданим вимогам не виявлено. Також, в Додатку 2 до Тендерної документації, в формі тендерної пропозиції при заповненні поля Торгівельна назва товару, Учасник замість цього вказав код ДК 021:2015. В Додатку 4 до Тендерної документації, в формі проекту Договору (додаток – Специфікація) при заповненні поля Торгівельна назва товару, Учасник замість цього вказав код ДК 021:2015. В Додатку 1 до Тендерної документації необхідно оновити надані Учасником довідки, а саме: довідку про наявність матеріально-технічної бази, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, довідку про необхідність ліцензування, довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договору. В Додатку 1 до Тендерної документації Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, потрібно заповнити згідно до форми, вказаної в пункті 2.1. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Взявши до уваги вищенаведене просимо усунути виявлені невідповідності.
Створено
26.11.2025 15:52
Надати до
27.11.2025 15:52
Договір
UA-2025-11-17-003532-a-b1
Підписаний і діє
Номер
764
3 360 грн.
3 360 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 000 (штуки)
КАРТКА-ДОВІДКА за 20__ рік, форма № 388-мех, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, білий картон, від 250 г/м.кв., альбомний формат
Номенклатура
КАРТКА-ДОВІДКА за 20__ рік, форма № 388-мех, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, білий картон, від 250 г/м.кв., альбомний формат
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1.3
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Акт виконаних робіт, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Номенклатура
Акт виконаних робіт, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0.38
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Інформована згода, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Номенклатура
Інформована згода, формат А4, (1 арк.), односторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0.38
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Карта пацієнта, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Номенклатура
Карта пацієнта, формат А4, (1 арк.), двосторонній друк, папір офсет, книжковий формат
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0.38
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 18 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42751893

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Міхайліченко Олександр Федорович
Повна назва
ФОП Міхайліченко Олександр Федорович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2122119698

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
403003350000000026009704554
ПІБ підписанта
Міхайліченко Олександр Федорович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Директора
Номер телефону
+380501037687
Електронна пошта
Документи договору
05.12.2025 14:55
-
05.12.2025 14:54
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380676741841
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Медичний центр міста Києва" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380676741841
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності