Показати схожі тендери

Закупівля Спеціалізований службовий автомобіль від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-17-002047-a
Id Tender 2b7999fa7c2c4f79a1808f6d657f6fc0
План UA-P-2025-11-14-014045-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.11.2025 10:09
Остання зміна 05.12.2025 10:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 977 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 10:08 до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2025 10:08
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2025 10:08
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00
до 27.11.2025 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 14:47
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 14:47
до 05.12.2025 10:23
Період уточнень
з 17.11.2025 10:08 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 17.11.2025 10:08 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 27.11.2025 14:47
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 27.11.2025 14:47
Основні параметри
Спеціалізований службовий автомобіль
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 977 500 грн.
Спеціалізований службовий автомобіль
Назва предмета закупівлі
Спеціалізований службовий автомобіль
Очікувана вартість
1 977 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9887,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціалізований службовий автомобіль
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Праведників світу, 19
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (Десяти) банківських днів з дня отримання рахунку та видаткової накладної на поставку Товару, за наявності бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Документи лота
17.11.2025 10:08
-
17.11.2025 10:08
-
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
1 977 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 10:09
Оголошення про проведення закупівлі
17.11.2025 10:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Шевцов
Електронна пошта
Телефон
+380951211909
Сайт:
https://www.vingudpss.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40310643
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вулиця Праведників світу, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціалізований службовий автомобіль
Період вимог/скарг з 27.11.2025 14:47 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 14:48
Довідка НАЗК
27.11.2025 14:47
Повідомлення про рішення
26.11.2025 14:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додатком 1 до тендерної документації, 1.3. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, п.5,6, передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції Копії Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності, у разі сплати такого податку), або Копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість (за наявності). Учасник копію зазначеного документу, який підтверджує систему оподаткування, яку він використовує, не надав. 2. Тендерною документацією, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, передбачено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» Учасник наклав КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому, але на кожен електронний документ у складі тендерної пропозиції окремо КЕП/УЕП не наклав. Пропонуємо усунути невідповідності, а саме: додати копії копію документу, який підтверджує систему оподаткування та накласти на кожен електронний документ у складі тендерної пропозиції КЕП/УЕП (додати відповідні документи з накладеним на кожний КЕП/УЕП). Відповідно до частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункту 43 Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.11.2025 14:38
Надати до
27.11.2025 14:38
Договір
UA-2025-11-17-002047-a-a1
Підписаний і діє
Номер
226-25
1 977 000 грн.
1 647 500 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Спеціалізований службовий автомобіль
Номенклатура
Спеціалізований службовий автомобіль
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 647 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40310643

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36309878

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2025 10:23
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 977 500 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380951211909
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 977 500 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380951211909
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності