Показати схожі тендери

Закупівля Додаткові роботи з «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е". Коригування)» від Управління охорони здоров"я Кам"янської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-17-000006-a
Id Tender 2b0e11afbe8f46f39d1a5b3c0f3e67b6
План UA-P-2025-11-16-000986-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2025 00:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 553 230.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Додаткові роботи з «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е". Коригування)»
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Додаткові роботи з «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е". Коригування)»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
17.11.2025 00:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Парнета
Електронна пошта
Телефон
+380967162728
Сайт:
http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya
Замовник
ЄДРПОУ
02012740
Повна назва
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Поштовий індекс
51931
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Галини Романової, 4
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-17-000006-a-a1
Підписаний і діє
Номер
48-11/2025
19 553 230.8 грн.
16 294 359 грн.
З ПДВ
Підписано
14.11.2025
Строк дії договору з
14.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Додаткові роботи з «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е". Коригування)»
Номенклатура
Додаткові роботи з «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е". Коригування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Повна назва
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02012740

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32062314

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-25-000012
Дата створення проекту
25.11.2025 11:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2025 15:21
Дата публікації висновку про результати
17.12.2025 14:41
Дата завершення усунення порушень
01.01.2026 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.11.2025 № 301 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 № 301 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-11-17-000006-a 17.11.2025 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
25.11.2025 15:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/ або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), протокол розкриття пропозицій, договір про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025, укладений Замовником з ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ», додаткові угоди від 25.11.2025 №1 та від 05.12.2025 №2, пояснення Замовника, надані 04.12.2025 та 10.12.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2025 та 05.12.2025. Відповідно до вимоги пункту 1.1. Розділу I Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова № 281) передбачено, що вона є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Розділом V Настанови № 281 визначено загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Зокрема, абзацом першим пункту 5.3. Розділу V Настанови № 281 передбачено, що заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід зазначити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно з положеннями частини шостої статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. З урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 21.10.2025 № 4643-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік в тому числі на момент оголошення процедури закупівлі (17.11.2025) становив 174 людино-години. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3.3 договору про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025 визначено, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Проте, відповідно до пояснювальної записки, що міститься в Додатках до договору про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025, зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,75 людино-години, що не відповідає абзацу першому пункту 5.3. Розділу V Настанови № 281. На запит Східного офісу Держаудитслужби з вищезазначеного питання Замовником оприлюднено пояснення, що підтверджують факт встановленого порушення, зокрема: « управлінням охорони здоров’я були внесені відповідні зміни до договору». Під час проведення моніторингу закупівлі, відповідно до даних електронної системи закупівель, Замовником укладено з ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ» додаткову угоду від 05.12.2025 №2 до договору про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025, якою зменшено суму договору на 89 178, 52 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено недотримання абзацу першого пункту 5.3. Розділу V Настанови № 281. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.12.2025 00:00
Дата публікації
17.12.2025 14:41
Документи висновку
17.12.2025 14:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-17-000006-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" без використання електронної системи закупівель? 4.Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо класу наслідків (відповідальності) будівлі, яка ремонтується. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 15:06
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 15:07
-
Відповідь
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-11-17-000006-a
1. Підстави виникнення потреби у додаткових роботах та їх технічне обґрунтування Після укладення основного договору за результатами відкритих торгів UA-2024-04-22-013102-a з ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ “ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ”» на загальну суму 130 870 639,91 грн (договір №27-07/2024 від 04.07.2024 р.) виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт. Потреба у цих роботах визначена на підставі коригування проектно-кошторисної документації, затвердженої Експертним звітом №1711-ЕК-25 від 27.05.2025 (редакція №2). Коригування виявило додаткові обсяги робіт, які є невід’ємною частиною реалізації проекту та необхідні для приведення об'єкта у відповідність до будівельних норм, технічних рішень і конструктивних вимог. Очікувана вартість додаткових робіт становить 19 553 230,80 грн, у тому числі ПДВ 3 258 871,80 грн. Визначення очікуваної вартості проведено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості (Наказ №275), Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ №281), скоригованої та затвердженої ПКД, підтвердженої позитивним експертним звітом. Технічні та якісні характеристики додаткових робіт визначені згідно з ПКД та чинними ДБН. 2. Підстави застосування підпункту 8 пункту 13 Особливостей Закупівля додаткових робіт здійснена відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178. Після укладення основного договору виникла об’єктивна потреба в додаткових роботах, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору. Ці роботи є технологічно невіддільними від основних, випливають із рішень скоригованої ПКД та можуть бути виконані лише у межах єдиного технологічного процесу. Вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості основного договору. Основний договір було укладено за результатами відкритих торгів UA-2024-04-22-013102-a з ТОВ “СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ “ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ”, що відповідає вимозі підп. 8 п. 13 щодо закупівлі у того самого виконавця. Додаткові роботи є об’єктивно необхідними, технічно обґрунтованими та відповідають умовам застосування підп. 8 п. 13 Особливостей. 3. Обґрунтування вибору виконавця Виконання додаткових робіт доручено виконавцю основного договору — ТОВ “СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ “ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ”. Вибір обумовлений технологічною та конструктивною невіддільністю додаткових робіт від основного комплексу, необхідністю забезпечення сумісності виконаних та додаткових робіт, наявністю у виконавця повної технічної інформації про стан об’єкта, ризиками порушення технологічної послідовності, несумісності рішень, зростання вартості та затримки строків, у разі зміни підрядника та вимогами підп. 8 п. 13 Особливостей. 4. Клас наслідків (відповідальності) об’єкта Відповідно до проектної документації та експертного звіту, клас наслідків (відповідальності) об’єкта: СС2. Копія експертного звіту № 1711-ЕК-25 від 27 травня 2025 додається.
Рішеня
04.12.2025 21:09
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-17-000006-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Відповідно до експертного звіту від 27.05.2025 № 1711-ЕК-25 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі КНП КМР «ЦПМСД №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е». Коригування)» клас наслідків відповідальності об’єкта СС2. Відповідно до Додатку 25 до Настанови 281 показник для визначення розміру кошторисного прибутку для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми наслідками (СС2) визначено у розмірі 18,11 грн/люд.год. Відповідно до пояснювальної записки, що міститься в Додатках до договору про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025, показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова (4.38) визначено 7,65 грн/люд.год Поясніть вказані розбіжності. 2. Розділом V Настанови № 281 визначено загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Згідно з положеннями частини шостої статті 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ (далі – Закон № 2136) на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. З урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 21.10.2025 № 4643-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 05.11.2025 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік в тому числі на момент оголошення процедури закупівлі (17.11.2025) становив 174 людино-години. Відповідно до пояснювальної записки, що міститься в Додатках до договору про закупівлю робіт від 14.11.2025 № 48-11/2025, зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,75 людино-години. Поясніть вказану розбіжність. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.12.2025 15:35
Орган перевірки
11.12.2025 00:00
Документи повідомлення
05.12.2025 15:36
-
Відповідь
Відповідь на запитання
Щодо першого питання: Об’єктом виконання робіт є заклад охорони здоров’я — КНП КМР «ЦПМСД №3», що належить до об’єктів соціальної сфери та фінансується за рахунок бюджетних коштів. З урахуванням функціонального призначення об’єкта, його соціальної спрямованості, а також положень пункту 4.38 та додатка 25 до Настанови № 281, при формуванні договірної ціни застосовано показник кошторисного прибутку 7,65 грн/люд.-год, передбачений для об’єктів соціальної сфери. Зазначений показник не перевищує нормативні значення, не призводить до завищення вартості робіт та відповідає характеру і умовам виконання робіт на об’єкті охорони здоров’я. Щодо другого питання: Параметри Договірної ціни створенні, відповідно Настанови з визначення вартості будівництва (з урахуванням Зміни № 1, №2, №3, №4), згідно пункту 4.38 «Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Проєкт розроблений на ремонт будівлі Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» за адресою: м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренко, 3Е, яке відноситься до об’єкту соціальної сфери комунального призначення, який відповідає пункту 4 Додатку 25 до Настанови (пункт 4.38) «Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно – відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21. Відтак розмір кошторисного прибутку використаний в договірній ціні в розмірі 7,65 грн/люд.год. відповідає видам робіт. Також повідомляємо, що управлінням охорони здоров'я були внесені відповідні зміни до договору(додаткова угода №2 додається).
Рішеня
10.12.2025 22:41
Замовник
Документи повідомлення
10.12.2025 22:41
-
10.12.2025 22:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 553 230.8 грн.
Замовник:
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380967162728
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 553 230.8 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380967162728
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності