Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерна техніка (Код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання/ CPV 30230000-0 - code Computer-related equipment) в рамках реалізації проекту «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій» ROUА00435 Програми Interreg (Interreg VI-A)NEXT Румунія-Україна 2021-2027» від Дубівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-002840-a
Id Tender cafbf921d8cd48bcb38b394a707dcded
План UA-P-2025-11-17-001611-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.11.2025 10:33
Остання зміна 11.12.2025 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 10:32 до 03.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 10:32
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 10:32
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:17
до 10.12.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 10:35
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 10:58
-
Період уточнень
з 17.11.2025 10:32 до 30.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 10:32 до 30.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:17 до 10.12.2025 10:58
Період кваліфікації
з 03.12.2025 12:17 до 10.12.2025 10:58
Основні параметри
Комп’ютерна техніка (Код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання/ CPV 30230000-0 - code Computer-related equipment) в рамках реалізації проекту «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій» ROUА00435 Програми Interreg (Interreg VI-A)NEXT Румунія-Україна 2021-2027»
джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України Проект №ROUA00435 «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій», Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Румунія–Україна 2021–2027 Project № ROUA00435 “ SAFE AND PROTECTED ”
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
340 000 грн.
Комп’ютерна техніка (Код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання/ CPV 30230000-0 - code Computer-related equipment) в рамках реалізації проекту «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій» ROUА00435 Програми Interreg (Interreg VI-A)NEXT Румунія-Україна 2021-2027»
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерна техніка (Код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання/ CPV 30230000-0 - code Computer-related equipment) в рамках реалізації проекту «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій» ROUА00435 Програми Interreg (Interreg VI-A)NEXT Румунія-Україна 2021-2027»
Очікувана вартість
340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 11:54
Закінчення аукціону
03.12.2025 12:17
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (комплект)
Моноблок у комплекті з мережевим фільтром
Опис предмета закупівлі
Моноблок у комплекті з мережевим фільтром
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
90531, Україна, Закарпатська область, Дубове, Подольського Д., 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (комплект)
Ноутбук у комплекті з маніпулятор типу «миша» та мережевим фільтром
Опис предмета закупівлі
Ноутбук у комплекті з маніпулятор типу «миша» та мережевим фільтром
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
90531, Україна, Закарпатська область, Дубове, Подольського Д., 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Багатофункціональний пристрій
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90531, Україна, Закарпатська область, Дубове, Подольського Д., 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Накопичувач зовнішній
Опис предмета закупівлі
Накопичувач зовнішній
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90531, Україна, Закарпатська область, Дубове, Подольського Д., 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 3 (штуки)
Портативна батарея
Опис предмета закупівлі
Портативна батарея
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90531, Україна, Закарпатська область, Дубове, Подольського Д., 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної, або (акта) приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
304 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МИХАЙЛЬО ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
305 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.12.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
27.11.2025 16:12
-
Проект договору
17.11.2025 10:32
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Лапчак
Електронна пошта
Телефон
+380680053322
Сайт:
https://dubove.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04349633
Повна назва
Дубівська селищна рада
Поштовий індекс
90531
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
смт. Дубове
Адреса
вул. Подольського Д., 46
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерна техніка (Код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання/ CPV 30230000-0 - code Computer-related equipment) в рамках реалізації проекту «Безпека та спільний захист від надзвичайних ситуацій» ROUА00435 Програми Interreg (Interreg VI-A)NEXT Румунія-Україна 2021-2027»
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:35 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 12:17 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:35
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:07
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» код 45701274 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв’язку з чим Учаснику необхідно здійснити усунення наступних невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (дублюється у пункті 2 додатку 1) Учаснику необхідно надати скановані документи на право власності або користування на об’єкт нерухомості, а саме приміщення куди Замовник у разі необхідності зможе поставити запропоновані товари (які стали технічно несправними або у разі поломки) для попереднього огляду та подальшого ремонту, вказане приміщення має знаходитись на відстані не більше 100 км від розташування Замовника. 2. На виконання пункту 5 Додатку 1 Тендерної документації Учасник необхідно надати заповнену Декларацію доброчесності та відбору згідно Додатку 6 до Тендерної документації.
Створено
03.12.2025 16:07
Надати до
04.12.2025 16:07
Період вимог/скарг з 10.12.2025 10:58 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 10:35 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 10:58
Довідка НАЗК
10.12.2025 10:58
Повідомлення про рішення
08.12.2025 14:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 10:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП "МИХАЙЛЬО ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ" код 3055906530 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв’язку з чим Учаснику необхідно здійснити усунення наступних невідповідностей, а саме: 1. На виконання пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно підписати уповноваженою особою учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) або накласти КЕП/УЕП на документи, які надані у скалі тендерної пропозиції. 2. Відповідно до пункту 2.1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (дублюється у пункті 2 додатку 1) Учаснику необхідно надати Гарантійний лист у довільній формі в якому має бути вказаний гарантійний строк (термін) обслуговування товару, не менше гарантійного строку, визначеного виробником товару, але не менше 12 місяців з дати поставки товару Замовнику (дати підписання Замовником видаткової накладної, або (акта) приймання-передачі товару). 3. Відповідно до пункту 2.2 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (дублюється у пункті 2 додатку 1) Учасник має підтвердити наявність на території України авторизованого сервісного центру, представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну шляхом надання гарантійного листа у довільній формі з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника що буде здійснювати гарантійне обслуговування. 4. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (дублюється у пункті 2 додатку 1) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ним буде здійснено монтаж та налаштування запропонованих товарів зазначених у таблиці 1 Додатку 2, у разі визнання його переможцем процедури та укладення з ним договору. 5. Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації (дублюється у пункті 2 додатку 1) Учасник повинен підтвердити про наявність у власності або користуванні приміщення куди Замовник у разі необхідності зможе поставити запропоновані товари (які стали технічно несправними або у разі поломки) для попереднього огляду та подальшого ремонту. Вказане приміщення має знаходитись на відстані не більше 100 км від розташування Замовника. На підтвердження вказаного Учасник має надати скановані документи на право власності або користування на об’єкт нерухомості. 6. Відповідно до пункту 6.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі- інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004 (зі змінами).
Створено
08.12.2025 14:00
Надати до
09.12.2025 14:00
Договір
UA-2025-11-17-002840-a-a1
Очікує підписання
305 000 грн.
305 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Моноблок у комплекті з мережевим фільтром
Номенклатура
Моноблок у комплекті з мережевим фільтром
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Ноутбук у комплекті з маніпулятор типу «миша» та мережевим фільтром
Номенклатура
Ноутбук у комплекті з маніпулятор типу «миша» та мережевим фільтром
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Багатофункціональний пристрій
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Накопичувач зовнішній
Номенклатура
Накопичувач зовнішній
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Портативна батарея
Номенклатура
Портативна батарея
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дубівська селищна рада
Повна назва
Дубівська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04349633

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МИХАЙЛЬО ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МИХАЙЛЬО ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3055906530

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Дубівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680053322
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.12.2025 00:00
Замовник:
Дубівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680053322
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності