Показати схожі тендери

Закупівля Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-015302-a
Id Tender 25e7550138c644e5847910230072d4c7
План UA-P-2025-11-14-018111-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.11.2025 18:52
Остання зміна 16.12.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 704 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 18:50 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 18:50
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 18:50
до 19.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.11.2025 15:35
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 16:22
до 02.12.2025 00:00
Період уточнень
з 14.11.2025 18:50 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 18:50 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 15:35
Основні параметри
Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 704 800 грн.
Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 704 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13524,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
81 144
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 15:12
Закінчення аукціону
24.11.2025 15:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
48330000-0 - Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 15 Б
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично виконанні зобов’язання Постачальника щодо поставки Програмної продукції здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі відповідного Акта приймання-передачі/Акта наданих послуг (далі – Акт) та рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Софтліст"
Пропозиція:
2 654 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Починець"
Пропозиція:
2 641 276 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 15:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 18:52
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
14.11.2025 18:50
Тендерна документація
Скасування
16.12.2025 16:07
Відмінити процедуру закупівлі за предметом: «Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)», код ДК 021:2015: 48330000-0 Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-14-015302-a, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг з тими умовами закупівлі, строками поставки та оплати, що визначені тендерною документацією Замовника.
16.12.2025 16:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Яворська
Електронна пошта
Телефон
+380443634333
Сайт:
https://infotech.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34239034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Програмне забезпечення – система управління проєктами та завданнями Atlassian Jira Data Center (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:22 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 15:35 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:22
Повідомлення про рішення
25.11.2025 13:11
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 18:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 18:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Починець" (код за ЄДРПОУ 45905775) з ціною 2 641 276,00 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції: Рішення вищого органу управління/рішення учасника або витяг з такого рішення щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду або Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю (довіреність має містити конкретизований обсяг повноважень особи, що дозволяє подавати тендерну пропозицію), (вимога пункту 1 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), (вимога пункту 11 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) в довільніи? формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостеи? від такого (таких) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), у разі його(їх) залучення, (вимога пункту 12 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку/лист від 21 листопада 2025 року № 21/11-23, яка (який) не відповідає формі, яка передбачена вимогою пункту 7 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Учасником у складі тендерної пропозиції надано Авторизаційний лист від 21 листопада 2025 року №21/11-28, який не є від виробника програмної продукції або їх офіційних представництв в Україні та не адресований Замовнику, (вимога пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»). - Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 6 червня 2025 року, яка не відповідає формі довідки, яка передбачена додатком № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги», а також відсутній вихідний номер (вимога підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації); - Документи, що створюються безпосередньо учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) мають бути оформленні на фірмовому бланку учасника (за наявності бланка) та містити вихідний (реєстраційний) номер та дату створення такого документу, підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (при наявності печатки), документи Учасника оформлені не на фірмовому бланку учасника. У разі, якщо учасник не має фірмового бланку, в такому випадку документ, що створюється учасником, має містити інформацію про найменування юридичної особи/П.І.П. фізичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи/ реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи, Учасником поданодовідки/листи, які не містять інформації про ідентифікаційний код юридичної особи (вимога підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції: Рішення вищого органу управління/рішення учасника або витяг з такого рішення щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду або Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю (довіреність має містити конкретизований обсяг повноважень особи, що дозволяє подавати тендерну пропозицію), вимога пункту 1 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»; - довідку або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), (вимога пункту 11 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - довідку або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) в довільніи? формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостеи? від такого (таких) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), у разі його(їх) залучення, (вимога пункту 12 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Гарантійний лист щодо виконання зобов’язання, який відповідає вимозі пункту 7 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Авторизаційний лист від виробника програмної продукції або їх офіційних представництв в України, адресований на ім’я Замовника, із посиланням на дану процедуру закупівлі (вимога пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка передбачена додатком № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги»; - Документи, що створюються безпосередньо учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) мають бути оформленні на фірмовому бланку учасника (за наявності бланка) та містити вихідний (реєстраційний) номер та дату створення такого документу, підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (при наявності печатки), документи Учасника оформлені не на фірмовому бланку учасника. У разі, якщо учасник не має фірмового бланку, в такому випадку документ, що створюється учасником, має містити інформацію про найменування юридичної особи/П.І.П. фізичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи/ реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи, (вимога підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації).
Створено
25.11.2025 13:11
Надати до
26.11.2025 13:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 16:22 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 14:22
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 18:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 18:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Софтліст" (код за ЄДРПОУ 33086430) з ціною 2 654 760,00 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції надано Авторизаційний лист, але даний лист не адресований Замовнику та не зазначено посилання на дану процедуру закупівлі, (вимога пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»). - Учасником надано аналогічний договір від 10 грудня 2021 року № 12101/21 та довідку вих. №21112025/01 від 21.11.2025 щодо виконання аналогічного договору за формою, яка передбачена умовами тендерної документації, але рік виконання аналогічного договору 2021 рік, вимога замовника аналогічні договори за 2023-2025 роки (вимога пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: - Авторизаційного листа адресованого на ім’я Замовника, із посиланням на дану процедуру закупівлі (вимога пункту 14 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»); - Довідки та документів про виконання аналогічного договору за 2023-2025 роки (вимога пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги»).
Створено
01.12.2025 14:22
Надати до
02.12.2025 14:22
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 12:58 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 704 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 704 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності