Показати схожі тендери

Закупівля Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358 від КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-15-001004-a
Id Tender 6ed2bafe8bb04eaf932e14fecb7cb0d5
План UA-P-2025-11-15-000796-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.11.2025 21:10
Остання зміна 01.12.2025 12:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
381 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2025 21:09 до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2025 21:09
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2025 21:09
до 20.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2025 00:00
до 27.11.2025 23:14
Залишилось 6 год. 19 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 23:14
до 03.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.11.2025 23:14
-
Період уточнень
з 15.11.2025 21:09 до 20.11.2025 00:00
Період оскарження
з 15.11.2025 21:09 до 20.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2025 00:00 до 27.11.2025 23:14
Період кваліфікації
з 23.11.2025 00:00 до 27.11.2025 23:14
Основні параметри
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Товар поставляється Виконавцем, згідно заявки Замовника, окремими партіями, не частіше двох разів на тиждень, не менше 1 тони, відповідно до наданого Замовником замовлення на поставку Товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
381 000 грн.
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Назва предмета закупівлі
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Очікувана вартість
381 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1905,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
30
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
27630, Україна, Кіровоградська область, Грузьківська гімназія - с.Грузьке, вул. Сабліна, 32-В; Володимирівський старостат - с.Володимирівка, вул.Шевченка, 10;, Овсяниківський старостат - с.Овсяниківка, провул.Вишневий, 9; Олексіївський ЗДО «Колосок» – с. Олексіївка, вул. Ушакова, 57
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично поставлений товар не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленої Виконавцем видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Громова Оксана Вікторівна"
Пропозиція:
378 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.11.2025 21:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Аліна
Електронна пошта
Телефон
0999095264
Замовник
ЄДРПОУ
41744542
Повна назва
КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
27631
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький р-н, село Катеринівка,Катеринівська ТГ
Адреса
вул.Південна, будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Період вимог/скарг з 27.11.2025 23:14 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 23:14
Довідка НАЗК
27.11.2025 23:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 21:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
23.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2025 21:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2025 21:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 934 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ с. Катеринівка 26 листопада 2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "Громова Оксана Вікторівна" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358 09110000-3 Тверде паливо за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-15-001004-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. «Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору(ів); найменування та обсяг брикетів, поставлених згідно договору(ів); повне найменування замовника, для якого здійснювались поставки брикетів, його код за ЄДРПОУ, із зазначенням адреси такого замовника. Аналогічним вважається договір на закупівлю аналогічного товару: Брикетів паливних з деревини типу RUF. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору(ів); найменування та обсяг брикетів, поставлених згідно договору(ів); повне найменування замовника, для якого здійснювались поставки брикетів, його код за ЄДРПОУ, із зазначенням адреси такого замовника. Аналогічним вважається договір на закупівлю аналогічного товару: Брикетів паливних з деревини типу RUF. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
26.11.2025 21:41
Надати до
27.11.2025 21:41
Договір
UA-2025-11-15-001004-a-a1
Очікує підписання
378 000 грн.
378 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
30 (тонни)
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Номенклатура
Брикети паливні RUF, деревина хвойних та листяних порід, група 1, ДСТУ 8358
Кількість
30
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41744542

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Громова Оксана Вікторівна"
Повна назва
ФОП "Громова Оксана Вікторівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2461905363

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
381 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2025 00:00
Замовник:
КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0999095264
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
381 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2025 00:00
Замовник:
КАТЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0999095264
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності