Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» від Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-002093-a
Id Tender f8cec8745ca3401ca46268f33b1025e7
План UA-P-2025-11-17-001898-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 10:11
Остання зміна 16.12.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 952 720 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 10:09 до 25.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 10:09
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 10:09
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 10:00
до 02.12.2025 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 14:55
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 14:55
до 16.12.2025 16:35
Період уточнень
з 17.11.2025 10:09 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 10:09 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 10:00 до 02.12.2025 14:55
Період кваліфікації
з 25.11.2025 10:00 до 02.12.2025 14:55
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 952 720 грн.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Очікувана вартість
1 952 720 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19527,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Код ДК 021:2015
50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість
18
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акта приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ УСЛ
Пропозиція:
1 825 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Георгій Нижник
Електронна пошта
Телефон
+380444810487
Сайт:
http://www.pk-ukraina.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
16286441
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, 38-44
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Період вимог/скарг з 02.12.2025 14:55 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 10:00 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 14:55
Довідка НАЗК
02.12.2025 14:55
Повідомлення про рішення
01.12.2025 13:41
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 10:34
Електроний протокол про продовження строку
25.11.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі пункту 37 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено термін розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "УСЛ" (ідентифікаційний код в ЄДР 37785145), до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю ретельно розглянути інформацію, що міститься в документах тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 10:34
Дата кінця розгляду
24.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.1. Довідка в довільній формі з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) (не менше одного договору). В довідці зазначити таку інформацію: назва замовника, предмет договору, дата та № договору, рік (роки) надання послуг (виконання робіт), сума договору. * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.». Підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше однієї сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами (у разі наявності). * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.». Підпунктом 1.2.3 пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «1.2.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - скановану(-і) копію(-ї) позитивного(-их) відгуку(-ів) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного* (аналогічних*) договору(-ів) зазначеного(-их) у довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) (наданої відповідно до вимог підпункту 1.2.1 цього пункту). * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено): - документ «Договір №__ «01» червня 2023р.» (файл «договір аналогічний.pdf») в якому в пункті 8.2. зазначено: «Термін дії цього Договору починається з «01» червня 2023 р. і закінчується «31» травня 2026р.»; - документ «№ 2 від 20.11.2025р. ДОВІДКА» (файл «довідка досвід.pdf») з інформацією про наявність аналогічного договору №б/н від 01 червня 2023р.; - документ «Вих. №9 від 18.04.2024р. Позитивний відгук» (файл «Відгук.pdf») який містить позитивний відгук про договір №б/н від 01 червня 2023р. При цьому вищезазначені документи стосуються діючого договору, а не досвіду виконання (тобто виконаного) аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен: - відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації надати (завантажити) «Довідку в довільній формі з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) (не менше одного договору). В довідці зазначити таку інформацію: назва замовника, предмет договору, дата та № договору, рік (роки) надання послуг (виконання робіт), сума договору. * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.»; - відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації надати (завантажити) «не менше однієї сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами (у разі наявності). * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.»; - відповідно до підпункту 1.2.3. пункту 1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації надати (завантажити) «скановану(-і) копію(-ї) позитивного(-их) відгуку(-ів) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного* (аналогічних*) договору(-ів) зазначеного(-их) у довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного* (аналогічних*) договору (договорів) (наданої відповідно до вимог підпункту 1.2.1 цього пункту). * Аналогічним договором вважається договір з технічного обслуговування ліфтів.». Учасник повинен врахувати, що аналогічний договір повинен бути виконаний (завершений/закритий); в довідці з інформацією про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначити таку інформацію: назва замовника, предмет договору, дата та № договору, рік (роки) надання послуг (виконання робіт), сума договору; позитивний відгук замовника про роботу учасника повинен бути на виконаний аналогічний договір, зазначений в пункті 1.2.1. та копію якого (договору) надано відповідно до пункту 1.2.2. пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
01.12.2025 11:07
Надати до
02.12.2025 11:07
Договір
UA-2025-11-17-002093-a-a1
Підписаний і діє
Номер
302
1 825 400 грн.
1 825 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
29.01.2027
Номенклатура
18 (Одиниця)
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
Кількість
18
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16286441

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ УСЛ
Повна назва
ТОВ УСЛ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37785145

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA273348510000000026000135719
ПІБ підписанта
Іванов Вадим Павлович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380503660023
Електронна пошта
Документи договору
16.12.2025 16:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 952 720 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 10:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 952 720 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 10:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності