Показати схожі тендери

Закупівля Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) від Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-015876-a
Id Tender 8eafb4c94b6b4ce09b8e8a6c9254b7a8
План UA-P-2025-11-14-018652-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 22:58
Остання зміна 11.12.2025 20:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
152 272 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 22:58 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 22:58
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 22:58
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 26.11.2025 20:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 20:16
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 20:16
до 11.12.2025 20:37
Період уточнень
з 14.11.2025 22:58 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 22:58 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 20:16
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 20:16
Основні параметри
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
152 272 грн.
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Назва предмета закупівлі
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Очікувана вартість
152 272 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
761,36
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Код ДК 021:2015
48320000-7 - Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 22:44
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки провадяться шляхом оплати Замовником Послуг, протягом 14 робочих днів після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату та підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за фактом надання Послуг.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
Пропозиція:
151 968 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 22:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бізюк Анастасія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380990374341
Факс
+380542679899
Замовник
ЄДРПОУ
21108013
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Степана Бандери, 43
Кваліфікація
Лот № 1 Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Період вимог/скарг з 26.11.2025 20:16 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 20:16
Довідка НАЗК
26.11.2025 20:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.11.2025 21:56
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 22:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 22:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлена невідповідність: Учасником надано документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, серед іншого, долучено видаткову накладну № 3 від 22.09.2025, яка не містить підпису представника покупця. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: П. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підписану Покупцем видаткову накладну № 3 від 22.09.2025 або - нову копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього (них) та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. В такому разі Учаснику рекомендовано оновити довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 2. Виявлена невідповідність: Учасником у складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платників ПДВ, однак із застарілою датою формування. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: П.7 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації: «Витяг з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ). Якщо учасник не є платником ПДВ - подається актуальний витяг, що свідчить про форму оподаткування Учасника. Дата формування витягу має бути не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати подання цінової пропозиції Учасником.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати витяг з реєстру платників ПДВ, однак із актуальною датою формування останнього - не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати подання цінової пропозиції/усунення невідповідностей Учасником. Звертаємо увагу, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом Уповноваженої особи та завірення печаткою не застосовується до документів (матеріалів, довідок, інформації чи ін.), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали, довідки, інформація чи ін.) надані Учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на КОЖЕН з таких документів (матеріал, довідку, інформацію чи ін.). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.(див. примітки додатку № 1 до тендерної документації). 3. Виявлена невідповідність: Учасником надано лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, однак зміст листа не дописано в повному обсязі (відсутнє логічне завершення останнього речення). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: П. 9 розділу 3 додатку № 1 до тендерної документації: «Лист - згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до Додатку 5 до тендерної документації - з дописаним змістом, останнє речення якого буде мати логічне завершення. 4. Виявлена невідповідність: Учасником надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на котрий не накладено КЕП Уповноваженої особи Учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: Примітки додатку № 1 до тендерної документації: «6. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом Уповноваженої особи та завірення печаткою не застосовується до документів (матеріалів, довідок, інформації чи ін.), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали, довідки, інформація чи ін.) надані Учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на КОЖЕН з таких документів (матеріал, довідку, інформацію чи ін.). 7. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на котрий накладено КЕП Уповноваженої особи Учасника.
Створено
24.11.2025 21:55
Надати до
25.11.2025 21:55
Договір
UA-2025-11-14-015876-a-a1
Підписаний і діє
Номер
258
151 968 грн.
126 640 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (послуга)
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Номенклатура
Примірники ліцензійного програмного забезпечення (ACC7 Enterprise Edition camera license) підключення камери до серверу Avigilon (ACC7-ENT) (кошти Пенсійного фонду України)
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21108013

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
Повна назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО <МЕДИРЕНТ>"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22956058

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 20:36
Повідомлення про договір
11.12.2025 20:35
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
152 272 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Контактний телефон:
+380990374341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
152 272 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Контактний телефон:
+380990374341
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності